KARDEMİR Filtru Spiegatu

descrizzione di u filtru kardemir
descrizzione di u filtru kardemir

KARDEMİR Filtru Spiegazione; KARDEMİR hà fattu un comunicatu di stampa annantu à a "centrale termale", chì hè statu parlatu spessu in u publicu ultimamente.

KARDEMİR hà risuscitatu i punti di quistione in a mente cù a dichjarazione "Hè una pianta induve i gasi di scarti sò cunvertiti in energia elettrica è hè una centrale elettrica chì ùn usa micca carbone".

A Dichjarazione fatta da KARDEMİR hè a siguenti;

Presse è Publicu,

"U nome di a nostra cumpagnia hè ancu citatu in a notizia chì hè stata in a stampa per un tempu in quantu à a regulazione legale di Installazione di Filtri in i Camini di Centrali Termali.

A centrale elettrica di KARDEMİR hè stata messa in funziunamentu per a prima volta in u 1939 è hè una centrale elettrica cù una capacità totale di 77,5 MW, chì produce per brusgià gasi di prucessu. A capacità di a parte di gas + carbone di a centrale elettrica hè 27,5MW. I filtri elettrostatici sò stati installati nantu à i 3 punti di caldaia in questa centrale elettrica trà 2008 è 2010 cù un investimentu di circa $ 9,7 milioni. L'apertura di u primu di sti filtri hè stata fatta da u Ministru di l'Ambiente è Foreste di u tempu, Mr. prof. Dr. Veysel Eroğlu è u Ministru di a Ghjustizia Mr. Hè stata realizata cù a participazione di Mehmet Ali Şahin. Tutti i camini di a caldaia, chì sò sottu à i limiti di emissioni legali cù questi investimenti, mandanu sempre dati à u sistema in linea di u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, è u monitoraghju di emissioni hè realizatu istantaneamente da u nostru Ministeru.

A nostra centrale elettrica di 2013 MW, chì hè stata messa in serviziu in u 50, hè una facilità induve i gasi di scarti sò cunvertiti in energia elettrica, è hè una centrale elettrica chì ùn usa micca carbone.

A nostra cumpagnia ùn hà nunda di fà cù a centrale termale citata in a nutizia.

L'avemu prisente à a stampa è à u publicu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*