Eskişehir vole avè una voce in i Sistemi Ferroviari cù u "Modellu di Cuuperazione"

Eskisehir vole avè una parolla in i sistemi ferroviari cù u mudellu di cooperazione
Eskisehir vole avè una parolla in i sistemi ferroviari cù u mudellu di cooperazione

À a riunione di Rail Systems Cluster (RSC) tenuta in Eskişehir Zona Industriale Organizzata (EOSB), i punti di vista sò stati scambiati per creà un "Mudellu di Cooperazione" per avè una voce più grande in u settore.

A riunione di Rail Systems Cluster (RSC) hè stata in Eskişehir Zona Industriale Organizzata (EOSB). U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'EOSB Nadir Kupeli, l'ex presidente di l'ESO Savaş Özaydemir, i rapprisentanti di l'università è parechji attori di l'industria anu assistitu à a riunione presiduta da Hayri Avcı. In a riunione, a situazione attuale di u settore, l'opportunità è e prughjezzione futura, è ancu i suggerimenti è l'approcciu per a creazione di un mudellu di cooperazione cumuna sò stati valutati.

Avemu cuminciatu à capisce l'impurtanza di a ferrovia

Parlendu à a riunione, u presidente di u Cunsigliu di l'EOSB Nadir Küpeli hà dichjaratu ch'elli anu cuminciatu à capisce l'impurtanza di u trasportu ferroviariu in u mondu è hà dettu: "U Rail Systems Cluster hè u cluster chì tutti attribuimu una grande impurtanza. Sfurtunatamente, ùn eramu micca cuscenti di l'affari 5-10 anni fà, ma recentemente avemu cuminciatu à capisce quantu hè impurtante a ferrovia in u trasportu di passageri è di merchenzie. Cum'è a Zona Industriale Organizzata, sustenemu e nostre cumpagnie chì travaglianu in stu settore è u nostru cluster finu à a fine.

Avemu da agisce inseme

U presidente di Rail Systems Cluster, Hayri Avcı, hà dichjaratu chì anu u scopu di riduce a parte di i costi creendu una struttura competitiva, hà dettu: "Locomotive, vagoni di merci, treni à alta velocità, set EMU è DMU, ​​metro, assicurendu chì l'istituzioni è l'urganisazioni operanu. in u settore agisce inseme è soprattuttu utilizendu opportunità d'esportazione.U scopu hè di riduce a parte di i costi di input creendu una struttura cumpetitiva in u disignu, a produzzione è a certificazione di i veiculi di u sistema ferroviariu, cum'è tram è tram. In questu cuntestu, Avcı hà sottolineatu chì u massimu benefiziu serà furnitu se l'urganisazioni chì facenu o volenu fà u stessu travagliu combinanu e so opportunità è e so capacità è agiscenu cumuna.

Avcı, suggerendu chì volenu creà un mudellu di cooperazione per agisce inseme, hà dettu: "2020 offre opportunità impurtanti per l'industria glubale. Per prufittà di queste opportunità, avemu da travaglià in modu sistematicu è urganizatu. qualità; Per esse cumpetitivi in ​​materia cum'è u costu è a scadenza, prima vulemu fà un protokollu di cuuperazione cù e nostre cumpagnie chì operanu in a produzzione di vagoni, è dopu studii simili seranu realizati per ogni settore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*