I Trams Driverless è Railless Partenu in Cina

U tram senza conducente è senza piste principia à operare in Cina
U tram senza conducente è senza piste principia à operare in Cina

Trams Driverless è Railless Start in Cina; Sicondu a nutizia sparta da a China Radio International per e-mail, un veiculu seguita avà u so propiu traccia nantu à e strade di a cità di Yibin in a pruvincia di Sichuan è viaghja nantu à roti di gomma.

I media chinesi anu infurmatu u sabbatu (7 dicembre) chì u veiculu elettricu pò accelerà finu à 70 chilometri per ora è a so bateria hè facilmente ricaricata. U veiculu, chì hè statu pruvatu per dui anni, hè operatu cù un sistema autònumu, cù o senza cunduttore. I trè vagoni, chì ponu accoglie 300 passageri, sò guidati da u sistema di navigazione è da l'ottica è altri sensori. Quandu s'utilice da u cunduttore, u veiculu s'assumiglia à un autobus assai longu.

Per d 'altra banda, u costu di l'investimentu hè significativamente più bassu, à ghjudicà da i calculi di l'esperti, postu chì ùn hè micca necessariu a stallazione di ferrovia. A strada di u novu veiculu urbanu autonomu hè di 17,7 chilometri. Inoltre, a strada pò esse facilmente cambiata, à u cuntrariu di u tram, chì hè un sistema ferroviariu.

Strade per i veiculi simili esiste digià in Zhuzhou, una di e cità di Hunan, Pruvincia di Cina Centrale, è Yongxiu, Pruvincia di China Orientale, Jiangxi. CRRC Zhuzhou Locomotive Company chì opera in Hunan hà ancu realizatu teste cù u novu veiculu dapoi l'estiu in u calore di Qatar, induve u campionatu mundiale di football si terrà in 2022. Ancu se u novu veiculu pò esse discritta cum'è una mistura di metro, trenu è autobus, s'assumiglia più à un tram.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*