I travagliadori sottumessi chì travaglianu in TCDD è e so filiali aspettanu u persunale

I subcontrattori chì travaglianu in tcdd è e so filiali aspettanu u persunale
I subcontrattori chì travaglianu in tcdd è e so filiali aspettanu u persunale

I travagliadori subcontratti chì travaglianu in TCDD è i so filiali aspettanu u persunale; Abdullah Peker, presidente di l'Unione di l'Impiegati di Trasporti è Ferroviari, hà fattu una dichjarazione di stampa scritta in quantu à l'assunzione di 3,477 travagliadori subcontratti chì travaglianu in TCDD è e so Filiali (TÜDEMSAŞ, TÜLOMSAŞ, TÜVASAŞ).

A dichjarazione scritta di Peker hè a siguenti; "I nostri travagliadori subcontratti, chì travaglianu in ogni tipu di travagliu in l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche, speremu aspittendu u persunale. Cari autorità, ùn avete micca u dirittu di disappointà queste persone. Hè inconstituziunale è inconstituziunale micca di assignà pusizioni in certi istituzioni mentre in certi istituzioni.

Proprietà TCDD è e so Filiali TÜDEMSAŞ, TÜLOMSAŞ è TÜVASAŞ deve esse attribuiti urgentemente i diritti di u persunale à tutti i subappaltatori chì travaglianu cun grande sforzu è deve esse prevenute perdite materiali è morali.

Nisuna istituzione hà alcuna superiorità o differenza da un'altra istituzione. In fatti, i subcontraenti chì travaglianu in TCDD è TÜDEMSAŞ, TÜLOMSAŞ è TÜVASAŞ travaglianu in travaglii più pesanti è risicati in paragunà à altre istituzioni.

Ci hè una continuità in u statu, è u subcontractante chì travaglia in ogni istituzione deve avè uguali diritti è uguali cundizioni.

Issi parsoni, chì ricevenu u so salariu da u salariu minimu è cercanu di campà in difficultà finanziarie, sò quelli chì difendenu u so paese in piazza u 15 di lugliu.

U salariu di e persone chì travaglianu cum'è subcontratturi deve esse almenu 3000 TL. I salarii di quelli chì travaglianu in e ferrovie deve esse pigliatu cum'è una basa. A cunniscenza di u statu suciale esige questu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*