L'aeroportu di Istanbul hà superatu l'obiettivu di u passageru in u so primu annu di operazione

L'aeroportu di Istanbul hà superatu u so scopu di passageru in u so primu annu di operatu
L'aeroportu di Istanbul hà superatu u so scopu di passageru in u so primu annu di operatu

Cum'è a porta di a Turchia versu u mondu, l'Aeroportu di Istanbul, chì hà cuminciatu à operare à piena capacità u 6 d'aprile di u 2019, hà superatu u Revenutu Internaziunale di Passeggeri di 233,1 milioni d'euros garantiti da DHMI per u primu annu di funziunamentu, è IGA hà furnitu à u statu 22,4 milioni d'euros. . Pagamentu supplementu serà fattu.

L'aeroportu di Istanbul, un hub glubale in u primu annu apertu cù a so architettura unica, infrastruttura forte, tecnulugia superiore è sperienza di viaghju d'altu livellu, hà servitu à piena capacità da u 6 d'aprile di u 2019 à u 16 di ghjennaghju di u 2020, nantu à u paese è internaziunale. voli.Hè accoltu 55 milioni di passageri.

À l'aeroportu di Istanbul, induve 11 novi cumpagnie aeree straniere operavanu per a prima volta, circa 31 mila voli sò stati realizati da a Grande Migrazione à u 2019 di dicembre di u 322. In 2019, 52 milioni di bagaglii sò stati trasportati in l'aeroportu di Istanbul, chì era preferitu da più di 36.5 milioni di passageri domestici è stranieri. L'Aeroportu d'Istanbul, chì hà fattu una longa strada in u so scopu di portà a Turchia à a prima liga in l'industria di l'aviazione è di presentà un mudellu di operazione aeroportuale esemplare à u mondu, hè trà l'obiettivi 2020 di l'Aeroportu di Istanbul, chì hè di aumentà u numeru di compagnie aeree da 74 a 80.

A prestazione di i passageri di l'aeroportu di Istanbul hà furnitu un ingressu supplementu à DHMI ...

In u risultatu di ghjunghje à 233,1 milioni d'euros, l'ingudu di i passageri internaziunali di 255,6 milioni d'euros garantiti da DHMI per u primu annu di funziunamentu, hà superatu i 22,4 milioni d'euros in l'aeroportu di Istanbul, chì hè diventatu u centru di l'attenzione di a cumunità di l'aviazione internaziunale per ottene un significativu significativu. successi in pocu tempu.Un pagamentu supplementu di 2019 milioni d'euros serà fattu. Cusì, in u periodu di operazione di 9 mesi in u XNUMX, İGA supererà u numeru di passageri garantiti è averà pagatu ingressu extra à DHMI altru ch'è l'affittu.

Evaluendu u prublema di pagamentu supplementu da esse fattu à u statu, u presidente di l'operazioni aeroportuali İGA è u direttore generale Kadri Samsunlu hà dettu: "L'aeroportu di Istanbul hè ghjuntu in questi ghjorni cù a so propria capitale, senza riceve risorse finanziarie da u statu. Essendu un hub glubale in u so primu annu, l'Aeroportu di Istanbul, chì hà accoltu 6 milioni 2019 mila 31 passageri da a transizione à a piena capacità u 2019 d'aprile di u 52, finu à u 152 di dicembre di u 514, hè fieru di u puntu chì avemu ghjuntu. Pagheremu un totale di 25 miliardi 22 milioni d'euros + IVA à u nostru statu per 152 anni. Siccomu a tarifa chì raccogliemu da i nostri passageri stranieri chì partenu da l'Aeroportu d'Istanbul resta sopra à a quantità garantita, pagheremu 22,4 milioni di euro supplementari à u statu. Cusì, creamu una cuntribuzione supplementaria à l'ecunumia di u nostru paese. L'aeroportu di Istanbul hè statu più affettatu da l'incapacità di u Boeing 737 Max di vola, chì hà affettatu negativamente l'operazioni di a nostra compagnia aerea di bandiera, THY. Se THY ùn era micca statu affettatu da u prublema causatu da Boeing, i figuri chì averiamu pagatu à u nostru guvernu sarianu ancu più altu. Avemu assai più scopi chì vulemu ghjunghje à l'aeroportu di Istanbul. Pensu chì in l'anni à vene, passeremu a guaranzia di u passageru è faremu un pagamentu supplementu altru da l'affittu chì pagheremu à u nostru statu. L'aeroportu di Istanbul, chì hè a putenza locomotiva in u sviluppu di u nostru paese, hà dimustratu un rendimentu esemplariu andendu oltre i so obiettivi numerichi previsti. Cum'è İGA, continueremu à cuntribuisce à l'obiettivu di Turchia di esse trà e prime 10 economie in u mondu. hà fattu dichjarazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*