Prughjettu TMMOB Kanal Istanbul, Un Disastru Preparatu da Mani Omane

U prughjettu di u canale tmmob Istanbul hè un disastru fattu da l'omu
U prughjettu di u canale tmmob Istanbul hè un disastru fattu da l'omu

U Cunsigliu di Coordinazione Pruvinciale di TMMOB Istanbul hà tenutu una cunferenza di stampa in quantu à u rapportu EIA di u prughjettu di u Canal Istanbul in a Filiale Metropolitana di Istanbul di a Càmera di l'Architecti.

À a cunferenza di stampa induve u Sicritariu di u Cunsigliu di Coordinazione Provinciale di TMMOB Istanbul Cevahir Efe Akçelik leghje u testu di spiegazione, Mücella Yapıcı, Sicritariu di u Cunsigliu di Cunsigliu EIA di a Càmera di Architetti, è u Prof. Dr. Haluk Eyidogan hà realizatu u prugettu è i so effetti.

AVVERTIMU ANCORA! U PROGETTU DI CANALE ISTANBUL DEVE ESSERE EVITÀ prima ch'ella sia troppu tardi !

In l'ultimi ghjorni, si vede chì i prucessi di preparazione per Kanal Istanbul, chì hè un prughjettu geograficu, ecologicu, ecunomicu, sociologicu, urbanu, culturale, vale à dì un prughjettu di distruzzione vitale è eco-distruzzione per Istanbul, Tracia, Marmara è u Mar Neru. , sò stati accelerati.

In questu prucessu, u Rapportu Pre-Applicazione di Valutazione di Impattu Ambientale hè statu preparatu è presentatu in 2018. Avà, avemu amparatu chì un Rapportu di Valutazione di l'Impattu Ambientale cumpletu hè statu preparatu è questu rapportu hè statu trasferitu à a Cummissione di Inspezione è Evaluazione u 28.11.2019, vale à dì oghje. Questa riunione hè tenuta senza a participazione di e camere prufessiunali è TMMOB. Avemu prisentatu à a vostra apprezzazione l'attitudine di i rispunsevuli di u prugettu, chì ignora e camere prufessiunali, chì sò i partiti di u prublema.

U schedariu EIA di 1600 pagine è i so annessi, chì avemu ottenutu in i ghjorni passati, sò stati esaminati è evaluati da u nostru gruppu di travagliu. Basatu annantu à u Rapportu EIA chì hè discutitu à l'IDK oghje, dicemu chì;

• Oghje, mentri Istanbul hè una cità chì deve scuntrà u 70% di l'acqua potabile da altre pruvince è u presidente Erdogan hà ghjustu dettu: "Istanbul camina versu a sete", a distruzzione di i nostri risorse d'acqua esistenti hè fora di quistione.

• Stu prughjettu, chì distruggerà e fureste sittintriunali, i pascoli, i zoni agriculi è tutti l’ecosistema sensibule, ùn si pò difende.

• Ùn accettemu micca stu prughjettu, chì aumenta u risicu di disastru mettendu a pupulazione è a pressione di a custruzzione nantu à a regione induve passanu trè linee di difetti attivu.

• Ricusemu fermamente stu prughjettu chì "pressurà" tutta a parte nordu di a cità è i so ecosistemi sensittivi, siti urbani, archeologichi è naturali.

• Sottulineemu una volta di più chì stu prughjettu, chì averà effetti sociologici assai forti, pruvucarà spustamenti in u rughjonu, scuzzulerà a qualità di vita è l'ecunumia di u populu, è li toglierà u dirittu à a vita è à l'acqua, hè contru à l'articulu 56 a Custituzione.

• Pretendemu chì ùn hè micca pussibule di furnisce a sicurità di u passaghju chì ùn pò micca esse furnitu in u Bosforu, in Kanal Istanbul.

• U Prughjettu Kanal Istanbul, chì hè cuntrariu à i principii è i principii di pianificazione generale di u Pianu Ambientale di Istanbul 2009/1 100, chì hè a Custituzione di a Città di Istanbul è appruvata in 000, hè inclusu in u pianu di a scala superiore di Istanbul, chì hè più tardi processatu in i piani è cuntradisce e decisioni principali di u pianu Dicemu chì hè un prughjettu impussibule è cù questa funzione hè nulla è nulla.

Quandu u Rapportu EIA di a pagina 1600 hè lettu è analizatu, hè chjaramente capitu chì questu ùn hè micca un rapportu chì valuta l'impatti ambientali, ma un tipu di rapportu di introduzione di u prugettu.

Di cunsiguenza;

Cum'è u Cunsigliu di Coordinazione Pruvinciale TMMOB d'Istanbul, ricusemu stu prughjettu, chì inevitabbilmente pruvucarà danni irreparabile à i nostri mari, bacini d'acqua, agricultura, pasture, zoni forestali, zoni di prutezzione sensibili, zoni archeologichi, zoni prutetti naturali è urbani, u nostru dirittu à l'acqua è vita, è Invitemu l'istituzioni è l'urganisazioni pertinenti à agisce in modu rispunsevule.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*