Risposta di Canale Istanbul da Imamoglu à u Ministru Turhan: A ghjente hà annullatu u Prughjettu u 23 di ghjugnu

U ministru Turhana Canal Istanbul risposta da u publicu Imamoglu annullatu u prugettu in ghjugnu
U ministru Turhana Canal Istanbul risposta da u publicu Imamoglu annullatu u prugettu in ghjugnu

Risposta di u Canale Istanbul da İmamoğlu à u Ministru Turhan: A ghjente hà annullatu u Prughjettu u 23 di ghjugnu; Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà visitatu i gruppi MHP, IYI Party è CHP prima di a riunione di l'Assemblea per esse trasmessa in diretta. Enfatizendu chì u so tema cumuni cù ogni partitu hè "Istanbul", İmamoğlu hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti dopu a visita.

İmamoğlu, quandu hà dumandatu nantu à e parolle di u Ministru di i Trasporti, Mehmet Cahit Turhan, in quantu à u prughjettu di u Canal Istanbul, "Avemu fattu un protokollu cù l'İBB", hà dettu: "Ci sò protokolli firmati cù l'autorità di quellu periodu in 2012, 2014. , 2015, 2016 è ancu 2018 in l'istituzione. Ma quandu si parla di u prutucolu, sgiò Ministru, si pò pensà chì avemu firmatu u cuntrattu è hè fattu. Sì una firma salverà u Ministru, o se una firma arruvinà Istanbul, scusate, ùn hà micca fattu ancu una ricerca annantu à questu tema. Aghju sempre avvistu u sgiò Ministru per fà una dichjarazione ricercendu è analizendu u prucessu in prufundità. Ma hè una dichjarazione sfurtunata. Inoltre, u 23 di ghjugnu 2019, u publicu hà digià annullatu tutti tali accordi retroattivamente ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, prima di a sessione parlamentaria, i membri di MHP, IYI Party è CHP, rispettivamente, anu visitatu i saloni di u gruppu in l'edificiu centrale di Saraçhane. Durante e visite, İmamoğlu era accumpagnatu da u Vicepresidente di u Gruppu CHP Doğan Subaşı. İmamoğlu hà fattu a so prima visita à u gruppu MHP. Vulendu successu à u sindaco di Silivri Volkan Yılmaz è i membri di MHP, İmamoğlu hà dettu: "Questa settimana hè una settimana impegnata. Settimana di bilanciu. Parleremu di 2020 in una certa manera. Spergu chì vene cun un bonu risultatu. Dopu uni pochi di mesi di intensu periodu di transizione, avemu pensatu chì vi visitaremu. Inoltre, per via di l'impurtanza di sta settimana, ci vuleria à sente i vostri avvirtimenti o tuttu ciò chì vulete spressione ", disse. Yılmaz, cum'è u gruppu MHP, hà manifestatu a so satisfaczione per a visita di İmamoğlu è hà dettu: "Ognunu di noi hà un debitu à sta cità antica. Semu in tuttu ciò chì beneficerà Istanbul. Cum'è MHP, seremu cun voi tramindui in u nostru debitu à Istanbul è u nostru debitu à stu paese in i vostri travaglii chì beneficaranu Istanbul. Vulemu chì sapete ancu questu ", disse.

"Andemu in un periodu diversu"

A seconda tappa di İmamoğlu era u gruppu di u Partitu IYI. U presidente provinciale di u Partitu IYI Istanbul, Buğra Kavuncu, hà accumpagnatu i so amichi di u partitu. In u so discorsu quì, İmamoğlu hà dettu: "Avemu avutu un annu estenuante. Semu in u periodu di preparazione per u 2020. U nostru pianu strategicu è u nostru budgetu sò à l'agenda. Allora ci hè assai cuntenutu. Pensu chì andemu per un periodu diversu, soprattuttu in a preparazione di u pianu strategicu. Hè diventatu un prucessu più inclusivu è socialemente implicatu. Grazie à elli, u Partitu IYI hè ancu unitu à noi. Diceremu à a ghjente in a listessa lingua in u parlamentu è speremu chì u 2020 serà un bonu principiu. Vecu chì stanu gestionendu un prucessu cohesiu. Inoltre, e pruposte di u partitu IYI ci guidanu ancu. Vogliu ringrazià i nostri amichi nant'à sta questione sia in presenza di u nostru presidente provinciale.

