Ci hè solu uni pochi di ghjorni finu à chì a ghjente di Kırıkkale scuntrà u trenu d'alta velocità.

Ci hè solu uni pochi di ghjorni finu à chì a ghjente di Kirikkale scuntrà u trenu d'alta veloce.
Ci hè solu uni pochi di ghjorni finu à chì a ghjente di Kirikkale scuntrà u trenu d'alta veloce.

Mehmet Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì hà fattu alcuni esami in Kırıkkale in u prugramma di u travagliu, hà datu a bona nutizia chì Kırıkkale avarà un serviziu di Trenu High Speed ​​​​(YHT) in pocu tempu.

ZAYERET SAYGILI

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Mehmet Cahit Turhan, chì hè ghjuntu à Kırıkkale per ispezionare u situ di u Trenu d'Alta Velocità chì hè custruitu trà Ankara è Sivas è per esaminà l'opere in situ, hà visitatu u sindaco di Kırıkkale Mehmet Saygılı in u so uffiziu dopu à u so uffiziu. esami. In u so discorsu quì, Turhan hà datu a bona nova chì a ghjente di Kırıkkale scuntrà u Trenu d'Alta Velocità assai prestu.

VU DAI A BONA VOLUNTA

Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dettu: "Sotto a dirigenza di u nostru presidente, avemu u scopu di usà l'autorità chì avemu ricevutu da a nostra nazione in u megliu modu pussibule, simu grati per l'uppurtunità di serve u nostru populu, duvemu aduprà. 4 cose bè: risorse umane, budget, infurmazione è tempu. Semu ghjunti à Kırıkkale per esaminà l'opere di treni d'alta velocità Ankara-Sivas in situ. Vogliu dà a bona nutizia chì presenteremu u trenu à alta velocità à i citadini di Kırıkkale in un futuru assai vicinu, in presenza di u nostru presidente Saygılı.

L'AUTOSTRADA hè nantu à l'agenda

U sindaco di Kırıkkale Mehmet Saygılı, chì hà dichjaratu ch'elli eranu felici di accoglie Mehmet Cahit Turhan, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì hà dimustratu ch'ellu attribuia una impurtanza speciale à Kırıkkale à ogni opportunità, hè u puntu di intersezzione di u paese, ancu se Kırıkkale hè cunnisciutu com'è a cità chì hà datu u so nome à l'arma, perchè avà unisce 43 pruvince. Esprimendu chì hè cunnisciuta cum'è "U trafficu trà e cità in a nostra cità hè sempre più intensu ogni ghjornu, è e strade esistenti ùn ponu micca trattà stu trafficu, soprattuttu durante u periodi festivi, stu trafficu aumenta parechje volte. A nostra aspettazione hè una strada. Sapemu chì hè ancu nantu à a vostra agenda. Speremu chì serà implementatu u più prestu pussibule ", disse.

AMU UNA RICHIESTA PER INTERCHANGE DI OUTPUT BATTI

Saygılı hà dettu ancu chì cù a custruzzione di a strada di circonvallazione, Alparslan Türkeş Boulevard, prima cunnisciutu cum'è Samsun Boulevard, resta in a cità, ma hè aduprata cum'è una strada circundante, è chì u trafficu internu di a cità deve esse alleviatu, "Avemu bisognu urgente di dui giunzioni affondate. Cum'è a municipalità di Kırıkkale, ùn avemu micca l'uppurtunità di fà questu. Tuttavia, questu hè un prublema chì mettemu l'enfasi per facilità u trafficu in a cità, disse. U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Turhan hà dichjaratu chì i travaglii stradali à dui è trè corsie trà Kırıkkale è Ankara continuanu è valuteranu a dumanda in quantu pussibule. A causa di a so visita à Kırıkkale, Turhan hà ricevutu una mini statua cù a siluetta di un suldatu chì tene in manu un MPT-76, chì si integra cù a cità, da u sindaco di Kırıkkale Mehmet Saygılı. U deputatu di Nevşehir, Mustafa Açıkgöz, u presidente provinciale di u Partitu AK Nuh Dağdelen, i sindaci di u distrittu è i gestori di l'unità municipali eranu presenti durante a visita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*