Messaghju d'annu novu da u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Turhan

Cahit Turhan
Foto: Ministeru di i Trasporti

Felicitamu di tuttu u core l'annu novu di u nostru paese, a nostra nazione amata, è tutta l'umanità; Spergu chì u 2020 serà un annu in u quale cresce e speranze, a pace prevale in u mondu sanu, è i sintimi d'amicizia, di fratellanza è di sulidarità piglianu forza.

Indubbiamente, entremu in u novu annu cù novi speranze è novi eccitazione. Travaremu più forte chè mai per fà di u 2020 un annu megliu chè u 2019, un annu di novi gioie è di novi successi in l'ecunumia, l'investimentu, a pulitica estera è a vita suciale, è riceveremu l'annu novu cù prughjetti impurtanti. Cum'è avemu fattu dapoi 17 anni, priservemu a nostra unità, chì hè u nostru più grande valore è u più grande tesoru, è implementeremu i nostri prughjetti giganti cù u putere chì derivemu da questa unità, in modu chì u nostru paese cresce, prugressa è diventa un paese forte, rispettatu è influente in a so regione è in u mondu.

Perchè 2020 hè un calendariu di travagliu per noi per finisce i prughjetti chì avemu principiatu è implementà novi prughjetti. Cuntinuemu a nostra strada cù a listessa determinazione, approfondiscendu ancu a nostra eccitazione è a cuscenza di u serviziu.

In questa occasione, felicitamu l'annu novu di i membri di u nostru Ministeru è di a nostra amata nazione, chì travaglianu cun grande dedizione, da i servizii postali à i servizii satellitari, da a custruzzione di l'autostrada à u trasportu terrestre, da l'aviazione marittima à l'aviazione civile, da i ferrovie à l'infurmazioni. servizii.

Spergu chì 2020 serà un annu in quale tutti i nostri citadini marchjanu versu u futuru cù salute, felicità, abbundanza, abbundanza, fratellanza, pace è prosperità, è cù prughjetti impurtanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*