U Target in u numeru di passageri trasportati ogni ghjornu da i treni d'alta velocità hè di 30 mila

tcdd età di trasportu
tcdd età di trasportu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Cahit Turhan, hà dettu chì cù i novi treni d'alta velocità (YHT) da esse messu in opera, u numeru di passageri trasportati ogni ghjornu hè previstu di ghjunghje à 2020 mila in l'ultimu trimestre di u 30.

Turhan, in a so dichjarazione per u 4u anniversariu di TCDD Taşımacılık AŞ, hà dichjaratu chì a cumpagnia hè stata stabilita cum'è operatore di treni ferroviari dopu a liberalizazione di u trasportu ferroviariu.

Spieghendu chì l'urganizazione hà intrapresu u mantenimentu-riparazione è a revisione di i treni d'alta velocità, i treni mainline convenzionali è regionali in u settore ferroviariu aperti à a cumpetizione, Marmaray è Başkentray in u trasportu publicu urbanu, operazioni di traghetti, attività logistiche è veiculi ferroviari, Turhan hà dettu, "TCDD Tasimacilik hè u capu in a gestione di i treni. Continua." disse.

Esprimendu chì 48 mila passageri sò serviti ogni ghjornu nantu à e linee ferroviarie d'alta velocità Ankara-Eskişehir, Ankara-Konya, Ankara-Eskişehir-Istanbul, Konya-Eskişehir-Istanbul cù 44 viaghji in u periodu d'estate è 22 in a stagione invernale, Turhan hà dettu chì u tassu di satisfaczione di u cliente hà righjuntu u 98 per centu.

Turhan hà rimarcatu chì a dumanda di YHT hè in crescita di ghjornu à ghjornu cum'è u tempu di viaghju à Bursa, Kütahya, Tavşanlı, Afyonkarahisar, Karaman, Antalya è Alanya cù u trasportu cumminatu YHT-bus è YHT-train hè diminuitu significativamente.

"Duie di i 12 novi set YHT da esse acquistati da Germania per risponde à a crescente dumanda di passageri sò stati consegnati in dicembre. L'altri 10 set YHT sò previsti per esse consegnati un mese di distanza da questu mese.

Nutendu chì i setti, chì i testi sò stati cumpletati, seranu messu in opera in sequenza da u 1 di ferraghju, Turhan hà dettu: "In u risultatu, u numeru di voli è a capacità di passageri di YHT aumenteranu significativamente. Cù i novi set da esse messu in opera, u numeru di passageri ogni ghjornu trasportati cù YHT, chì hè attualmente 22 mila, hè previstu di ghjunghje à 2020 mila in l'ultimu trimestre di u 30. usatu a frasa.

"Un record hè statu battutu cù 500 mila passageri in Marmaray"

Turhan hà nutatu chì Marmaray, operatu da TCDD Tasimacilik, furnisce una grande comodità à i Istanbuliti in u trasportu publicu urbanu è permette à YHT è altri treni di passà in Europa.

Spieghendu chì a sezione Ayrılık Fountain-Kazlıçeşme hè stata aperta à l'affari u 29 d'ottobre di u 2013, 182 mila persone sò servite ogni ghjornu in Marmaray, Turhan hà dettu:Halkalı Ellu disse chì u numeru di passageri trasportati ogni ghjornu hà righjuntu 12 136, cù un aumentu di 430 per centu, cù l'apertura di a sezione u 20 di marzu.

Inoltre, i YHT passeranu per Marmaray per a prima volta in 2019 da a parte europea. HalkalıRicordendu chì hà cuminciatu à fà spidizioni in Turchia, Turhan hà dettu:

"Le stazioni di fermata in Istanbul sò Pendik, Bostancı, Söğütlüçeşme, Bakırköy è Halkalı U tempu di viaghju di YHTs urganizati cum'è Konya-Söğütlüçeşme 4 ore 50 minuti, Konya- Halkalı 5 ore 40 minuti, Ankara-Söğütlüçeşme 4 ore 30 minuti, Ankara-Halkalı Ci vole 5 ore è 20 minuti ".

"A Turchia hè diventata un corridor di transitu"

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì unu di l'agenda ferroviaria impurtante di u 2019 hè l'addiu di u primu trenu di transitu da a Cina à l'Europa via Turchia, è per via di a cunnessione di a linea ferroviaria Marmaray è Baku-Tbilisi-Kars cù "One Belt" di a Cina. U prughjettu One Road" hà dichjaratu chì Turchia hè diventata un impurtante "corridore di transitu" in u trasportu trà l'Asia è l'Europa, u Mediu Oriente è l'Africa.