"PIANIFICAremu 2020 INSIEME"

İmamoğlu hà fattu a so ultima visita à u gruppu CHP. Enfatizendu chì avianu da principià e so funzioni cù un ritardu di 3 mesi per via di l'intensi prucessi elettorali, İmamoğlu hà dettu: "Siccomu avemu principiatu 3 mesi di ritardo, ci hè ghjuntu in dicembre cù u pianu strategicu è u bilanciu sovrappondu. Speremu, sta settimana, discuteremu u prucessu ligatu à elli dui in u modu più sanu è pianificemu 2020 inseme. À u listessu tempu, avemu avutu pianificatu un pianu strategicu di 5 anni inseme. A nostra priorità hè Istanbul è u futuru di Istanbul. Pudemu tutti rapprisintà i nostri partiti, ma sapete cum'è mè chì da u mumentu chì entremu in u parlamentu, ci vole à agisce in l'intiressu di a sucetà è u rispettu di u passatu di sta cità è cù u sensu di successu in a preparazione. per u futuru. Per quessa, avemu da travaglià in una manera veramente distinta, cù una attitudine esemplare, cù una attitudine di dialogu è sforzu, per pudè piglià a bona decisione ".

"İSTANBUL PAGA U PREZZU PER GABBIA SBAGLIATA"

"Hè ovvi chì a Turchia passa per un altru prucessu", hà dettu İmamoğlu, aghjustendu, "IBB passa per un prucessu di regnu sfarente. Quandu venemu dopu à un prucessu di 25 anni, ùn hè micca normale aspittà chì tuttu si normalizeghja in una volta. Ùn hè ghjustu d'aspittà finu à un ghjornu, 3 mesi, 5 mesi per abituà à tuttu. Ùn hè micca umanu. In altri palori, avete guadagnatu u putere, avete persu ... Inevitabbilmente, un prucessu di abituà à passà. In questu rispettu, hà dettu: "Avemu capitu, in a manera più raghjone, in a manera più cunciliatoria, è dicendu: "Avete ragione, ma questu hè u casu. Travagliemu tutti inseme per Istanbul ", duvete esse capace di dì. Questu hè impurtante. Se normalmente pigliate 3 respiri profondi è parlate, duvete piglià 13 respiri profondi è parlà. Questa attitudine hè benefica per Istanbul. Istanbul hè una cità induve duvete piglià un respiru profondu è fà e cose ghjusti. U costu di imprecisioni è sbagli hè assai pisanti. È sfurtunatamenti, vedemu parechje persone chì ùn esitanu micca à difende u sbagliatu per via di un partitu puliticu o di qualcunu hà dettu è corre dopu. Sò arrabbiatu. Vecu a ghjente chì difende u sbagliatu, sia in l'alti livelli di u statu sia quì. Ma duvemu riabilitatu a sucetà è u prucessu. Spergu chì serà un periodu chì principia cù un bonu ghjornu è finisce cù una bona settimana ".

