U Ministeru hà cunfirmatu a relazione cummerciale di l'esperti in casu d'accidenti di treni di Corlu cù TCDD

u ministeru hà cunfirmatu a relazione cummerciale di l'esperti in casu d'accidenti di trenu Corlu cù tcdd
u ministeru hà cunfirmatu a relazione cummerciale di l'esperti in casu d'accidenti di trenu Corlu cù tcdd

Rispondendu à a dumanda parlamentaria dopu à u casu di massacru di treni Çorlu, u ministeru hà cunfirmatu chì 14 milione 1 mila TL sò stati dati à Bekir Binboğa, Sıddık Yarman è Mustafa Karaşahin, chì eranu esperti in u casu, per 40 cuntratti di cunsulenza separati. L'offerte TCDD ricevute da l'esperti ùn sò micca incluse in questa figura.

U deputatu CHP d'Istanbul Ali Şeker, chì hà avvistatu TCDD dopu l'accidentu di trenu in Ankara oghje, hà dettu: "Dui vagoni di u trenu chì andavanu per mantenimentu anu deragliatu. A nostra sola cunsulazione hè chì u trenu hè viotu. A situazione di e nostre ferrovie, induve passanu treni pieni è 250 chilometri di quale hè cuntrullatu da un solu guardianu, è chì sò offerti à i subcontraenti, hè terribile ! Aumentà i cuntrolli, pigliate precauzioni ", disse.

Dicendu chì in a so risposta à a quistione parlamentaria ch'ellu hà datu dopu à u casu di u massacre di u trenu di Çorlu di u 10-11 di settembre, hè statu vistu una volta di più chì e linee di treni eranu sottumessi seriu risicu, Ali Şeker hà dichjaratu chì u Ministeru di i Trasporti hà ancu cunfirmatu i pagamenti fatti à l'esperti in a so risposta.

RELAZIONI COMMERCIALE DOCUMENTATE

In u casu di massacre di Çorlu, Şeker hà dettu chì u cumitatu di l'esperti hà dumandatu à u Ministeru di e so relazioni finanziarie cù TCDD in a dumanda parlamentaria, è hà trasmessu a risposta data da u Ministeru cum'è seguente:

"Bekir Binboğa, Sıddık Yarman è Mustafa Karaşahin, chì sò in u cumitatu di esperti di u Ministeru, anu annunziatu chì per 14 diversi cuntratti di cunsulenza, 1.040.000 TL sò stati pagati attraversu i Fondi Revolving di l'Università di Istanbul è Süleyman Demirel. Eccettu per l'offerte chì hà ricevutu da TCDD per mezu di a cumpagnia Savronik, in quale l'espertu cunsultante hè un cumpagnu. U cumitatu di a tribunale hà decisu per un novu rapportu d'espertu, tenendu in contu l'obiezioni fatti nantu à e relazioni materiali trà a delegazione è l'amministrazione, è e cuntradizioni in u rapportu. A risposta di u Ministeru hà documentatu sta relazione materiale cunnisciuta. Ci era un prublema eticu seriu. Questu hè statu cunfirmatu ".

UNA GUARDIA STRADA PER 250 KM !

Dichjarà chì e dichjarazioni di Turgut Kurt, chì hè statu ghjudicatu cum'è accusatu in u Casu di u Massacre di Çorlu, sò assai impurtanti, Şeker hà dettu chì hà fattu dumande à u Ministeru di i Trasporti basatu annantu à questu, è e risposte cunfirmanu Turgut Kurt:

