U mondu cummerciale piglia l'azzione per a linea di treni d'alta velocità di Bursa

U mondu cummerciale hà ancu pigliatu l'azzione per a linea di treni d'alta velocità Bursa
U mondu cummerciale hà ancu pigliatu l'azzione per a linea di treni d'alta velocità Bursa

U mondu di l'affari hà ancu pigliatu l'azzione per a linea di treni d'alta velocità Bursa; In fatti... U presidente di Balkantürksiad Berat Tunakan hà preparatu un prugramma di Ankara per visità i parlamentari di Bursa cù a so amministrazione.

Allora…

Mentre era in Ankara per scuntrà cù i pulitici, vulia ancu sparte u so travagliu nantu à "i prublemi è l'aspettattivi di Bursa".

Cum'è què…

Mentre sustene u travagliu è l'iniziativi di i parlamentari chì rapprisentanu Bursa in u parlamentu è a capitale, hà ancu pensatu à portà i prublemi di a cità è i so membri à l'agenda.

Emerge una lista di 9 elementi di i prublemi di Bursa.

Lista…

L'hà datu à i parlamentari di Bursa di u Partitu AK in a riunione chì hà assistitu da l'ex Primu Ministru Hakan Çavuşoğlu, Presidente di a Cummissione d'Investigazione di i Diritti Umani GNAT, è l'ex Ministru di l'Affari Interni Efkan Ala.

Richiesta…

A prima lista di l'agenda di a riunione, induve i parlamentari di u Partitu AK Bursa Emine Yavuz Gözgeç, Refik Özen è Atilla Ödünç eranu ancu presenti, includeva "Accelerazione di i travaglii di u Trenu di Bursa High Speed ​​​​​​è u trasferimentu di e risorse necessarie ".

Francamente…

U fattu chì Balkantürksiad, cum'è l'urganisazione di l'affari dopu à u Fan Club, hà spressu un desideriu annantu à questu tema significa un sustegnu significativu à i parlamentari.

In più di u…

Tunakan è a so amministrazione, chì anu prupostu una "stazione di treni d'alta velocità à Gürsu", vulianu ancu chì l'autostrada Yenişehir-Bilecik sia cumpletata.

Ancu…

Riturnà l'incentive fiera abulita, risolve i prublemi ligati à l'IVA, è accelerà l'attività di Emlak Bank, un bancu specializatu stabilitu per risolve i prublemi di l'industria di a custruzzione, eranu trà l'aspettattivi di i membri nantu à a lista è u mondu cummerciale.

Cù questu…

Ancu s'ellu hè pruduciutu naziunale, l'eliminazione di l'esigenza "Produttu d'origine impurtata è europea" in certi appalti publichi è l'eliminazione di l'obbligazione di pagà 3 volte u salariu minimu à i prufessori stranieri impiegati in istituzioni chì furniscenu educazione in lingua straniera eranu trà l'aspettattivi di u mondu cummerciale dichjaratu in a lista.

U presidente di Balkantürksiad, Berat Tunakan, hà riassuntu a riunione dicendu: "Hè statu assai pruduttivu per a nostra Bursa è i nostri membri".

Battu à a porta di BTSO per u trenu d'alta velocità

Una iniziativa per u trenu d'alta velocità hè stata ancu fatta in Bursa. L'anzianu deputatu CHP Bursa Kemal Demirel, chì dapoi anni face proteste ferroviarie in Bursa, sta volta hè andatu à a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa cum'è presidente di l'Associazione Entusiasti Ferroviari.

In visita à u presidente di l'Assemblea BTSO, Ali Uğur, in presenza di u membru di u Cunsigliu di BTSO Aytuğ Onur, Demirel hà dumandatu i seguenti:

"U prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità di Bursa ùn deve esse affettatu da e misure di risparmiu. Giustu quandu avemu pensatu ch'ella finisci in u 2016, quì simu oghje. "Questu ùn hè micca un travagliu puliticu, vulemu u sustegnu di BTSO". Ahmet Emin Yılmaz - Eventu Bursa

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*