Grande Opportunità in l'Industria Turca di Biciclette E-Bike

grande opportunità in l'industria di e biciclette in Turchia
grande opportunità in l'industria di e biciclette in Turchia

Turchia face una grande opportunità in l'industria di a bicicletta: E-bikes. A dumanda di e-bikes, cunnisciuta ancu com'è "biciclette elettriche assistite à pedale", hè in crescita rapidamente in u mondu. Perchè Turchia ùn deve esse unu di i principali fornitori di e-bikes à i paesi europei? À l'Associu di l'Industria Turchia-Bicicletta (BISED) Cumune di Mente Cumune, ciò chì ci vole à fà per ghjunghje stu scopu hè statu discututu è i travaglii prioritari sò stati determinati...

Moderatu da u Prof. Dr. Emre Alkin, Presidente di BİSED è Arzubik Board of Directors Esat Emanet, Accell Bicycle General Manager Hilmi Anıl Şakrak, CYCLEUROPE Board President Önder Şenkol, Salcano Board Member Bayram Akgül, BİSAN Deputy General Manager Ümit Onur Yüksel, Shimano Bike A .S. Partner è Direttore Generale Metin Cengiz, Shimano Bicycle A.Ş OEM Sales Manager Faruk Cengiz, Accell Bicycle Deputy General Manager Selim Ataz, Ümit Bicycle Export Manager Büşra Hande Doğanay, Kron Bicycle A.Ş. Coordinatore Generale Burak Merdivenli, Aslı Bicycle Marketing Manager Servet Emanet, Güler Dynamic Presidente di u Cunsigliu Dr. Kenan Güler è u presidente di u Board di Turkishtime Filiz Özkan anu assistitu.

grande opportunità in l'industria di e biciclette in Turchia
grande opportunità in l'industria di e biciclette in Turchia

"Ci hè una grande opportunità"

Dichjarà chì ci hè un mercatu stimatu di 10-12 milioni di e-bike in e fruntiere di l'Unione Europea, i participanti anu enfatizatu chì stu numeru aumenterà à 2030 milioni in l'anni 60, enfatizendu chì Turchia pò esse unu di i principali fornituri di e-bike. biciclette à i paesi europei.

Finu à ghjennaghju 2019, a Cina hà avutu a più grande parte di u mercatu europeu. Tuttavia, u 18 di ghjennaghju di u 2019, a Cummissione Europea hà annunziatu chì l'impositu antidumping di bicicletta elettrica assistita à pedale hè statu impostu da a Cina. Ancu s'è a tarifa di l'impositu anti-dumping differisce secondu e cumpagnie, a tarifa generalmente applicata di 33,4 per centu hà bluccatu cumplettamente a vendita di biciclette elettriche assistite da pedali da a Cina à l'UE.

Sicondu i studii di l'Associazione Europea di l'Industria di a Bicicletta (EBMA), 2019 milione di e-bikes sò stati esportati da a Cina à l'UE in 1 se sta pratica anti-dumping ùn era micca iniziata. In novu, secondu a ricerca realizata da EBMA, Turchia hè unu di i paesi chì prufittà più di sta situazione cum'è a Cina diventa inefficace in u mercatu.

10 PARAMETRI CHE ASSICURÀ A TURCHIA PER OTTENERE L'OPPORTUNITÀ IN E-BICYCLE

Sub-industria

A subindustria di l'industria di a bicicletta ùn hè micca stata formata. Tuttavia, u ciclismu ùn hè micca una nova industria in Turchia. Ci sò cumpagnie chì anu fattu questu per 50 anni. Tuttavia, ùn ci hè micca un fornitore domesticu. Dunque, u settore ùn hà micca abbastanza flessibilità. Questu hè ancu applicà à e-bikes. Passi versu a furmazione di a sub-industria deve esse fattu u più prestu pussibule.

