Stagione aperta à Palandoken Ski Center

A stagione hè aperta à a stazione di sci di Palandoken
A stagione hè aperta à a stazione di sci di Palandoken

A stagione hè stata aperta cù una magnifica ceremonia in Palandoken Ski Center. Speaker of the Grand National Assembly of Turkey Security and Intelligence Committee Selami Altınok, u guvernatore di Erzurum Okay Memiş, u sindaco di a municipalità metropolitana di Erzurum Mehmet Sekmen, u presidente provinciale di u Partitu AK Mehmet Emin Öz, ospiti distinti è membri di u protocolu anu assistitu à a cerimonia, u sindaco metropolitanu Mehmet Sekmen, in u so discorsu à l'apertura di a stagione di ski, "U nostru centru di sci Palandoken hè unu di i putenziali di sviluppu più spiciali è preziosi chì Erzurum hà", disse.

"Comu hè cunnisciutu, quandu avemu pigliatu u compitu, sti strutture suciale è investimenti chì vedete oghje ùn esistevanu micca in Palandöken", disse u presidente Sekmen, è cuntinuò e so parolle cusì: "Cù l'amministrazione di a nostra stazione di sci, un U cambiamentu rapidu è a trasfurmazioni cuminciaru in Palandöken. In Palandöken, chì ùn hà micca pussutu integrà cù a ghjente di a cità, oghje avemu decine di facilità chì offremu per u benefiziu di a nostra ghjente è di l'amatori di sci. Avemu avà parcheghji per centinaie di vitture, caffè, ristoranti, divertimentu, recreazione è centri di alloghju in u nostru centru di sci, induve a ghjente ùn pò mancu truvà un locu per lascià e so vitture. Palandöken hè diventatu u pumu di l'ochju di u turismu è a fiertà di Erzurum, cù i nostri centri di campeghju à alta altitudine, i nostri spazii speciali pensati per l'adrenalina è i sport di natura, i nostri camini di caminata è i travaglii chì avemu fattu in parechje altre zone. Inoltre, fora di Palandoken, ognunu di i nostri distretti hà un potenziale turisticu diversu, è Erzurum hà ancu e so caratteristiche in a storia è u turismu di fede.

Quì avemu a pianificazione di valutà u turismu in una manera multidimensionale, avemu u scopu di sparghje u turismu in Erzurum à tutte e quattru stagioni di l'annu. Inoltre, avemu ottinutu questu in larga misura; Ancu in a primavera è l'estiu, Palandöken ùn manca più di vitalità. In i nostri alberghi, induve e foglie sò appena mosse finu à l'invernu, oghje i tassi di occupazione anu righjuntu livelli notevuli ancu in l'estiu. Di sicuru, i nostri investimenti turistici cuntinueghjanu ; Purteremu Erzurum à u mondu sanu cù ogni tipu di turismu, in particulare u turismu invernale, a cultura, a storia, a termale, a fede, u cungressu, a fiera, a salute, l'altitudine è i sport di natura. U presidente Sekmen hà ancu enfatizatu i prughjetti da esse realizati in quantu à Palandöken è hà dettu: "Spergu chì culligaremu Palandöken à Konaklı è Konaklı à Erzurum cù u nostru prughjettu gigante chì implementeremu".

"PALANDÖKEN hè UNA MARCA MONDIALE"

U guvernatore di Erzurum, Okay Memiş, hà dettu: "Avemu creatu almenu sette piste novi. Avemu finitu l'installazione di a seggiovia di Ejder 3200 Runway. Avemu avà finitu u Ejder 3200 Track, una di e piste più impurtanti, più preziose è più prufessiunali in u mondu, è l'abbiamu aperta à u serviziu di l'amatori di sci ".

Nutendu chì anu righjuntu una lunghezza di pista di circa 100 KM cù e piste di novu custruite in Palandöken, u guvernatore Memiş hà cuntinuatu cusì: "Palandöken hè unu di i pochi centri di sci micca solu in Turchia, ma ancu in u mondu cù a so qualità di neve. Ùn ci hè micca altru centru induve pudete ski 10 minuti dopu l'atterrissimu in l'aeroportu. Ùn sò micca mè, hè una parolla di l'autorità di sci in u mondu. Semu pronti per a stagione cù i nostri novi hotel, novi piste è e migliori squadre di ricerca è salvezza di Turchia. Invitu tutti l'amatori di sci è tutti quelli chì s'interessanu à u sci à Erzurum. Cridemu sinceramente chì averemu una stagione assai bona cù u nostru guvernatore, a municipalità metropolitana è tutte e nostre squadre ". Dopu à i discorsi, u spettaculu di torche è animazioni di i sciatori anu attiratu l'attenzione. I citadini, chì anu avutu mumenti piacevuli cù u cuncertu di u gruppu İmera, tramindui si sò divertitu è ​​ski. Intantu, i cuncerti è altre attività seranu tenuti per trè ghjorni in parte di l'apertura di a stagione urganizata da a Municipalità Metropolitana di Erzurum.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*