Cunda Bridge View hè megliu avà

A vista di Cunda Bridge hè più bella avà
A vista di Cunda Bridge hè più bella avà

A municipalità metropolitana di Balıkesir rimpiazza i muri laterali di cimentu chì bloccanu a vista di u Ponte Cunda cù ringhiere in ferru battutu à a dumanda di i citadini.

E dumande di i citadini chì anu passatu sopra u Ponte Cunda, chì hè statu apertu à u trafficu di veiculi in u 2017, "vulemu vede a vista", hà mobilizatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Balıkesir, Yücel Yılmaz. A cumuna rimpiazza i muri laterali chì bloccanu a vista cù ringhiere in ferru battutu à a dumanda di i citadini. I rivestimenti di petra nantu à u parapettu di cimentu armatu nantu à i lati di u ponte Cunda sò sguassati cù cura è i parapetti di cimentu sò tagliati.

SERÀ ADATTU IN AYVALIK

Inoltre, hè statu osservatu chì u passaghju di i veiculi era assicuratu cù u riempimentu fattu in u mare in u passaghju trà u centru di Ayvalık è l'isula di Lale, ma u currente hè statu tagliatu trà u golfu Edremit è u mare internu di Ayvalık, è u golfu hè stata contaminata per via. à l'interruzzione di u currenti. In u scopu di u prugettu cù l'Università Tecnica di Yıldız, u currente trà u mari internu è u Golfu hè stata ripresa. Cusì, Ayvalık hè stata furnita cù una opportunità di trasportu degna di u distrittu è u mare hè stata pulita è ripigliò a so antica naturalezza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*