"A SCONTRE IN UNA MENTE COMUNE PER ISTANBUL CHE HÈ IMPORTANTE"

Dopu à e visite di u partitu, İmamoğlu stava davanti à e camere è hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti. À a quistione "Perchè u gruppu di u Partitu AK ùn hè statu visitatu?" İmamoğlu hà rispostu: "Avemu ancu dumandatu un appuntamentu à u Partitu AK, ma anu dichjaratu ch'elli avarianu a riunioni di u gruppu in i so edifici pruvinciali oghje. Tuttavia, ùn pudemu micca piantà perchè anu dettu ch'elli ghjunghjenu à u parlamentu, ma esprimeraghju e mo stesse idee à i membri di u cunsigliu di u Partitu AK da a tribuna parlamentaria ", hà rispostu. Ellu disse à İmamoğlu: "I negoziati di u bilanciu saranu. Chì tippu d'assemblea aspittà ?» hè statu ancu dumandatu. İmamoğlu hà rispostu à sta dumanda: "Di sicuru, ci saranu discussioni. L'impurtante hè di scuntrà in una mente cumuna per a ghjente di Istanbul per vince. Certi frasi pulitichi ponu esse dettu per chì certi segmenti mi sentenu. Questu hè applicà à qualsiasi partitu puliticu. Ma hè veramente quì chì sò pigliate e decisioni nantu à a gestione di stu bilanciu publicu. Dunque, à a fine di u ghjornu, una decisione deve esse fatta cù u sensu cumunu, u sensu cumunu è a preoccupazione di cumu pudemu fà u dirittu per i 16 milioni di persone chì campanu in sta cità. Siccomu a decisione cuntinueghja u venneri, forse i ditagli di u bilanciu ùn saranu micca discututi oghje, serà discututu un altru ghjornu. E decisioni seranu prese. In tuttu, avemu da avè una settimana impurtante. Un pianu strategicu, un pianu strategicu chì hè statu furmatu cù l'interazzione di quasi 250 mila persone, forsi cù una inclusività chì ùn hè micca assai cumuna in a storia di u mondu, serà nantu à l'agenda. In novu, spergu chì u bilanciu è a strada di 2020 seranu benefizii per Istanbul.

"Sfurtunatamente SPIEGAZIONI"

Presidente IMM, "U Ministru di i Trasporti hà dettu chì ci sò protokolli di cooperazione trà IMM è i ministeri pertinenti à u puntu di implementazione in quantu à u prughjettu di u Canal Istanbul. Hè un novu protocolu ? Se ci sò protokolli firmati in i periodi precedenti, quale serà u destinu, ci sarà un annullamentu? "Dò a seguente risposta à e dumande:
"Ci sò protokolli firmati cù i funzionari di quellu periodu in 2012, 2014, 2015, 2016 è ancu 2018 in l'istituzione. Ma quandu si parla di u prutucolu, sgiò Ministru, si pò pensà chì avemu firmatu u cuntrattu è hè fattu. Sì una firma salverà u Ministru, o se una firma arruvinà Istanbul, scusate, ùn hà micca fattu ancu una ricerca annantu à questu tema. Aghju sempre avvistu u sgiò Ministru per fà una dichjarazione ricercendu è analizendu u prucessu in prufundità. Lasciami avvistà di novu. Ma hè una dichjarazione sfurtunata. Inoltre, u 23 di ghjugnu 2019, u publicu hà annullatu tutti questi accordi retroattivamente.

Una nova era hè principiata. In altri palori, hè principiatu una nova era, chì ùn hè micca silenziu, micca cura. In questu rispettu, guardemu i prublemi di Istanbul da una perspettiva diversa da u 2019 di ghjugnu 23. À prò di a sucetà o à prò di sta cità ? Quandu guardemu da quellu puntu di vista, a nostra opinione nantu à Kanal Istanbul hè chjara. Capiscu chì u Ministru ùn hà ancu sentitu sta chiarezza davanti à 16 milioni di persone. Ellu capirà. Accordi chì ùn anu micca validità legale. Per esempiu, in l'annu X, 2014, ciò chì era in 2015, tutti i tratti sò quì. "Lasciate a vostra cumpagnia Bimtaş fà stu pianu. Protokolli mutuali per chì a vostra istituzione compie stu prucessu di u pianu è sta unità ... Ùn sò micca travaglii vincolanti è validi. U Ministeru scrive, ma quì ci sò istituzioni chì ricevenu è interpretanu quellu cumunicatu. I mo amichi scriveranu digià e risposte necessarie. In quantu à perchè ùn hè micca validu o chì azzione deve esse pigliatu. Sottu chì, vede, tali prublemi ùn succede micca cù u protocolu. Allora hè cum'è avemu vindutu un locu cum'è IMM, u ministeru l'hà compru, u travagliu hè fattu... Ùn hè micca cusì. Parlemu di a vita di 16 milioni di persone. In altre parolle, si parla di l'elementi chì minaccianu sta cità. A dicu di novu. Un'altra disgraziata dichjarazione di u Ministru di i Trasporti senza cuntenutu.

