213 Locomotive è Vagoni Locali Aggiunti à e Ferrovie Iraniane

Locomotive è vagoni lucali sò stati aghjuntu à e ferrovie iraniane.
Locomotive è vagoni lucali sò stati aghjuntu à e ferrovie iraniane.

213 vagoni è locomotive prudutte in Iran sò stati messi in serviziu cù una ceremonia. Saied Rasouli, capu di i Ferroviari di a Republica Islamica di l'Iran (RAI), hà dettu chì u numeru di locomotive è vagoni pruduciutu in u paese hà aumentatu di 58% in paragunà à un memorandum firmatu cù u budgetu di l'annu passatu. L'Organizazione di Pianificazione (BPO) aghjunghje 2021 locomotive più à a flotta ferroviaria di u paese à a fine di u prossimu annu calendariu iranianu (marzu 974).

Sicondu l'ufficiale, un totale di 476 locomotive è vagoni sò previsti per esse aghjuntu à a flotta ferroviaria, per un valore di 1791 milioni di USD. À a mità di marzu, 37 vagoni di passageri, 30 locomotive è 217 vagoni di merci seranu aghjuntu.

Attualmente, l'età media di i carri di passageri è di merci in u paese hè di 24 anni, è u numeru diminuirà significativamente à u mumentu chì i carri novi si uniscenu à a flotta, hà dettu l'uffiziale.

Inoltre, circa 1000 milioni di USD seranu attribuiti per u rinnuvamentu di 476.2 vagoni è locomotive di passageri è di merci.

Sicondu Saeed Mohammadzadeh, anzianu capu di RAI, u sviluppu di e ferrovie iraniane richiede più di 32.000 XNUMX vagoni è locomotive in i prossimi quattru anni, postu chì l'infrastrutture ferroviarie sò sviluppate in u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*