İmamoğlu hà annunziatu l'investimenti di trasportu è metro di i primi 6 mesi

imamoglu hà annunziatu u primu mese di trasportu è investimenti in metro
imamoglu hà annunziatu u primu mese di trasportu è investimenti in metro

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğlu, hà dettu: "U nostru solu scopu hè di esse accountable à 16 milioni", è hà spartutu u primu periodu d'azzione di 23 mesi dopu u 6 di ghjugnu cù u publicu in una cunferenza di stampa. Elencu l'attività realizate da IMM è e so cumpagnie affiliate in parechji spazii, da i pagamenti di u debitu à l'investimenti in metro, da i prughjetti sviluppati per i zitelli è e donne à a creazione di spazi verdi, İmamoğlu hà dettu: "Nimu pò fà affari in questa cità senza alcuna contabilità. senza cuntabilità, cù soldi publichi, à porte chjuse. "Nimu pò dì più" l'aghju dettu, succederà ", disse.

Enfatizendu chì a cità hè in mani sicure è chì u periodu di residenza in a cità hè finita, İmamoğlu hà nutatu, "Quelli chì si sò stallati sò ancu partuti". "Prenderemu e decisioni inseme cù 16 milioni di Istanbuliti è i nostri 39 sindaci di distrettu chì li rapprisentanu", hà dettu İmamoğlu, aghjustendu: "Qualunque cosa facenu, ùn ci puderanu piantà. Ùn rinunceremu mai à circà i diritti di 16 milioni di persone. Ùn avemu mai, mai rinunzià à i modi è i metudi anti-demucratici chì seranu diretti contru à noi. Ùn faremu micca retrocede in ogni modu quandu i diritti di 16 milioni di persone sò in ghjocu. Ùn seremu mai silenziu. Avemu da dumandà à tutti di parlà ancu. Ùn faremu mai scuse in ogni modu. Truveremu suluzione dopu suluzione à i prublemi di sta cità sacra è i bisogni di 16 milioni di persone. È certamente averemu successu. Perchè avemu travagliatu per 16 milioni di persone, micca per un picculu gruppu di interessu. Avemu ghjuventù è energia per questu. Avemu eccitazione è credenza per questu. Avemu avutu assai successu in 6 mesi. Seremu assai più successu. "Seremu un mudellu per u mondu", disse. Enfatizendu chì l'attacchi à i sindaci CHP sò diventati una tradizione, İmamoğlu hà dichjaratu ch'ellu hà prutestatu e campagne di calunnia contr'à u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Mansur Yavaş è u sindaco di Urla Burak Oğuz.

"Avemu cuncentratu nantu à u trasportu è u metro"

Dichjarà chì i principii basi di i soldi publichi sò chjaru, İmamoğlu li hà listatu cusì:

"Ùn permette mai i rifiuti. Ottene u massimu risparmiu. Ùn perdi micca risorse in travaglii inutili, futile è senza priorità. Aduprate e risorse dispunibili per i bisogni prioritari di 16 milioni di persone, in particulare in i settori di l'educazione, a salute, i trasporti, l'ambiente, l'affari di disastru è a lotta à a miseria urbana. In particulare 39 cumune di distrittu; "Gestisce l'investimenti di a cità cù a participazione demucratica è u sensu cumunu". Dopu u riassuntu finanziariu, İmamoğlu hà spiegatu i servizii chì furniscenu è i novi prughjetti chì anu iniziatu. Enfatizendu chì anu fattu un rapidu principiu di travaglià in u campu di u trasportu, İmamoğlu hà dettu: "Appena avemu pigliatu l'uffiziu, avemu cuminciatu à circà un novu finanziamentu mentre implementemu misure di risparmiu. Comu sapete, avemu visitatu Francia, Danimarca, Germania è Inghilterra una dopu à l'altru. Avemu trovu risorse per l'investimenti di metro, chì era stata fermata cumplettamente per più di 2 anni, è ripigliate a custruzzione in 3 linee impurtanti. Avemu focu annantu à u trasportu è u metro, chì sò i prublemi maiò di sta cità amata chì ùn sò micca stati risolti dapoi anni. "E avemu avutu risultati in i nostri primi 6 mesi quandu ùn avemu micca risorse è i banche publichi ùn eranu micca disposti à furnisce risorse", disse. İmamoğlu, nantu à i travaglii di 2017 linee di metro, chì e so attività di custruzzione sò state fermate in dicembre 3 per mancanza di finanziamentu; (Ümraniye - Ataşehir - Göztepe), (Çekmeköy - Sancaktepe - Sultanbeyli), (Kaynarca - Pendik - Tuzla) hà dichjaratu ch'elli anu ripartitu cù u sustegnu finanziariu di 371 milioni d'euros. Nutendu chì Istanbul avarà una nova linea di metro di 3 chilometri quandu questi 36.9 prughjetti sò finiti, İmamoğlu hà ancu datu duie boni nutizie à i citadini chì vivenu in a cità. İmamoğlu hà dichjaratu chì, se i studii finanziarii sò finiti, a Linea di Metro Mahmutbey - Mecidiyeköy, duie linee impurtanti in custruzzione, saranu messe in serviziu in a prima mità di u 2020 è a Linea di Tram Eminönü Alibeyköy serà messa in serviziu in a seconda mità di u 2020. XNUMX.

"Avemu cuminciatu à u trasportu senza interruzzione di 24 ore"

Ricordendu chì anu iniziatu un prugramma di trasportu ininterrottu di 30 ore in fine di settimana è vacanze in Istanbul da u 24 d'Aostu, İmamoğlu hà nutatu chì anu cambiatu à l'operazione di notte di fine settimana nantu à 6 linee di metro. Dichjarà chì 4 mila passageri anu beneficiatu di voli di notte in i primi 900 mesi, İmamoğlu hà aghjustatu chì anu iniziatu voli ininterrotti di 24 ore nantu à a linea Adalar. İmamoğlu hà dichjaratu chì anu apertu 2 mila novi punti di riempimentu corporativu IstanbulKart; Hà inclusu ancu in a so presentazione chì anu iniziatu servizii di pagamentu cù IstanbulKart è carte di creditu in tutti i parcheghji aperti, multipiani è in strada İSPARK. Dichjarà chì anu descrittu una visione "giusta, verde è creativa" per Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "In a nostra azione di 6 mesi, pudete vede e tracce di a vuluntà di 16 milioni di Istanbuliti è e tracce di a nostra visione è filosofia di gestione. . "U trasportu, l'educazione, l'ambiente è a lotta contru a miseria urbana eranu trà e nostre priorità d'investimentu durante u periodu d'azzione di 6 mesi", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*