Servizi chì rendenu a vita più faciule da TCDD

Ali İhsan Appropriatu
Ali İhsan Appropriatu

L'articulu di u direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, intitulatu "Servizi chì facenu a vita più faciule da TCDD" hè statu publicatu in u numeru di dicembre di a rivista Raillife.

QUICI L'ARTÍCULU DI U DG UYGUN DI TCDD GENERAL MANAGER

Lascemu un altru annu in u quale avemu fattu un travagliu assai impegnatu, attivu è fieru per TCDD. L'impurtanti prughjetti naziunali è internaziunali chì avemu implementatu in 2019 seranu ricurdati cum'è tappe impurtanti in a strada per fà a nostra urganizazione una marca mundiale.

Mentre pianifichemu u nostru futuru, ci sforzemu di pruduce u megliu per e nostre ferrovie cù approcci innovatori cuncentrandusi in attività di R&D. In questu prucessu, l'usu di risorse naziunali hè un must.

Avemu realizatu un impurtante prughjettu di R&D in cuuperazione cù a nostra Direzzione di Operazioni di Centru di Ricerca è Tecnulugia Ferroviaria (DATEM), Kardemir, Karabük Demir Çelik Sanayi ve Ticaret A.Ş., Università Karabük, Università Atılım è TÜBİTAK. Prima di a "Domestic Goods Week", chì celebremu ogni annu trà u 12 è u 18 di dicembre, i rails chì producemu interamente in u paese è chì u tassu di durezza hè statu aumentatu cù trattamenti termichi patentati da TCDD, estenderanu a so vita di usura 3 volte in un raiu strettu. curve. U fattu chì sti rails riduceranu i futuri costi di mantenimentu ferroviariu hè un bon esempiu di u valore aghjuntu furnitu da l'approcciu lucale è naziunale.

Unu di i nostri duveri più impurtanti hè di facilità a vita di i nostri citadini disabili chì anu superatu tutte e difficultà chì anu affruntatu. In a "Giornata mundiale di a disabilità", lancemu u serviziu Orange Table in 13 di i nostri terminali, chì permetterà à i passageri disabili di riceve assistenza prima è dopu u viaghju. Da avà, i nostri disabili chì venenu in e nostre stazioni è stazioni di treni ci sò affidati...

Avè un bellu viaghju, spergu di ottene parechji successi inseme.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*