Pianu Maestru di Ferrovia Prioritaria in Logistica

Pianu Maestru di Ferrovia Prioritaria in Logistica

Pianu Maestru di Ferrovia Prioritaria in Logistica

U "Planu Maestru di Logistica" hè statu annunziatu da u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Mehmet Cahit Turhan, à a riunione chì hà assistitu u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank, u Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan, i direttori generali di l'istituzioni è l'urganisazione publica, è i rapprisentanti. di l'urganisazioni non governamentali.

"A parte di u trasportu ferroviariu in u cummerciu esteru deve ancu esse aumentata"

Parlendu à a riunione tenuta in a Stazione YHT di Ankara u 25 di dicembre di u 2019, u Ministru Pekcan hà dettu: "Nutendu chì u Pianu Maestru di Logistica hè una svolta per u nostru paese, i paesi cù una logistica forte anu un costu è un vantaghju cumpetitivu. A logistica hè un elementu chì sviluppa è cumpleta e nostre esportazioni. U nostru paese si trova in u 47u postu in u rendiment logisticu in u mondu. Cuntinuemu i nostri sforzi per purtà u nostru paese à u locu chì si merita ". disse.

Pekcan hà enfatizatu chì a maiò parte di u cummerciu esteru hè fattu per mare, è poi per terra è mare, è hà sottolineatu chì a parte di u trasportu ferroviariu in u cummerciu esteru, chì hè 1 per centu, deve esse aumentata.

"Avemu da esse pionieri in u Prughjettu di Cintura è Strada di a Cina"

U Ministru Varank hà indicatu chì u prugressu fattu in l'ultimi anni 17 in u campu di u trasportu hè un esempiu per u mondu, "U centru di l'ecunumia glubale si move da u punente à u livante. U Prughjettu di Cintura è Strada di a Cina mobilizeghja u putenziale lucale. Avemu da piglià a guida utilizendu i nostri vantaghji attuali. Diventaremu più efficaci in stu prughjettu cù ogni passu chì facemu in u campu di a logistica ". disse.

"Avemu u scopu di fà a Turchia una basa logistica"

Dà infurmazioni nantu à u "Planu Maestru di Logistica", u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Mehmet Cahit Turhan hà dichjaratu chì l'obiettivu hè chì Turchia diventerà una basa logistica.

Turhan: "Avemu bisognu di stabilisce l'infrastruttura logistica orientata à l'esportazione in un modu chì sustene l'esportazioni di circa 1 trilione di dollari à longu andà. Vulemu chì a dumanda di merci in tutti i corridoi, in particulare İpekyolu, passanu per Turchia ". disse.

Indittendu chì anu determinatu e zone di opportunità in u cummerciu mundiale è chì a strada di u cummerciu hè stata ridisegnata in u mondu, Turhan hà dettu: "Un prughjettu di una strada di una cintura iniziatu da a Cina è chì hè previstu di investisce 1 trilione 300 miliardi di dollari hè un esempiu. ." disse.

"Nove linee in 2023-2035: Eskişehir-Antalya, Gaziantep-Mersin, 3rd Bridge Railway"

Parlendu di quattru piani diffirenti per 2020, 2023, 2035 è 2053, Turhan hà dettu trà 2019 è 2035; Ferrovia Ankara-Sivas, Ferrovia Ankara-İzmir, Ferrovia Eskişehir-Antalya, Ferrovia Gaziantep-Mersin, Ferrovia Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli, Halkalı- Nantu à investimenti impurtanti cum'è a Nova Ferrovia Kapikule, u 3rd Bridge Railways è l'elettrificazione è a segnalazione è a migliione di a capacità, a custruzzione di 36 junction lines, a ferrovia Sivas-Kars è a stazione di scambiu Kars, u Air Cargo Operations Center, u portu di u Mediterraniu orientale. migliuramentu di capacità è centri logistichi, hà datu infurmazione.

"Priorità ferroviaria in logistica"

Esprimendu chì a ferrovia piglia a priorità trà i modi in l'investimenti previsti in u pianu, Turhan hà dettu chì a ferrovia mantene a so impurtanza in u periodu dopu à u 2023, è chì i porti, e zone industriali organizzate è e strutture critiche sò a priorità per a junction. linii.

"In u 2035, u numeru di cità chì esportanu più di 1 miliardi di dollari serà 27"

Inoltre, Turhan hà enfatizatu chì anu calculatu l'aumentu di u cummerciu di e cità nantu à u corridore cù u passaghju di carichi di transitu, è hà dettu: "In cunfurmità cù e nostre previsioni, da 2035, u numeru di pruvince chì esportanu più di 1 miliardi di dollari. aumenterà à 27. A più longu andà, vale à dì, secondu e proiezioni di u 2053, cum'è a cifra di l'esportazione si avvicina à 1 trilione, e cità esportatrici saranu circa 50 in totale, soprattuttu da l'est. usatu e frasi.

Mappa di i Centri Logistici Ferroviari di Turchia

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*