Grande Demanda per l'Applicazione di Table Orange in Stazioni YHT

grande dumanda per l'applicazione di tavulinu aranciu
grande dumanda per l'applicazione di tavulinu aranciu

In u scopu di u Prughjettu "Accessibilità di i servizii di trasportu di passageri in Turchia" realizatu sottu l'auspice di u Ministeru di Trasportu è Infrastrutture cù u scopu di trasportu senza barriere, i punti di serviziu "Orange Table", chì sò stati lanciati u 02 dicembre. 2019 in u trasportu ferroviariu, serve più è più passageri disabili ogni ghjornu.

''Orange Table hè in 13 stazioni è stazioni cù a pusizione YHT''

In 13 stazioni è stazioni induve YHT si ferma (Ankara, Eryaman Station, Polatlı, Eskişehir, Bozüyük, Bilecik, Arifiye, Konya, Pendik, Söğütlüçeşme, Halkalı, Izmit è Gebze), l'applicazione "Orange Table" hè piaciuta è preferita da i passageri disabili.

In l'entrevista fatta da u ghjurnalista AA cù i passageri; Vasfiye Akbaş (75), chì hà viaghjatu da Ankara à Konya, hà dichjaratu ch'ella hà trovu l'applicazione assai utile è hà permessu di fà un viaghju piacevule.

Cù l'applicazione Orange Table; In dicembre di l'annu passatu, un totale di 137 mila 376 passageri disabili sò stati servuti, cù 2 persone in u primu mese di questu annu.

"Cumu funziona l'applicazione?"

Quandu vene a data di viaghju, u passageru pressu u buttone di u puntu di serviziu situatu à l'entrata di a stazione o stazione da quale imbarcà, è l'ufficiali di "Tavola Orange" sò avvirtati simultaneamente. Allora l'assistente ghjunghje è accumpagna u passageru disabile à u sediu induve viaghja. À a stazione induve u passageru scenderà, l'ufficiale di "Tavola Orange" u saluta è accumpagna u passageru finu à a surtita di a stazione. U passageru disabile beneficia di i servizii di u persunale di l'"Orange Table" da u mumentu ch'ellu entre in a stazione finu à u mumentu ch'ellu esce di novu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*