Nisun ostaculu legale per u prughjettu di a funivia Sapanca

Nisun ostaculu legale per u prughjettu di a funivia Sapanca

Nisun ostaculu legale per u prughjettu di a funivia Sapanca

Nisun Ostaculi Legali per u Prughjettu Sapanca Cable Car; Bursa Teleferik A.Ş, chì hà intrapresu u prughjettu di a funivia prevista per esse stabilitu in Sapanca, hà fattu una dichjarazione scritta è hà dichjaratu ch'ella provava di creà una percepzione sbagliata in u publicu nantu à u prugettu.

87 L'ARBURU CUT

In a dichjarazione scritta fatta da Bursa Teleferik A.Ş, hè statu dichjaratu chì 3 arburi in a substazione sò stati eliminati è piantati cù l'aiutu di l'equipaggiu di custruzzione in un altru locu indicatu da a Municipalità di Sapanca. Hè statu dichjaratu chì l'arbureti 15 longu à a linea è l'arburi 72 in a stazione superiore sò stati tagliati da a Direzzione Regiunale di Silvicultura, è chì nisun altru arbulu serà toccu dopu. In a dichjarazione, chì hè stata arregistrata chì u telefuninu volarà sopra l'arbureti esistenti longu a linea esistente, hè statu nutatu chì u mutore di u telefuninu hà da travaglià in a stazione superiore in u cuntainer isolatu di u sonu.

NO OBSTACULI LEGALI

In a dichjarazione, chì hà dichjaratu chì u locu di a substazione di telecabina appartene à u publicu, hè statu infurmatu chì questu locu ùn hà nunda di fà cù l'area chì si dice chì hè stata donata. In a dichjarazione, hè statu enfatizatu chì sta terra hè stata inclusa in i piani cum'è Mercatu Chiusu in 2014, è dopu hè stata trasfurmata cum'è stazione di telecabina da e Municipalità Metropolitana è Sapanca. In a dichjarazione, hè statu enfatizatu chì tutti i prucessi presentati contr'à u prugettu finu à l'oghje sò stati cunclusi in favore di u prugettu, è hè statu dichjaratu chì ùn ci era micca un ostaculu legale per l'implementazione di u prugettu.

OLTRE MILLA IMPIEGI

In a dichjarazione, i beneficii di u prugettu per Sapanca sò stati spressi cusì: "U prughjettu di a funivia creà un centru di attrazione separatu in Sapanca, è ci saranu aumenti radicali in u numeru di turisti domestici è stranieri chì venenu à visità a cità. ( Cum'è in l'esempii di Bursa è Ordu), avarà a strada per elli à passà più tempu fora di i so alberghi è furnisce servizii di valore aghjuntu à i cummercianti di a cità. Più di mille impieghi seranu creati sia in a funivia è in i buttreghi da esse aperti in risposta à a dumanda turistica.

PIÙ GRANDE INVESTIMENTU

In a dichjarazione scritta fatta da Bursa Teleferik A.Ş, e seguenti dichjarazioni sò state fatte in quantu à l'annullamentu di u prugettu:
"Se u prugettu hè terminatu unilateralmente da l'amministrazione, l'impresa di l'imprenditore hà u dirittu di ricuperà tutte e rendite pagate in nome di a municipalità di Sapanca, tutte e spese chì hà fattu per u prugettu è i tariffi di u prugettu pagati à a municipalità di Sapanca cum'è per u cuntrattu, è di organizà i so diritti derivanti da a terminazione unilaterale. In più di questi obblighi, un grande investimentu chì hè ghjuntu à Sapanca serà mancatu.

Sakarya News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*