Gaziantep TEKNOFEST 2020 Reunione introduttiva tenuta

A riunione di promozione di Teknofest hè stata tenuta in gaziantep
A riunione di promozione di Teknofest hè stata tenuta in gaziantep

A riunione introduttiva di TEKNOFEST, u più grande festival di l'aviazione, u spaziu è a tecnulugia di u mondu, chì si terrà in Gaziantep in settembre 3 da u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia è a Fundazione di a Squadra di Tecnulugia Turca (Fundazione T2020), ospitata da a Municipalità Metropolitana di Gaziantep.

Reunione introduttiva di TEKNOFEST 2020, u festival di a "Mossa Naziunale di Tecnulugia", u presidente di l'industria di difesa İsmail Demir, u guvernatore di Gaziantep Davut Gül, u vice-ministru di l'industria è a tecnulugia - TEKNOFEST Chief Executive Board Mehmet Fatih Kacır, u sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, TEKNOFEST. Fondazione Board of Trustees Hè statu tenutu cù a participazione di u so presidente - TEKNOFEST Chairman of the Board Selçuk Bayraktar è T3 Foundation Chairman of Directors Board of Directors Haluk Bayraktar, preziosi gestori di TEKNOFEST stakeholder, studienti chì anu classificatu in cuncorsi tecnologichi è parechji invitati. L'infurmazione nantu à TEKNOFEST 3 hè stata trasmessa.

PRESIDENTE SAHIN: AVERIAmu ISCRIVATI I SUCCESSI PUDEmu chjamà prima è dopu à TEKNOFEST

Parlendu à a riunione urganizata in u Museu di u Mosaicu Zeugma, u sindaco metropolitanu Fatma Şahin hà dichjaratu ch'elli sò in un locu assai impurtante è hà dettu: "Ci sò e più belle opere di u periodu rumanu in u nostru ambiente. Semu in una cità di civilisazione. Semu in a cità di Gazi, chì Evliya Çelebi chjama a cità di Ayıntab-ı Cihan, a pupa di l'ochju di u mondu. Prima di tuttu, in nome di mè è di a mo cità, ringraziu tutti i membri di u cunsigliu di direzzione di a Fundazione T3 per avè purtatu sta festa in Gaziantep, a capitale di a cultura, di u gustu è di a civilizazione. Semu assai felici. Quandu avete esaminatu a storia di a civilizazione mundiale, vi vede chì a cunniscenza hè un putere impurtante è face u putere di u pruprietariu. Quellu chì tene a cunniscenza hà parlatu a parolla di u mondu. Semu tutti tistimunianzi di u tempu è di u spaziu. U tempu dice "infurmazione è tecnulugia". Sfurtunatamente, avemu mancatu a rivoluzione agricula. Avemu passatu à u latu di a rivoluzione industriale. Ma avemu una grande opportunità davanti à noi; ecunumia di a cunniscenza. U Movimentu Naziunale di Tecnulugia, chì si ferà oghje in cuuperazione cù 56 istituzioni è 8 ministeri, ci darà novi speranze. In fatti, ci hè una grande ispirazione per questu in a nostra civilizazione chì avemu ricevutu in u passatu. A nostra civilisazione, "pò quelli chì sanu è quelli chì ùn sanu micca?" dice. Mentri u mondu campa in u Medievu; Diventamu i trasportatori di una civilizazione chì manteneva in vita Avicenna è Ibn Khalduns. Avemu vistu chì Farabi compara u corpu à e cità. A nostra civilizazione hà amparatu da Farabi chì hè necessariu unisce a mente è u core. Ùn pudemu più esse u mercatu per stu grande ecosistema. Avà hè necessariu di pruduce. Cum'è Gaziantep, simu in un periodu cusì impurtante chì avemu pruvatu à capisce è spiegà cumu sta cità deve passà da una tecnulugia intensiva di travagliu à una tecnulugia alta. L'educazione vene prima. Quandu avemu purtatu u nostru precedente ministru di finanze i nostri prughjetti è i nostri piani, avemu ricevutu a risposta in u 11u Pianu di Sviluppu chì "Turchia vole fà ciò chì vole fà in Gaziantep". Sta cità hà una visione forte è un spiritu imprenditoriale. TEKNOFEST hè più cà un festival. Questa hè una trasfurmazioni, un paradigma. Prima di TEKNOFEST è dopu à TEKNOFEST, avemu da ottene successi chì pudemu dì. Avemu da dimustrà stu successu. Avemu scopi assai grandi per ghjunghje. Gaziantep hè pronta per questu ", disse.

