Cù u Metro Buca, a Qualità di Vita cresce in Buca

Cù u metro buca, a qualità di vita in Izmir aumenterà
Cù u metro buca, a qualità di vita in Izmir aumenterà

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà assistitu à a riunione ordinaria di ghjennaghju di a Camera di Cummerciu di Izmir Tunç Soyerhà fattu una chjama per a cullaburazione per u scopu di "World City Izmir".

Sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir chì hà assistitu à a riunione ordinaria di u cunsigliu di ghjennaghju di a Camera di Cummerciu di Izmir (IZTO) Tunç Soyer Cuminciò u so discorsu attirà l'attenzione à a tristezza prufonda causata da u terrimotu di Elazığ. Ellu disse chì cù a sensibilità di i citadini è a cuntribuzione di i cummercianti di u Mercatu di Frutta è Verdura, i materiali necessarii sò stati cullati è mandati à a regione. Tunç SoyerEllu disse chì e tende d'inguernu seranu ancu in strada prestu.

Un novu ecosistema per Izmir

Dichjarà chì Izmir hè stata a più grande cità cummerciale in u Mediterraniu è una di e più impurtanti cità cummerciale in u mondu dapoi u principiu di l'anni 1800, u sindaco Soyer hà dettu: "U cummerciu hè unu di i valori più impurtanti chì facenu Izmir Izmir è sta cità. campemu in oghje speciale. "A Camera di Cummerciu di Izmir hè unu di i nostri attori più impurtanti chì prutege stu patrimoniu impurtante cum'è a nostra municipalità è si sforza di fà Izmir una cità mundiale", disse.

Enfatizendu chì stanu prova di creà un novu ecosistema in Izmir è tocca à l'impurtanza di travaglià inseme cù tutte l'istituzioni è strutture di a cità, u sindaco Soyer hà dettu: "Questa cità hà un putenziale troppu grande per esse ristretta da e divisioni pulitiche. Avemu da sviluppà più prughjetti. Ci riunitemu regularmente ogni mese cù i funzionari di a Camera di Cummerciu di Izmir, a Camera di l'Industria di a Regione Egea, e zone industriali urganizate è e camere prufessiunali. A manera di cultivà hè aghjunghjendu forza à l'altri. "Una tale unità hè necessaria per Izmir per diventà una cità mundiale", disse.

"Tuttu ciò chì avemu da fà hè unisce e mani"

Enfatizendu chì l'innuvazione è l'imprenditorialità sò d'impurtanza vitale per Izmir, u sindaco Soyer hà enfatizatu chì anu realizatu studii per attruverà attori investitori è creatori in questa cità.

Dichjarà chì anu fattu passi assai impurtanti in u settore di u turismu, Soyer hà dettu: "A Fiera Internaziunale di Izmir si terrà quist'annu cù u tema Mediterraniu, cum'è una riunione di u cuntinente turchinu. Ricordendu chì a fiera gastronomica più famosa di u mondu, Terra Madre, si terrà in un paese altru da l'Italia per a prima volta in Izmir in 2021, u sindaco Soyer hà dettu: "U Cumitatu di a Cultura Mondiale serà in Izmir in 2021. Avemu ancu sforzu per Izmir per diventà a Capitale Europea di a Ghjuventù. Avemu travagliatu per urganizà l'EXPO Botanica in questa cità in 2026 è l'EXPO Mundiale in 2030. Izmir hà un putenziale tremendu per diventà una cità mundiale cù Efesu à una estremità è Bergama à l'altru, i so flamingos è a gastronomia, ma ùn hè micca sensu s'ellu ùn pudemu micca dì questu à u mondu. Tuttu ciò chì avemu da fà hè unisce e mani. Di sicuru, ci focalizemu nantu à i prughjetti di infrastruttura è di trasportu in modu chì Izmir pò trattà una tale carica. Buca Metro hè l'esempiu più cuncrettu di questu. Buca Metro ùn hè micca solu un metro. Cù Buca Metro, a qualità di vita in Buca aumenterà. "Seremu tistimone un aumentu di a qualità di vita in Izmir cù l'aumentu di i sistemi di ferrovia ligera in a cità, a custruzzione di passaggi sotterranei è u rinfurzamentu di u trasportu marittimu", disse.

"Semu pronti per u travagliu duru"

Mahmut Özgener, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Càmera di Cummerciu di Izmir, hà iniziatu u so discorsu dicendu chì anu mandatu i materiali necessarii à a regione inseme cù Izmir Commodity Exchange è a Camera di Industria di a Regione Egea per u terrimotu in Elazığ. "Semu orgogliosi di travaglià cù a Municipalità Metropolitana di Izmir per i scopi cumuni di Izmir", hà dettu Özgener, è hà continuatu: "Avemu sviluppatu prughjetti cumuni per a nostra cità cù a Municipalità Metropolitana in parechje piattaforme cum'è a Fundazione Izmir è TARKEM. U nostru scopu primariu hè di attruverà novi investimenti in a cità è diversificà l'urganisazioni internaziunali. Presidente u primu ghjovi di ogni mese Tunç Soyer Ci riunitemu è trasmettemu i prublemi chì venenu à noi da i nostri cumitati. "In questu modu, assai di i nostri prublemi sò risolti rapidamente", disse. Özgener hà ancu toccu l'impurtanza di a cooperazione in quantu à a Fiera Internaziunale di Izmir è hà dettu: "Semu pronti à travaglià dura nantu à questu tema".

Buca Metro Map

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*