A Siconda Fase di a Prima Tappa di l'Aeroportu di Istanbul serà messu in serviziu in ghjugnu

A seconda fase di a prima fase di l'aeroportu di Istanbul serà messu in serviziu in ghjugnu.
A seconda fase di a prima fase di l'aeroportu di Istanbul serà messu in serviziu in ghjugnu.

Parlendu à a "Reunione di Valutazione 2019" tenuta à u Centru di Cungressu è di Cultura Beştepe Millet, u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dettu: "Pianificamu di mette in serviziu a seconda fase di a prima fase di l'aeroportu di Istanbul in ghjugnu.

Enfatizendu chì anu aumentatu u numeru di aeroporti à 30 cù 56 aghjunte è a capacità di passageri à 317 milioni, u presidente Erdoğan hà dettu: "Avemu apertu a prima fase di u monumentu di a vittoria di Turchia, l'aeroportu di Istanbul, in serviziu in 2019. In 2019, u nostru aeroportu hà righjuntu un trafficu totale di passageri di più di 12,5 milioni, cù quasi 39,5 milioni nantu à a linea domestica è vicinu à 51 milioni in a linea internaziunale. Avemu pianificatu di mette in serviziu a seconda fase di a prima fase di l'aeroportu di Istanbul in ghjugnu ". disse.

Nutendu chì l'aeroporti Kahramanmaraş è Balıkesir anu finitu a custruzzione di novi edifici terminali l'annu passatu, Erdoğan hà dettu chì avà custruiscenu l'aeroportu Rize-Artvin dopu l'aeroportu Ordu-Giresun, chì hè raramente vistu in u mondu cum'è un aeroportu custruitu nantu à u mare. Dichjarà chì a custruzzione di l'aeroporti Gümüşhane-Bayburt, Yozgat è Tokat cuntinueghja ancu, Erdoğan hà dettu: "U numeru di e nostre destinazioni di volu internaziunali hè aumentatu da 60 à 2019 à a fine di u 326, u numeru di aerei di grande corpu hè aumentatu. da 162 à 540, è u fatturatu di u settore hè aumentatu da 2,2 miliardi di dollari. L'avemu elevatu à 25 miliardi di dollari ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*