Ministru Turhan: Avemu fattu e Ferrovie una Politica Statale

Ministru Turhan, trattamu di e ferrovie, chì sò state trascurate per anni, cù una nova cunniscenza
Ministru Turhan, trattamu di e ferrovie, chì sò state trascurate per anni, cù una nova cunniscenza

Parlendu à l'Assemblea Generale di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia nantu à u bilanciu 2020 di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, u Ministru Turhan hà dettu chì anu investitu un totale di 137 miliardi 500 milioni di lire in ferrovie, è chì anu trattatu di e ferrovie. , chì sò stati trascurati per anni, cù una nova cunniscenza per assicurà una distribuzione equilibrata trà i tipi di trasportu.

Dichjarà chì vedenu e ferrovie cum'è unu di i ligami più impurtanti di i muvimenti di u sviluppu sustenibile, Turhan hà dettu chì facenu grandi sforzi per rinviviscia sta zona chì hè stata trascurata per anni.

Nutendu chì anu fattu di e ferrovie una pulitica statale di novu sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Turhan hà dettu chì anu rinnuvatu tutte e linee principali in a rete ferroviaria esistente di 11 590 chilometri, cumprese a linea Aydın-İzmir, chì hè a prima linea ferroviaria di Turchia. , chì anu rinnuvatu cù a so infrastruttura 156 anni dopu.

Turhan hà rimarcatu chì in u scopu di i travaglii ferroviari, per a prima volta dopu à 40 anni, anu cunnessu un centru di a cità à a reta ferroviaria cù a linea Tekirdağ-Muratlı, cusì u portu di Tekirdağ hà avutu una ferrovia.

Ricordendu chì a ferrovia hè stata aperta à u settore privatu, Turhan hà dichjaratu chì anu custruitu 1.213 chilometri di linee di treni d'alta velocità.

Nutendu chì quasi 52 milioni di viaghji sò stati fatti nantu à e rotte Ankara-Eskişehir-Istanbul, Ankara-Konya-Istanbul, Turhan hà dettu: "Avemu purtatu quasi 200 milioni di passageri in tutte e ferrovie solu questu annu. Attualmente cuntinuemu a custruzzione di un totale di 1.889 chilometri di Linea di Trenu Alta Velocità trà Ankara-İzmir è Ankara-Sivas. In più di e linee di treni d'alta velocità, custruemu ancu e linee di treni d'alta velocità induve u trasportu di merci è di passageri pò esse realizatu inseme. Bursa-Bilecik, Konya-Karaman-Niğde-Mersin-Adana, Osmaniye-Gaziantep, Çerkezköy-Cuntinuemu i travaglii di custruzzione nantu à a linea ferroviaria à alta velocità di 1.626 chilometri, à dì Kapikule è Sivas-Zara. Un totale di 429 mila 3 chilometri di custruzzione di ferrovia cuntinueghja, cù 944 chilometri di ferrovie convenzionali.

"Avemu u scopu di aumentà a tarifa di linea à 2023 per centu in 77"

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì anu fattu un toccu sfarente à e stazioni è stazioni di e pruvince induve i treni d'alta velocità è e linee di treni d'alta velocità passanu, è chì anu furmatu i prughjetti basatu nantu à a struttura culturale di queste cità.

Spieghendu chì cuntinueghjanu i so travaglii di elettrificazione è di segnalazione per riduce i costi operativi nantu à e linee è per furnisce un trasportu sicuru d'alta capacità, Turhan hà ancu dichjaratu chì anu u scopu di aumentà a tarifa di linea da 45 per centu à 2023 per centu in 77 in signalati è elettrificati. linii.

Turhan hà dettu: "Grazie à i nostri sforzi di mudernizazione, quandu paragunemu u periodu 1988-2002 cù u periodu 2003-2018, vedemu una diminuzione di u 77 per centu in u numeru di accidenti accaduti nantu à e ferrovie. Attachemu una impurtanza particulare à i sforzi per creà una industria ferroviaria naziunale è domestica è per cunnette e ferrovie à i centri di produzzione è i porti. Stabbilimu centri logistichi per aumentà a competitività di e nostre imprese, facilità l'opportunità di cummercializazione è rende u trasportu cumminatu più attivu ".

Rimarchendu chì Turchia avà pruduce è usa una parte significativa di i materiali ligati à i treni d'alta veloce è à u vagone naziunale di merchenzie, hà dettu chì i travaglii per i Treni Naziunali Elettrici è Diesel cuntinueghjanu per guadagnà competitività à u livellu internaziunale.

Cahit Turhan hà dichjaratu chì i travaglii per a realizazione di u Prughjettu Naziunale di Trenu d'Alta Velocità cù u Programma di Cuuperazione di l'Industria cuntinueghjanu, è chì anu u scopu di compie a linea di junzione di 2023 chilometri per u 294.

U Ministru Turhan hà dichjaratu ch'elli anu aumentatu u trasportu di merci trasportate da e ferrovie da 16 milioni di tunnellate à 32 milioni di tunnellate sviluppendu a so cunniscenza di i travaglii di l'infrastruttura è a gestione, d'altra parte, cum'è u Ministeru, u so sustegnu à u trasportu ferroviariu urbanu cuntinueghja, è in questu. cuntestu, soprattuttu in Istanbul, Izmir, Ankara, Konya, Kocaeli, Kayseri, Gaziantep, Hà dichjaratu chì ci sò prughjetti di u sistema ferroviariu in Bursa, Erzurum è Erzincan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*