Clustering

Ci hè un bisognu di clustering in relazione à e-bikes per risolve u prublema di sub-industria. Furnisce un tali cluster serà assai benefiziu in termini di relazioni pubbliche, riduzzione di costi, efficienza, competitività è risorse umane. Un tali cluster influenza ancu positivamente l'incentivi di u guvernu. Hè necessariu agisce rapidamente per piglià a finestra di l'uppurtunità in l'e-bike. I passi sò digià fatti in Pulonia, Bulgaria, Portugallu è Ungheria, chì sò rivali di Turchia.

Batteria è Motore

I parti critichi di l'e-bike sò a bateria è u mutore. Saria ghjustu per l'industria di fucalizza nantu à a produzzione di batterie è di muturi elettrici, chì custituiscenu u 70-80% di e biciclette elettroniche, piuttostu cà i pezzi cù una parte di prezzu low cost. A pruduzzione di sti dui prudutti, o almenu unu di elli, in Turchia mette u settore in una pusizioni assai vantaghji.

Laboratoriu Accreditu

Un altru bisognu impurtante hè l'istituzione di un laboratoriu di teste accreditatu chì servirà l'intera industria. Ci hè un grande bisognu di un centru di teste cù ISO 9000, certificazione di laboratoriu è accreditazione relatata. Un laboratoriu accreditatu è autonomu pò esse stabilitu in u corpu propiu di BİSED. Questa prova deve esse fatta per ogni mudellu prima di esportà. Siccomu ùn ci hè micca un tale laboratoriu in Turchia, u prucessu di teste hè più longu è più caru di u solitu. Questu influenza negativamente a competitività di u settore.

Capitale straniera

Hè necessariu di assicurà chì l'investituri stranieri venenu in Turchia. Per questu, una pruposta di valore deve esse presentata à i pussibuli investitori stranieri. Per attruverà capitali straneri, saria benefiziu per aumentà a popularità di a percepzione "Made in Turkey" in a pruduzzioni di bicicletta in Europa.

Aiuti statali

U sustegnu di u guvernu hè essenziale per u settore per risolve i so prublemi principali. In particulare, u sustegnu chì deve esse datu per a creazione di un laboratoriu di teste hè criticu. Attualmente, u statu dà stu sustegnu à e marche. Perchè l'industria di a bicicletta ùn deve micca prufittà di sti supporti quandu a fabricazione di cuntratti? U sustegnu per l'acquistu di bicicletta deve ancu esse cunsideratu. Ci sò attualmente trè paesi in Europa chì sustene l'industria di a bicicletta. Per esempiu, in Svezia, finu à 1.000 300 Euro sò supportati per l'acquistu di e-bikes. In Austria, ci hè un supportu statale di 500-XNUMX Euros per e biciclette di carica normale è e-cargo.

Risorse umane

Unu di i prublemi più impurtanti di l'industria di a bicicletta hè a mancanza di risorse umane. Ci hè una grande carenza di risorse umane per l'ingegneri è i tecnichi. U settore deve principià à travaglià per furmà e so risorse umane.

Prublemu sottu a scala

Ci sò sempre venditori prepagati o à fattura bassa in u settore. Stu prublema hè unu di i prublemi strutturali. A produzzione sottu a scala pò esse un prublema impurtante per i pruduttori domestici in u cummerciu esteru. Ci hè bisognu di un forte cuntrollu statale.

Cuuperazione cù l'Automotive

Cullaburazioni forti ponu esse stabilite cù l'industria di l'automobile, in particulare cù R&D. Hè cunnisciutu chì e cumpagnie di u settore di l'automobile sò aperte à spazii d'investimentu alternativu. L'investimenti richiesti da l'industria di a bicicletta, chì necessitanu una struttura corporativa forte è un finanziamentu, ponu esse realizati in cuuperazione cù cumpagnie di l'automobile.

Siate prestu

A cundizione per l'UE per cumprà biciclette elettriche assistite da Turchia hè di esse veloce, flessibile è cumpetitiva. Questu hè bisognu di standard di qualità. E-bikes ùn sò micca solu di dì "Aghju compru una bicicletta è installatu un mutore è una batteria". Hè necessariu di piglià in contu i prublemi cum'è a documentazione di u veiculu pruduttu è assicurà a longevità di e batterie.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*