Limak Construction hà iniziatu u Prughjettu di l'Autostrada Ufa East Exit in Russia

A custruzzione di limak hà iniziatu u prughjettu di l'autostrada à l'uscita di l'Estremo Oriente in Russia
A custruzzione di limak hà iniziatu u prughjettu di l'autostrada à l'uscita di l'Estremo Oriente in Russia

Un novu hè statu aghjuntu à i grandi travaglii per esse firmati da cumpagnie turche di custruzzione in Russia. A prima scelta hè stata chjappata per un prughjettu di custruzzione longu chì vale quasi mezzo miliardo di dollari. A cumpagnia turca Limak hà da inizià ufficialmente u prughjettu di custruzzione di l'autostrada di 2017 miliardi di rubli in a Republica di Bashkortostan (Bashkortostan) di a Federazione Russa, cù quale hà firmatu u primu accordu in 33,5 cù u so cumpagnu Marashstroy.

Hè statu annunziatu à u publicu chì u prugettu, definitu cum'è Ufa East Exit Highway Construction, hà da principià, durante a riunione trà u presidente di a Republica di Bashkortostan Radiy Habirov è l'ambasciadore turcu di Mosca Mehmet Samsar in a capitale Ufa ghjovi.

A cumpagnia cumuna di Limak è Marashstroy, "Limakmaraşavtodarogi", hà realizatu a custruzzione di a "uscita Ufa East", un prughjettu di corridore di trasportu cù un costu di 5 miliardi di rubli, chì include tunnelli trà l'autostrade M7 è M33.5, chì u presidente Habirov. Descrive cum'è "unu di i più grandi prughjetti cumuni Bashkort-Turkish in a storia".

Habirov hà annunziatu chì u primu pagamentu anticipatu di $ 26 milioni hè statu fattu à a cumpagnia di u cuntrattu è chì i travaglii è a custruzzione di u tunnel principianu u luni.

U capu di Başort hà dichjaratu chì ci sò altri grandi prughjetti nantu à l'agenda è e negoziazioni cù altre cumpagnie turche cuntinueghjanu.

Limak İnşaat è u so cumpagnu di prughjettu in Russia, Marashstroy, hà firmatu u prughjettu "Ufa East Exit Road" u 27 di lugliu di u 2017. A dichjarazione fatta à quellu tempu includeva l'infurmazioni seguenti:

"U prughjettu, in u quale u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu serà implementatu, hè realizatu in nome di a Federazione Russa sottu l'accordu di cuncessione trà a Republica di Bashkortostan è a Cumpagnia di Concessione Bashkir Concessionaire (BCC). Limak hà ancu avè un rolu attivu in l'operazione di l'autostrada per 25 anni cum'è un cumpagnu di a cumpagnia di concessionaria BCC, inseme cù a cumpagnia russa VTB Capital.

Ci sò tunnelli, ponti, viadutti è sezioni di strada di terrapiene nantu à a strada di circa 12.5 chilometri. Hè previstu chì u prugettu ghjunghje à una capacità di 22 mila 700 veiculi per ghjornu ".

Quandu a firma hè stata firmata in 2017, e seguenti nutizie nantu à u sughjettu hè stata riflessa in i media:

"Limak, chì hè diventatu un cumpagnu di a Cumpagnia di Concessione Bashkir (BCC) creata per stu prughjettu, inseme cù a cumpagnia russa VTB Capital, hà da piglià ancu u cuntrattu di u travagliu.
Mentre a custruzzione di l'autostrada hè destinata à durà 4 anni, u periodu di operazione serà di 25 anni.

U prughjettu di l'autostrada di 12.5 chilometri serà custituitu da un totale di 2 corsie, 2 partenze è 4 arrivi. U prugettu include un tunnel di 1,250 metri è ponti è viadutti cù una lunghezza tutale di 2,600 metri.

A strada, chì a capacità serà di 22,700 XNUMX veiculi / ghjornu, cunnette a cità di Ufa à l'autostrada da u livante.

Limak hà da realizà a custruzzione di a strada in l'aeroportu di Rostov in Russia cù a cumpagnia Marasstroy, di quale hè un cumpagnu.

Serdar Bacaksız, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di Limak Holding, chì hà evaluatu u sughjettu, hà dettu: "Cumpleremu stu prughjettu in 4 anni. U prugettu hè abbastanza interessante in termini di ingegneria.

A strada di l'autostrada include un tunnellu longu è ponti è viaducti di 2,600 metri. À u listessu tempu, hè u travagliu più grande da esse fattu da cumpagnie di cuntratti turchi dopu chì e relazioni cù a Russia sò migliurate.

Cridemu chì dà l'investimentu è u funziunamentu di stu prughjettu à a nostra cumpagnia rinfurzà e relazioni trà i dui paesi. Cum'è Limak, simu una cumpagnia chì hà u scopu di esse permanente in e geografie chì visitemu. Stu investimentu hè un indicazione chì simu permanenti in Russia à longu andà, postu chì hè un prughjettu d'investimentu publicu-privatu ". disse ".

source: www.turkrus.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*