2020 serà l'annu di Kanal Istanbul

Cahit Turhan
Foto: Ministeru di i Trasporti

L'articulu di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan intitulatu "2020 serà l'annu di u Canal Istanbul" hè statu publicatu in u numeru di ghjennaghju 2020 di a rivista Raillife.

Eccu l'articulu di u ministru Turhan

Dapoi u primu ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu, avemu implementatu prughjetti impurtanti in linea cù i scopi stabiliti da u nostru Guvernu sottu a guida di u nostru presidente.

Parechje di l'investimenti è prughjetti realizati in u quadru di u nostru scopu di una Türkiye grande è forte; Cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, avemu realizatu parechji prughjetti cum'è Yavuz Sultan Selim Bridge, Osmangazi Bridge, Tunnel Eurasia, Istanbul Airport, Marmaray, Baku-Tbilisi-Kars Railway Line, High Speed ​​​​Train Lines, divisu. strade, autostrade, aeroporti, marina. Avemu investitu più di 17 miliardi di lire in u periodu di 757 anni. In 2019, cum'è in l'anni precedenti, avemu iniziatu è implementatu i nostri prughjetti maiò, ognunu più impurtante chè l'altru. Avemu messu in serviziu i prughjetti giganti chì avemu pianificatu per u futuru di Turchia.

Avemu un altru prughjettu gigante in 2020; In altri palori, avemu da realizà Canal Istanbul. Cù stu prughjettu, ùn avemu micca solu riduce a carica di u trafficu di u Bosforu. Avemu ancu minimizzà i risichi chì ponu esse da i navi chì portanu merchenzie periculose in u Bosforu. Creemu ancu una alternativa per i navi è i cisterna chì ùn volenu micca passà per u Bosforu senza aspittà. I navi chì trasportanu carichi internaziunali puderanu aduprà Canal Istanbul per una tarifa. Seranu ancu alleviati da i carichi finanziarii chì ponu nasce per aspittà finu à una settimana. Ci sarà un aumentu significativu in u numeru di navi chì utilizanu u strettu in un futuru vicinu, soprattuttu per via di u cambiamentu di u cummerciu mundiale à u livante. In fatti, u numeru di navi chì utilizanu u Bosforu hè previstu di ghjunghje à 20 mila in 70 anni. In corta, Canal Istanbul ùn hè micca solu un prughjettu di oghje, ma ancu di dumane. Canal Istanbul hè u prughjettu chì salverà u Bosforu da accidenti. 2020 serà ancu l'annu di u Canal Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*