Trabzon Port Cuntribuisce à l'Ecunumia è u Turismu di a Cità

U portu di Trabzon cuntribuisce à l'ecunumia è u turismu di a cità
U portu di Trabzon cuntribuisce à l'ecunumia è u turismu di a cità

U sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, Murat Zorluoğlu, hà fattu una serie di visite à l'autorità portu di Trabzon. U presidente Zorluoğlu hà scontru prima cù u presidente di Trabzon Port Management Temel Adıgüzel.

Esprimendu a so satisfaczione per a visita, Adıgüzel hà infurmatu u presidente Zorluoğlu nantu à u travagliu fattu. Dichjarà chì hà assistitu à una riunione in Tatvan un mese fà, Adıgüzel hà dettu: "Ci era ancu rapprisentanti di Van à a riunione. Ùn pudianu finisce di dì à voi è u vostru travagliu. Mentre li stavamu à sente, avemu diventatu fieru di a nostra cità. U sindaco Zorluoğlu hà dichjaratu chì u Portu di Trabzon hà un postu assai impurtante in a regione è hà dettu: "Cum'è a municipalità metropolitana, simu pronti à fà tuttu ciò chì avemu da fà cù u vostru travagliu".

Un certificatu di marinaru dilettante hè statu presentatu à u sindaco Murat Zorluoğlu da u Maestru di Portu Temel Adıgüzel in memoria di a visita.

ERMİŞ FATTU UNA PRESENTAZIONE

U sindaco metropolitanu Murat Zorluoğlu hà dopu visitatu u Manager di Operazioni Portu Muzaffer Ermiş. Ermiş hà fattu una presentazione dettagliata di l'attività di u Portu di Trabzon à u sindaco Zorluoğlu. Dichjarà chì travaglianu per cuntribuisce sia à l'ecunumia sia à u turismu di a cità, Ermiş hà dettu: "Furnemu un flussu di cassa di 170 milioni di TL annu à Trabzon cù i nostri 17 impiegati. À u puntu di u turisimu, accogliamu i primi navi di cruciera chì venenu in a nostra cità cù una ceremonia. Ancu s'è u numeru di navi di crociera chì arrivanu à noi partenu da Istanbul, ci hè stata una diminuzione di u numeru di travaglii in corso à Galataport, credemu chì l'attività continuanu cum'è prima dopu à a fine di u prugettu. Quandu Galataport apre in 2021-2022, e nostre attività aumenteranu ".

SIAMU PRONTI PER CONTRIBUIR

Enfatizendu chì u Portu di Trabzon hè un centru assai impurtante di a cità, Zorluoğlu hà dettu: "À questu puntu, simu pronti à cuntribuisce in ogni modu à risolve i prublemi chì ponu sorge, da l'aumentu di a capacità à un funziunamentu megliu è u funziunamentu in più punti di spedizione. . Attachemu impurtanza à u turismu di crociera è pensemu chì deve esse. Avemu da travaglià inseme nantu à questu. Avemu da piacè à l'invitati è fà li publicità quandu vanu. 2021-2022 ùn hè micca un futuru luntanu. Duvemu fucalizza nantu à questa zona cum'è una cità è catturà l'anni 20 in u passatu à u puntu d'arrivu di e navi ", disse.

VOLEMU INTRÀ IN A LISTA DI PATRIMONIU PERMANENT

U sindaco Zorluoğlu hà ancu dichjaratu chì u Monasteru di Sümela serà apertu cumpletamente in maghju 2020 è hà dettu: "U monasteru hè attualmente nantu à a lista di u patrimoniu temporale di l'UNESCO. L'impurtante hè di entre in a lista di u patrimoniu permanente è questu si pò fà solu cù u travagliu cumuna di a cità. Aghju parlatu ancu cù u nostru Ministru di a Cultura è di u Turismu è aghju dettu ch’è no vuleva fà un studiu per esse inseritu in a lista di u patrimoniu permanente. Era qualcosa di pensà finu à quì. Se pudemu avè successu, avemu fattu un travagliu maravigghiusu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*