GUVERNATORE GÜL: TEKNOFEST HA DIVENTU UN VALORE PER A NOSTRA NAZIONE

U guvernatore di Gaziantep, Davut Gul, hà dettu: "A nostra cultura hè benedetta cù più di successu è hà dettu: "L'unità di sta cità, l'abbracciu di l'oppressi da sta cità hè statu strumentale in un tali festival. TEKNOFEST hè una di l'urganisazioni più impurtanti in Turchia. TEKNOFEST hè diventatu u valore di tutta a nostra nazione, oltre a Squadra Tecnulugia Turca. A rispunsabilità per noi hè tamanta. Spergu chì dopu à TEKNOFEST, l'autoconfianza di i nostri studienti diventerà più forte è scuntremu una struttura induve i nostri investitori è industriali andanu un passu più in termini di idee ".

PRESIDENTE DI L'INDUSTRIA DI DIFESA DEMİR: A GUERRA İSTİKLAL SERÀ COMPLETA CU TEKNOFEST

U presidente di l'Industria di a Difesa, İsmail Demir, hà dettu chì sò fieri di esse un attore in un avvenimentu cusì impurtante per a Turchia per pruduce è sviluppà a so tecnulugia naziunale, è hà dettu: "Cù u sustegnu è l'incuragimentu di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, TEKNOFEST, chì hè statu tenutu. per 2 anni, si terrà fora di Istanbul per a prima volta questu annu. A cità di Gazi hà un postu impurtante durante a Guerra di l'Indipendenza. A Guerra di l'Indipendenza hè stata una fonte d'ispirazione per e nazioni oppresse. A scuperta chì compie a nostra Guerra di l'Indipendenza serà TEKNOFEST ".

VICE MINISTRU DI INDUSTRIA E TECHNOLOGY KACIR: TUTTI CERCAmu TEKNOFEST.

Mehmet Fatih Kacır, Vice Ministru di l'Industria è Tecnulugia, hà dichjaratu ch'ellu hè felice di esse cun voi, preziosi participanti in una cità eccitante, è hà dettu: "L'indirizzu di quist'annu per TEKNOFEST hè Gaziantep. TEKNOFEST hè assai impurtante in quantu à u sviluppu naziunale, naziunale è liberu di i prudutti d'alta tecnulugia in i spazii strategichi di Turchia di l'ideale di u Movimentu Tecnulugia Naziunale. Semu quì per un avvenimentu impurtante induve tutti sparghjemu a nostra sudore è a nostra mente inseme ".

BAYRAKTAR: GAZİANTEP hè IN CIMA DI QUASI TUTTI CRITERI

U Cunsigliu di Trustee di a Fundazione di a Tecnulugia Turca è u Presidente di u Cunsigliu di TEKNOFEST, Selçuk Bayraktar, anu dichjaratu ancu chì anu purtatu u so sognu in Anatolia in 2020, TEKNOFEST, è hà dettu: "Cù a decisione di u nostru Cunsigliu Esecutivu, organizzeremu u nostru festival in Gaziantep, unu. di e cità più distinti di a nostra civiltà antica. In questu prucessu, avemu evaluatu e cità chì avemu determinatu cum'è candidati cù diversi criteri. Cume Gaziantep hè in cima di quasi tutti i criteri, hè una di e cità più impurtanti di Turchia in quantu à l'industria è a vita accademica. Semu assai piacè di annunzià i nostri cuncorsi tecnologichi in u Museu di Mosaicu Zeugma, a porta di Gaziantep per u mondu.

Dopu à i discorsi, u sindaco metropolitanu Fatma Şahin, u protocolu è parechji invitati anu pigliatu ritratti inseme in memoria di u ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*