L'autobus elettrici di 24 metri sò cuminciati à esse pruvati

L'autobus elettrici di 24 metri sò cuminciati à esse pruvati

L'autobus elettrici di 24 metri sò cuminciati à esse pruvati

U prughjettu di l'autobus elettricu, implementatu da a municipalità metropolitana di Manisa per facilità u trafficu urbanu è cuntribuisce à l'ambiente, hè statu messu in serviziu per a ghjente di Manisa l'annu passatu. In u scopu di u prugettu, sò cuminciati i test drives di autobus elettrici cù una alta capacità di passageri di 24 metri, chì anu ricevutu u certificatu di cunfurmità da l'Istitutu di Normi ​​Turchi. Di conseguenza, un test drive hè statu realizatu per l'autobus elettricu da l'Hospital di a cità à l'Università Celal Bayar İlhan Varank Campus. Hè previstu di integrà l'autobus elettrici di 24 metri di lunghezza in u sistema di trasportu publicu u più prestu pussibule.

L'autobus elettrici ecologichi integrati in u sistema di trasportu publicu di Manisa, in u scopu di a trasfurmazioni in u trasportu iniziata sottu a guida di u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, Cengiz Ergün, sò stati messi à u serviziu di a ghjente di Manisa l'annu passatu. In u scopu di u prughjettu di l'autobus Elettricu, chì hè custituitu da 20 autobus di 18 metri è 2 autobus di 24 metri, 18 metri di autobus servenu i residenti di Manisa per circa 1 annu. L'autobus elettrici cù una capacità elevata di passeggeri di 24 metri, invece, anu iniziatu i so test drive dopu avè ricivutu u certificatu di cunfurmità da l'Istitutu di Normi ​​Turchi. In u scopu di i studii, seguitu da vicinu da u Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Manisa Hüseyin Üstün, un test drive di l'autobus elettricu di 24 metri hè statu realizatu da l'Hospital di a cità à u Campus İlhan Varank di l'Università Celal Bayar. L'autobus elettricu à l'entrata di u campus, u rettore di l'Università Celal Prof. Dr. Ahmet Ataç, Vice Rector Prof. Dr. Hè statu accoltu da Mustafa Kazaz è i prufessori.

U presidente hà ringraziatu Ergün
Dichjarà chì l'autobus elettrici cuntribuiscenu à a migliione di u cunfortu di vita di i studienti in u campus, u CBU Rector Prof. Dr. Ahmet Ataç hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru sindaco per avè permessu à i veiculi elettrici di entre in u campus, chì darà à a nostra scola una atmosfera di campus è furnisce una suluzione à u prublema di trasportu di i nostri figlioli, cù u sustegnu è l'appruvazioni di u nostru sindaco metropolitanu. Cengiz Ergün." U rettore Ataç è u so entourage anu accumpagnatu dopu a prova di u busu elettricu di 24 metri in u campus.

I studienti anu accumpagnatu u Test Drive

Pigliendu i studienti di u Campus İlhan Varank di l'Università Celal Bayar, l'autobus elettricu hà continuatu a so prova di guida nantu à a strada determinata, è hà finitu a so prova di guida à a stazione di ricarica di l'autobus elettricu in a Terminal di Bus Intercity di Manisa. Esprimendu a so satisfaczione per u fattu chì l'autobus elettricu hà da travaglià nantu à a linea di u campus, i studienti anu manifestatu a so gratitudine à u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, Cengiz Ergün. Hè previstu di integrà l'autobus elettrici di 24 metri di lunghezza in u sistema di trasportu publicu u più prestu pussibule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*