Istanbul Sabiha Gökçen hè statu sceltu cum'è u Best Airport of the Year

istanbul sabiha gokcen hè statu sceltu u megliu aeroportu di l'annu
istanbul sabiha gokcen hè statu sceltu u megliu aeroportu di l'annu

L'Aeroportu Internaziunale di Istanbul Sabiha Gökçen (İSG) hè statu sceltu cum'è u "Best Airport of the Year" da CAPA, una di e principali urganisazioni di l'aviazione in u mondu. OHS hè statu cunsideratu degnu di u premiu "Best Airport of the Year" per i so grandi cuntributi à l'industria di l'aviazione à scala globale è u numeru di passageri chì supera i 30 milioni durante l'annu.

I successi di l'Aeroportu Internaziunale di Istanbul Sabiha Gökçen, u sicondu aeroportu più grande di Turchia, sò cunsiderate degne di parechji premii naziunali è internaziunali. Cume l'ultimi ghjorni di 2019 si avvicinavanu à l'OHS, un altru premiu hè vinutu da u CAPA Aviation Excellence Awards datu da u Centru di Aviazione Asia Pacificu (CAPA) da u 2002. OHS hè statu sceltu cum'è u "Best Airport of the Year" à l'Aviation Excellence Awards cù i so grandi cuntributi à l'industria di l'aviazione à scala globale è u numeru di passageri chì supera i 30 milioni durante l'annu. Mentre i Premii di Eccellenza di l'Aviazione, determinati da una ghjuria internaziunale indipendente, sò stati attribuiti in 10 categurie diverse, l'Aeroportu Sabiha Gökçen di Istanbul hà vintu u premiu per esse sceltu trà aeroporti cù 30 milioni o più di passageri.

"Avemu un rolu impurtante per fà di Istanbul unu di i mega centri di l'aviazione mundiale"
À a cerimonia di premiazione tenuta in u CAPA World Aviation Summit tenutu in Malta, u CEO Ersel Göral hà ricevutu u premiu in nome di OHS da e mani di u presidente onorariu di CAPA Peter Harbison. Göral, in u so discorsu à a cerimonia di premiazione, hà dettu: "Semu onorati di riceve stu premiu assai preziosu da CAPA, chì ricunnosce a storia di crescita straordinaria di OHS. Hè ancu di grande impurtanza per noi chì stu premiu coincide cù u 6 anniversariu di l'apertura di l'edificiu di a terminal, cum'è OHS, chì u numeru di passageri hà aumentatu più di 200 volte è hà servutu più di 10 milioni di passageri finu à a data. Oghje, cum'è l'Aeroportu Internaziunale di Sabiha Gökçen, u sicondu aeroportu più trafficatu di Turchia è u 12u aeroportu d'Europa, servemu sempre più di 35 milioni di passageri annu. Situatu à 40 chilometri da u centru di a cità, OHS hè diventatu l'aeroportu di a cità di Istanbul dopu l'apertura di l'aeroportu di Istanbul è a chjusa di l'aeroportu Atatürk. Dopu à e strade di cunnessione, a linea di metro chì deve esse cumpletata l'annu prossimu, l'apertura di a seconda pista è a custruzzione di a nova terminal, avemu da ghjucà un rolu impurtante per fà a Turchia è Istanbul unu di i mega centri di l'aviazione mundiale in u settore di l'aviazione. ."

OHS hè statu sceltu cum'è "Airport of the Year" in a categuria di 2014-15 milioni di passageri à u CAPA Aviation Excellence Awards in 25, è u "Best Airport in the World" da u World Low Cost Airlines Congress in 2010. Inoltre, quist'annu hè stata premiata u primu postu in a categuria "Airports" di i Premii ALFA, induve i marchi chì furniscenu a megliu sperienza di u cliente sò premiati, è u Premiu per i servizii di supportu cummerciale di l'annu hè statu datu da Fortune Magazine, unu. di e publicazioni economiche principali di u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*