"Turgut Kurt hà dichjaratu à l'audizione chì i quadri di vigili stradali ùn eranu micca abbastanza è chì risichi simili cuntinueghjanu in tutte e linee. Avemu dumandatu à u Ministeru in dettu. Da i risposti dati, vedemu chì u risicu cuntinueghja in tutti i linii. U Ministeru, nantu à a nostra dumanda, dice chì l'area di rispunsabilità di e direzzione di mantenimentu stradale hè in media di 200-250 chilometri. U puntu induve a massacre di Çorlu hè accadutu hè a zona di rispunsabilità di a 1a Direzzione di Mantenimentu Ferroviaria, chì hè affilata à a 14a Direzzione Regiunale, à circa 250 chilometri. Di novu, in a so risposta à a nostra dumanda, 250 direttore di mantenimentu ferroviariu rispunsevuli di 1 chilometri di linea, 3 capi di mantenimentu di strada, 4 topografi di strada, 4 ufficiali di mantenimentu è riparazione di linea, 15 travagliadori di mantenimentu è riparazione di strada, 2 travagliadori senza qualificazione, 7 ingegneri, Operatori 4 è tecnichi 2, è ancu 1 Si dice chì l'Ufficiale di Controlu di a Porta di a Strada hè in turnu. Road Gate Control Officer, novu nome per Road Watchers. L'altri ufficiali riparanu i difetti è i difetti rilevati da u guardianu di a strada, u novu ufficiale di cuntrollu di a porta di strada. In altri palori, u malfunzionamentu è u deterioramentu deve esse determinatu prima, ma ci hè solu un impiigatu rispunsevuli di 250 chilometri. In a so risposta, u ministeru dice chì un Ufficiale di Controlu di a Porta di a Strada verifica una distanza di 10 chilometri per ghjornu à pedi. 250 chilometri zona di rispunsabilità è 10 chilometri per ghjornu. U risicu cuntinueghja è l'azzione urgente hè necessaria ".

U MANAGER RESPONSABILE ERA AVVISU, L'AUTORITÀ NON ASCULTU

Şeker hà dettu chì dopu chì l'accusatu Turgut Kurt hà dichjaratu ch'ellu "hà avvistatu i so superiori per compie e pusizioni mancanti" à l'udienza, hà dumandatu sta dumanda à u Ministeru in a dumanda parlamentaria. Ellu disse chì Kurt ùn hà micca infurmatu per u persunale di a guardia stradale, ma poi hà dettu: "Hà fattu una dumanda à a Direzzione di u serviziu di strada, à quale era affiliatu, per cumprità u staffu core di i travagliadori è i servitori civili in u locu di travagliu". Anu ricivutu u rapportu di l'impiigatu rispunsevuli, "Cumpletemu u persunale mancante nantu à e linee", è ùn anu fattu nunda. In particulare dopu à a massacra, a rivolta di i parenti di i spariti. Vulenu chì i funzionari chì ùn anu micca rializatu e so rispunsabilità malgradu l'avvertimenti, sianu perseguitati ".

L'AUTORITÀ RESPONSABILI ùn anu micca vistu a scena

Esprimendu ch'ellu si n'andò in a zona u ghjornu dopu di l'accidentu, hà fattu osservazioni in situ è ​​fotografiatu, Şeker hà dichjaratu ch'ellu pensava chì i funzionari chì anu scrittu e risposte à e dumande ùn anu vistu a scena:

"TCDD trasferisce l'offerte à i subcontraenti chì ùn anu micca abbastanza sapè fà in a custruzzione è u mantenimentu di e linee, cum'è praticatu in tutte l'istituzioni pubbliche. A vuluntà pulitica è i cuntratturi mettenu pressione annantu à l'impiegati di TCDD. I servizii di ingegneria richiesti per a sicurità di a linea restanu nantu à carta. I piattaforme infrastrutturali nantu à quale sò installate e linee ferroviarie deve esse larga 6 metri. Avemu determinatu nant'à u locu chì questu ùn era micca u casu in u culvert induve a massacre di Çorlu hè stata. U tarrenu di sabbia sottu à i raghji di ferru nantu à a parte sopra à a culvert hè stata sviutata da l'effettu di l'acqua di inundazione, è i raghji di ferru si sò stati in l'aria. In a so risposta à a nostra pruposta, u Ministeru dice chì 6 metri di larghezza hè furnitu in ogni locu, riferenu à a lege di l'acquistu publicu. I fatti ci mostranu tutti chì questu ùn hè micca cusì. Ascoltate a testimonianza di l'esperti chì gridanu a verità, dicendu: "U 96 per centu di i canali di ferrovia in Turchia sò in condizioni peggiori cà a culvert in Sarılar Village, induve hè accadutu a massacre di u Trenu Çorlu". Pigliate precauzioni. "(News Left)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*