Accolta i Passaggeri cù un Banner à l'Aeroportu di Istanbul Finitu

Accolta i passageri cù un banner in l'aeroportu di Istanbul hè finita
Accolta i passageri cù un banner in l'aeroportu di Istanbul hè finita

Hè pruibitu d'aspittà i passageri cù un banner in l'aeroportu di Istanbul. Una nova zona serà creata per l'accolta di i passageri, è ci sarà una tarifa per scuntrà i passageri in questa zona.

U Capu Amministrativu Civile di l'Aeroportu d'Istanbul İsmail Şanlı, in cunfurmità cù a decisione presa da a Cummissione di Sicurezza, a pratica di aspittà i passageri hè stata finita alzendu un banner à u terminal.

Una nova zona serà creata per accoglie i passageri. Quelli chì venenu in questa zona seranu caricati dopu u 31 di marzu.

Dichjarà chì anu messu in serviziu e sezioni di "sala di riunioni" per chì i passageri ùn scontranu micca u caos à l'uscita di u terminal, Şanlı hà dettu:

"A persona chì vene quì saprà quale aspetta. Quandu u passageru specifica u so nome, si scontra cù u so invitatu è cuntinueghja a so strada. Cusì, quandu u cliente ghjunghje, "Quale mi scuntrà, induve?" Avemu ancu eliminatu un pocu tali ansietà. A sala di riunioni avarà una missione impurtante per prevene l'attività di pirate. Cù u sviluppu di u turismu in u nostru paese, ci darà forza per prevene i cumpurtamenti chì ùn sò micca assai eleganti è operanu sottu u nome di hanutçuluk ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*