Passi curretti deve esse pigliatu per u settore logisticu

i passi giusti deve esse pigliatu per l'industria logistica
i passi giusti deve esse pigliatu per l'industria logistica

Passi impurtanti cuntinueghjanu à esse pigliatu per rinfurzà l'industria logistica, chì hè stata in un ciculu di crescita rapida per circa 10 anni. Tuttavia, i prublemi principali nantu à quale l'industria logistica turca hà da fà u prugressu sò sempre attuali. Parechji studii cum'è a migliurà di i prucessi di logistica è doganale, facilitate u cummerciu di transitu è ​​uttene a parte di Turchia in questa direzzione, incuragisce u trasportu cumminatu, u sviluppu di e-Commerce, è cumpletà u Pianu Maestru di Logistica Turchia sò di grande impurtanza per l'industria logistica.

Per rinfurzà u settore, hè necessariu di furnisce a cuurdinazione, a cuuperazione è una cunniscenza cumuna trà u settore è l'amministrazione publica per determinà currettamente i bisogni di u settore logisticu è risponde à i bisogni identificati. In listessu tempu, hè di grande impurtanza chì l'accordi legislativi sò fatti per sustene è rinfurzà l'attività di u settore. E restrizioni di tariffu, l'intervenzione publica, è l'avvicinamenti di tariffu di documentu d'altu costu chì disturbanu a pace di u travagliu è l'ambiente d'investimentu di u settore è impediscenu l'imprenditorialità deve esse abbandunata. Malgradu l'accordu di l'Unione Doganale di Turchia cù l'Europa, i quote, i visi è e penalità elevate per u trasportu di merchenzie cummirciali cuntinueghjanu. Questi fattori negativi impediscenu di ghjunghje à l'ugettivi previsti in i tassi di trasportu.

Scopu di chjude u 2019 cù 180 miliardi di dollari di esportazioni, u Ministeru di u Cummerciu TR hà implementatu u "Prughjettu Doganale senza carta" in u primu trimestre di l'annu per riduce a carica di travagliu creata da u cummerciu esteru à a dogana è accelerà u cummerciu. U Ministeru di u Cummerciu TR hà u scopu di cambià a manera di fà affari in dogana cù "dogane senza carta". Dunque, l'imprese chì a so affidabilità hè stata appruvata sottumettenu e so dichjarazioni à l'amministrazioni doganali per via elettronica, è li mantenenu in i so uffizii per una ispezione dopu senza invià documenti supplementari. Cusì, hè destinatu à minimizzà a carica di travagliu è i tempi di attesa di i cummircianti stranieri à a dogana.

Un altru passu impurtante chì accelerà u nostru cummerciu esteru hè l'intruduzioni di l'aeroportu di Istanbul. Cù l'Aeroportu di Istanbul, Turchia diventerà unu di i più grandi centri di carica in u mondu. Per chì l'Aeroportu d'Istanbul hà una parte più grande in u mercatu europeu, i piani duveranu esse fatti per aumentà è incuragisce l'attività di carichi aerei in i nostri altri aeroporti, è e so strutture di flotta è e so spazii operativi anu da esse allargate.

Inoltre, l'apertura di u BTK ùn solu rinfurzà e nostre esportazioni è impurtazioni, ma ancu apre a strada per u cummerciu di transitu. U memorandum d'intesa firmatu trà Turchia, Azerbaijan è Russia hè stata annantu à l'agenda di l'industria per un bellu pezzu. Cù questu accordu, u voluminu di trasporti fatti nantu à a linea Baku-Tbilisi-Kars aumenterà è stu sviluppu darà un impetu cummerciale à a linea ferroviaria. Pudemu prevede chì sta linea, chì cunnetta cù l'Europa, u Mediu Oriente è l'Africa via Turchia, cuntribuisce ancu direttamente à l'ecunumia di i paesi nantu à a nova Strada di a Seta, cum'è in l'antica Strada di a Seta.

I vantaghji maiò di BTK sò Mersin, Alsancak, Safiport è Derince Ports. Grazie à sti porti, avemu un accessu immediatu à tutti i paesi chì anu una costa à u bacinu di u Mediterraniu. Pudemu cità l'Europa, l'Africa di u Nordu è l'Occidenti è di sicuru a Peninsula Araba cum'è boni esempi di sta situazione. Inoltre, l'accordu Turchia firmatu cù a Cina serà un grande guadagnu per u settore in quantu à l'apertura à novi mercati. Hè un fattu chì l'impurtanza di a regione crescerà più se l'accordu di trasportu stradale firmatu da Turchia cù a Cina è l'accordu di trasportu stradale rinnuvatu cù l'Uzbekistan sò appruvati da u parlamentu. In questu modu, pensemu chì u nostru cummerciu esteru hà da sviluppà inseme cù u numeru di trasporti.

Emre ELDENER
Presidente di u Cunsigliu di UTIKAD

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*