Serà allargatu à l'Hospital di a cità di Akçaray

serà allargatu à l'ospedale di a cità di Akcaray
serà allargatu à l'ospedale di a cità di Akcaray

Marmara Municipalities Union è Kocaeli Metropolitan Municipality Mayor Assoc.Prof.Dr. Tahir Büyükakın hà assistitu à a riunione di u Cunsigliu Consultivu Estensu di u 62e Distrittu AK Party İzmit. U presidente provinciale di u Partitu AK Kocaeli, Mehmet Ellibeş, i deputati di Kocaeli Fikri Işık, Cemil Yaman, İlyas Şeker è Mehmet Akif Yılmaz, u presidente di u distrettu di AK Party İzmit Ali Güney, i sindaci di distrettu invitati è i capi di distrettu è i membri di l'urganizazione anu assistitu intensivamente à a riunione. Parlendu à a riunione, u sindaco Büyükakın hà dettu: "Ciò chì ci face quale simu hè l'eccitazione di serve sta nazione. Vogliu ringrazià tutti i mo culleghi chì anu fattu tuttu ciò chì puderanu per questa causa è eccitazione è travaglianu ghjornu è notte. "Ùn demu micca un centesimu di u statu à nimu ingiustamente", disse.

"Scavaremu a nostra offerta"

Esprimendu u futuru di Akçaray finu à u centru di Izmit Kuruçeşme, u sindaco Büyükakın hà dichjaratu chì anu ancu scontru cù u Dipartimentu di l'Autostrade in quantu à a Junction di Kuruçeşme è hà dettu: "Una grande rotonda serà piazzata in a sezione induve si trovanu i cabine di pedaggio in Kuruçeşme. Avemu ancu preparatu u prugettu per questu. Ci scuntremu cù u nostru Ministeru di i Trasporti u più prestu pussibule dopu a so appruvazioni hè cumpleta. "Se pussibule, cuminciaremu à scavà fendu a nostra offerta ancu quì", disse. Rispondendu à a quistione "Quantu serviziu hè statu furnitu à u paese Bayraktar di u distrittu di Izmit", u sindaco Büyükakın hà dettu: "Un investimentu di 6 milioni sette centu mila lire hè statu fattu in stu paese in diverse linee di cummerciale". Ricordendu chì daremu u tram à Kuruçeşme in a prima tappa, u sindaco Büyükakın hà dettu: "Allora ghjunghjerà à a Regione di l'Hospital di a cità di Akçaray, cullà u canale. I prughjetti di una linea di tramvia di trè chilometri sò ancu finiti. Quandu avemu andatu à Ankara recentemente, avemu avutu discussioni annantu à questu. Sè pussibule, vulteremu sta settimana è dà a versione finale di u prugettu. Dopu quì, andemu fora à l'offerta. Cunsegnaremu rapidamente a linea di tram à l'Hospital City. Dopu chì sti dui linii sò finiti, andemu in a Regione Alikahya. Attualmente travagliemu in trè rotte alternative per attraversà u latu di Alikahya. "U prughjettu ùn hè ancu finitu", disse.

"ÙN SPARTEMI U RIVEDU DI U TRAMWAY O NULLA COSA"

U sindaco Büyükakın hà dettu: "Eseguimu travaglii di ristrutturazione in quantu à u trasportu publicu, in particulare in u centru di Izmit", è hà continuatu u so discorsu cusì: "Avemu ghjuntu à un certu puntu avà, hè quasi finitu. In u passatu, ci eranu linee di trasportu publicu furnite da 44 municipalità di cità in i cunfini di Kocaeli. Ci era e linee di trasportu publicu chì partevanu in e fruntiere di una cità è ùn pudianu piglià passageri quandu avete intrutu in e fruntiere di una altra cità. Dunque, sta struttura deve esse piazzata in una piscina. Perchè anu avutu i diritti. Ci sò cose chì avemu bisognu di fà per eliminà stu prublema. S'è no avemu a pussibilità, i purteremu tutti inseme in una sola piscina. Anu cuminciatu à sparghje qualcosa cum'è "Spartenu i tramvii cù e cooperative di trasportu publicu". Ùn ci hè mai una situazione cusì. Ùn spartemu micca l'ingudu di u tram. Perchè e linee chì venenu da u sudu, u punente è u livante, tutti venenu à u centru di Izmit. Più di 750 veiculi di trasportu publicu passanu per u centru Izmit in una ora. Questu causa un trafficu incredibile in u centru di a cità. Per quessa, avemu bisognu di mantene queste linee fora di u centru di a cità fendu trasferimenti. U travagliu nantu à questu hè per esse cumpletu. Ùn demu micca ingiustamente à nimu un centesimu da u statu. U nostru mutivu di esistenza hè di cuntà ancu un centesimu è l'utilizanu in modu adattatu ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*