Indicà chì TCDD Tasimacilik AS hà rinfurzatu a so cuuperazione cù i paesi di a regione per l'usu più efficaci è efficaci di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è u "Corridor Mediu", Turhan hà dettu chì a tarifa di merchenzie flexible di l'urganizazione in parechje tematiche. da i prucedure doganale simplificate à u tipu di vagone d'alta capacità, hà dettu chì hà fattu passi impurtanti è hà aumentatu u so trasportu ghjornu per ghjornu.

Turhan hà cuntinuatu cusì: "In u primu locu, u trasportu chì hà cuminciatu à una distanza di 4 mila 700 chilometri trà Kazakistan (Kokhshetau) - Turchia (Mersin), Turchia-Georgia-Azerbaijan-Russia-Turkmenistan-Uzbekistan-Tadjikistan-Kirghizistan- Kazakhstan-China è China-Europe cuntinueghja cù destinazioni. Nantu à a linea BTK, i treni 3 sò operati reciprocamente à settimana.Dapoi l'apertura di a linea BTK, 7 mila tunnellate di carica sò stati trasportati cù 233 mila 318 cuntainer. Comparatu à 2018, a quantità di carichi trasportati in 2019 hà triplicatu ".

"Diventaremu una basa logistica cù u Pianu Maestru di Logistica"

Dichjarà chì, in u scopu di u Pianu Maestru di Logistica, hè destinatu à fà BTK è u Corridor Mediu u corridore principale per u trasportu trà l'Asia è l'Europa è di fà a Turchia una basa logistica, cù investimenti cù priorità nantu à e ferrovie, Turhan hà dettu chì u 2023. , i piani di logistica 2035 è 2053 sò ancu strutturati secondu questi scopi.

Esprimendu chì circa 2003 miliardi 137 milioni di lire sò stati investiti cù e pulitiche di trasportu ferroviariu prioritariu dapoi u 500, Turhan hà enfatizatu chì, per via di a migliione di a qualità di a rete ferroviaria esistente, a dumanda di passageri per e linee cunvinziunali hè ancu aumentata.

Turhan hà dichjaratu chì u Touristic Eastern Express, chì hè statu messu in viaghju cum'è una alternativa à l'Eastern Express, chì era in grande dumanda nantu à a linea ferroviaria Ankara-Kars, hà fattu una cuntribuzione significativa à u turismu di Kars, Erzurum, Erzincan è Sivas. , è disse: "I treni novi messi nantu à e linee cunvinziunali furnisce un viaghju còmode trà e cità. Offre opportunità è ancu stimula u turismu. Cù u lanciamentu di i treni Bosphorus, Ankara è Lakes Express in 2019, una soluzione impurtante hè stata purtata à a necessità di trasportu di e stazioni intermedie induve l'altri treni ùn anu micca firmatu. hà fattu a so valutazione.

Spieghendu chì TCDD Tasimacilik AS furnisce u trasportu à l'Europa è u Mediu Oriente cù treni di passageri internaziunali, Turhan hà nutatu chì l'Istanbul-Sofia Express, Trans-Asian Express (Teheran-Ankara) è Teheran-Van Train furniscenu opportunità di viaghju ecunomiche è piacevuli.

Turhan hà dettu chì quelli chì viaghjanu in u trenu Sofia-Istanbul ponu andà finu à a Romania-Bucarest u 5 di ghjugnu à u 7 d'ottobre, è hà nutatu chì i studii cuntinueghjanu per u trasportu di passageri nantu à a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars.

"U trasportu gratuitu hè statu furnitu à 1 milione 200 mila persone disabili"

Dichjarà chì i citadini disabili preferiscenu u trenu perchè offre opportunità di viaghju còmode è còmode, Turhan hà dettu: "In cunfurmità cù u principiu di viaghju gratuitu per i nostri citadini disabilitati, chì hè inclusu in e pulitiche suciale, TCDD Tasimacilik hà furnitu trasportu gratuitu à 1 milione 200 mila. i passageri disabili in YHT, treni principali è cunvinziunali l'annu passatu. disse.

Turhan hà aghjustatu chì in u scopu di u Prughjettu "Accessibilità di i servizii di trasportu di passageri in Turchia" realizatu sottu l'auspici di u Ministeru cù u scopu di u trasportu senza barriere, u 2 dicembre 2019, i punti di serviziu "Tavola Orange" in u trasportu ferroviariu. hà cuminciatu à serve in 13 stazioni è stazioni induve YHT si fermanu. (UAB)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*