"Asperemu chì a lege per piglià decisioni per prutege a cuscenza di a cummunità"

İmamoğlu hà dettu: "U prublema cù i banche statali cuntinueghja sempre? Cerchete una fonte esterna in questa tappa? Quandu ci hè un cambiamentu in i banche statali, vi informaraghju cun piacè prima. Diciaraghju: "Guardate, chì bellu prestitu chì anu apertu, aiutanu". Ùn avete micca dubbitu ", hà rispostu. I ghjurnalisti, chì anu dumandatu nantu à u prucessu di prucessu in quantu à e stazioni İmamoğlu, Haydarpaşa è Sirkeci, anu dettu: "U casu cuntinueghja. Un ghjornu prima di a data di scadenza per l'obiezione finale, i Ferrovii di u Statu hà datu a so difesa. Aspittemu a decisione di a corte. Aspittemu a lege per piglià una decisione chì prutege a cuscenza è a morale di a sucità. Quandu avemu analizatu tutti i prucessi di liggi nantu à questu sughjettu, è quandu avemu l'opinioni di l'avucati, ùn hè micca pussibule di compie un tali offerta. Aspittemu a lege per piglià a decisione bona ".

"ÙN SIAMU VENTU À QUESTE AUTORITÀ PER SENTIRÀ UN rancore"

Imamoglu, à a quistione "Hè stata cunclusa l'offerta di i servizii di u persunale?", "Per quantu a so, ùn hè micca stata finalizata. I mo amichi cercanu, esaminanu. Di sicuru, ciò chì hè guardatu in l'offerta, ciò chì hè guardatu trà quale hà vintu l'offerta più adatta è quale ùn hà micca, è u so prucessu d'ispezione. Hè cusì chì vedemu u prucessu. Pigliò l'offerta in u passatu, avà duvete guardà l'avvenimentu cum'è s'ellu si piglia. Fighjemu a situazione cusì: Ci hè qualchì inghjustizia o irregularità ? O ci hè di novu una cumpetizione sleale ? "Verificate," aghju dettu à i mo amichi. L'avemu esaminendu. Cum'è merre, ùn sò micca interessatu à nomi o persone. U so interessu cuntinueghja, vecu. Ma ùn sò micca interessatu in questu latu. (Significatu certi gruppi di media) I so interessi cuntinueghjanu à noi. Avemu dinò à insignà parechje persone è parechje istituzioni nantu à u cumpurtamentu eticu. Perchè u paese hà bisognu di vede boni esempi. Ùn avemu micca vinutu à sti autorità per sente l'odiu, ùn avemu micca vinutu à odià. Semu quì per gestisce un prucessu ghjustu. In questu sensu, cuntinuemu a nostra strada. Tuttavia, s'ellu ci era una cumpetizione sleale, aghju datu l'istruzzioni "Esaminate questu è analizà". Aghju dettu: "Fighjate cù quellu ochju". Ma à a fine di u ghjornu, se qualcunu si merita, farà u so travagliu cù un cuntrollu strettu dopu. U cuntrollu strettu ùn hè micca u so propiu. U stessu hè veru per tutti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*