U presidente Seçer hà fattu ispezioni in l'Atelier di Manutenzione è Riparazione MEŞOT

U presidente Secer hà fattu l'ispezioni à l'approvvigionamentu di a macchina è u mesoot
U presidente Secer hà fattu l'ispezioni à l'approvvigionamentu di a macchina è u mesoot

U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, per pudè travaglià in modu più efficace, rapidu è efficiente, hà stabilitu u Dipartimentu di Fornitura, Manutenzione è Riparazione di Macchine, è l'Atelier di Manutenzione è Riparazione in MEŞOT, induve tutte e manutenzioni è riparazioni di a Municipalità Metropolitana. autobus di trasportu publicu sò realizati. investigazioni fatti.

U sindaco Seçer, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii realizati in questi punti da i burocrati, i capi di dipartimentu è u persunale di a Municipalità Metropolitana, hà dichjaratu chì anu iniziatu i studii di campu. Dichjarà chì seguiranu i travaglii da u campu, Seçer hà dichjaratu ch'elli seranu constantemente faccia à faccia cù u persunale in i so spazii di travagliu. Enfatizendu chì u Campu di Fornitura di Macchine hè assai impurtante per elli, Seçer hà dichjaratu chì mettenu in ordine rapidamente stu locu.

Prima hà fattu ispezioni in Machine Supply, dopu in MEŞOT.

U presidente Seçer, chì hà esaminatu l'opere in situ, hà fattu prima esaminazioni in u Dipartimentu di Fornitura, Mantenimentu è Riparazione di Macchine. cù l'impiegati sohbet Seçer, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à u travagliu chì facenu, hà desideratu bona furtuna à u persunale. Seçer andò dopu à MEŞOT è esaminò l'Attellu di Manutenzione è Riparazione. Durante l'esame à u Sindaco Seçer, u Segretariu Generale Diputatu di a Municipalità Metropolitana Haydar Ali Ulusoy è Olcay Tok, u Capu di u Dipartimentu di Manutenzione è Riparazione di Fornitura di Macchine Sabahat Aslan, Capu di u Dipartimentu di Manutenzione è Riparazione di Strada Hüsnü Öz, Capu di Dipartimentu di Scienze Mehmet Can Kuraloğlu , Prutezzione Ambientale è Cuntrollu Capu di Dipartimentu Bülent Halisdemir è u staffu l'accumpagnavanu.

A cabina di distribuzione di zuppa hè ancu fabricata in Makine İkmal.

Seçer hà ancu esaminatu a cabina di distribuzione di zuppa, chì serà piazzata à a porta di l'entrata di l'Università di Mersin è l'Università di Tarsus, è fabbricata in a falegnameria in Makine İkmal. I distribuzioni di zuppa realizate in prima ore di a matina in u scopu di u prugettu "1 Pane 1 Zuppa" da a Municipalità Metropolitana seranu ancu fatti in questa casetta, chì hè stata recentemente piazzata à a porta d'entrata di l'Università di Mersin è di l'Università di Tarsu. .

"Avà avemu da falà in u campu"

U presidente Seçer hà dichjaratu chì andaranu più in u campu in u prossimu periodu è hà dettu: "Ora seguitaremu u nostru travagliu in u campu. Chì ghjè a situazione di e nostre unità, quale hè a so cundizione fisica, quale hè u so ordine, cumu si passa u so travagliu, avemu bisognu di vede nantu à u campu.

U sindaco Seçer hà dettu chì ci sò stati sviluppi impurtanti in a municipalità metropolitana in i primi 8 mesi è hà enfatizatu chì anu fattu alcuni arrangiamenti strutturali è cuntinueghjanu à fà. Esprimendu chì volenu travaglià cù strutture chì ponu furnisce u megliu serviziu à i residenti di Mersin, Seçer hà dettu: "Rifforzeremu u nostru staffu cù un persunale efficace in quantu à u meritu è ​​a cuntribuzione chì daranu".

"Avemu mette in ordine rapidamente a Fornitura di Macchine"

Seçer hà spiegatu chì u Campu di Fornitura di Macchine hè un locu induve si trovanu l'unità di gestione di parechji dipartimenti, è hà dettu: "Questa hè a regione induve si trovanu l'attellu di u nostru Dipartimentu di Fornitura di Macchine. Semu in l'attellu avà. Hè statu novu stabilitu, l'avemu separatu da u Dipartimentu di Scienza. Quì, i nostri veiculi passanu per riparazione, mantenimentu è riparazione. Sia vitture di passageru è veiculi cummerciale. Ci hè dinù una sartoria, una carpinteria, una seccione induve sò fatti i segni. Machinery Supply hà i so propri attelli in parechje rami. Da a carrozzeria à l'elettricità di l'auto, ci sò diverse unità induve a trasmissione, u differenziale, i mutori sò riparati. Avemu diversi maestri. Stu locu hè assai impurtante per noi. Finu à diventà merre, era u più pesante, u più caru è u più difficiuli di cuntrullà. Hè induve ci sò costi enormi, ma l'avemu ordinatu rapidamente ".

"Ci sarà sviluppi assai impurtanti in questa regione à longu andà"

Seçer hà dichjaratu ch'elli sò andati à a custruzzione per trasfurmà alcune unità in una grande zona in l'area induve si trova a nova stazione di l'autobus è chì anu da creà una zona à quellu puntu per cumprà 100 autobus novi, "Tuttavia, avemu avutu. una nova struttura. Da quì sopra à a nova stazione di autobus, in una grande zona. Andemu per una custruzione per spustà parechje unità quì. I nostri 100 autobus novi venenu è a so fase di compra hè per finisce. Quessi sò autobus di nova generazione. Più amichevule à l'ambiente, chì brusgianu u gasu naturale è cunsumanu autobus. Avemu bisognu di custruisce una struttura chì hè adattata per a so tecnica. Creeremu stazioni di gas naturale è spazii induve u so mantenimentu è a riparazione serà fatta, ma a purteremu ancu quì. À longu andà, ci saranu sviluppi assai impurtanti in questa regione. Tramindui in a zona in cui simu è induve hè a vechja stazione di autobus. Sapete, u nostru novu prughjettu Metro hè ghjuntu à a so ultima tappa è hè un prughjettu chì hè assai pertinenti à sti rigioni. Da avà, u Metro passerà. Hè ciò chì pianificemu. City Hospital, a nova strada di a stazione di l'autobus passerà ghjustu davanti à questa zona in cui simu. Hè ciò chì pianificemu. Spergu chì pudemu implementà ", disse.

"Anu sempre l'uppurtunità di vede u presidente, chì pò esse à fiancu à elli è à quale ponu trasmette i so suggerimenti, dumande è lagnanze"

Seçer hà dichjaratu ch'ellu hà da fà investigazioni in u campu spessu da avà, "Seremu in una zona diversa ogni ghjornu. Cum'è merre, andaraghju à diversi livelli ogni ghjornu. Facemu questu cum'è un approcciu di travagliu di rutina da avà. Cum'è avemu da accettà alcune di e nostre riunioni è i visitori in u nostru uffiziu ogni ghjornu, andemu quì, ma u nostru travagliu principale hè in u campu da avà. Seremu più in faccia cù i nostri amichi, i nostri impiegati, in i so spazii di travagliu. Anu sempre l'uppurtunità di vede u presidente, chì pò esse à fiancu à elli, è à quale puderanu ancu trasmette in prima manu i so suggerimenti, dumande o lagnanza. U nostru scopu hè di serve Mersin. Ùn avemu micca altru scopu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*