L'aeroportu di Sabiha Gökçen hà ricevutu u certificatu di edifiziu verde

L'aeroportu di Sabiha Gökçen hà ricevutu u certificatu di edifiziu verde
L'aeroportu di Sabiha Gökçen hà ricevutu u certificatu di edifiziu verde

L'edificiu di a terminal di l'Aeroportu Internaziunale di Istanbul Sabiha Gökçen avia u dirittu di riceve u certificatu LEED emessu da u Cunsigliu di Edificiu Verde di i Stati Uniti (USGBC) à u livellu Gold. Cusì, l'Aeroportu Sabiha Gökçen hè diventatu unu di i pochi aeroporti in u mondu à avè LEED, u sistema di certificazione di edifiziu verde più preferitu.

L'edificiu terminale di l'Aeroportu Internaziunale di Istanbul Sabiha Gökçen, chì hè statu messu in serviziu u 31 d'ottobre di u 2009 è accoltu circa 36 milioni di passageri quist'annu, hà ricevutu u certificatu LEED emessu da u Cunsigliu Americanu di Edifici Verdi (USGBC) dapoi u 1998. U Sistema di Certificazione LEED, chì valuta criterii cum'è l'applicazioni amichevuli di l'ambiente, e cundizioni interni còmode è alti livelli di risparmiu d'energia, acqua è materie prime, enfatizeghja e caratteristiche di l'Edificiu Terminal Sabiha Gökçen d'Istanbul, cum'è sustene a riduzzione di l'emissioni di carboniu incuraghjendu. trasportu publicu, aumentendu l'efficienza energetica è prufittà di a luce di u ghjornu, è hà decisu di dà u Certificatu LEED in a categuria Gold.

Evaluendu u prublema, Ersel Göral, CEO di l'operatore di terminal İSG di l'Aeroportu Sabiha Gökçen, hà dettu: "Cum'è l'Aeroportu Internaziunale di Istanbul Sabiha Gökçen, avemu una struttura chì vive 7/24. A basa di u travagliu chì facemu è di i servizii chì furnimu si trova in "rivelà ciò chì hè bonu" nantu à e persone, a sucetà è a natura. Ci sò stati inclusi in a certificazione LEED, chì hè a più preferita in u mondu, cù e nostre pratiche ecologiche in u nostru bastimentu terminale, e nostre operazioni naturali è di risparmiu energeticu è cundizioni interni còmode. È avemu ottinutu un successu significativu ricevendu stu certificatu in a categuria Gold in u primu annu chì avemu applicatu. Avè stu certificatu, avemu u scopu di ottene un aumentu di 30 per centu in l'efficienza energetica è una riduzione di u 30 per centu in l'usu di gas naturale è e emissioni di carbonu. Avemu ancu un scopu di 25 per centu in u risparmiu d'acqua. Continueremu à aumentà i nostri obiettivi di risparmiu in u futuru. "Custruiremu u nostru novu edifiziu terminale, a fundazione di u quale serà stabilitu in u primu trimestre di u 2020, in cunfurmità cù questi scopi".

U certificatu LEED datu à l'edificiu terminale di l'Aeroportu Sabiha Gökçen d'Istanbul hè statu ricevutu da l'aeroporti di New York JFK (USA), New York La Guardia (USA), San Diego (USA), Jeddah King Abdulaziz (Arabia Saudita), Zagabria (Croazia). cum'è da Turchia. L'Aeroportu Adnan Menderes di Izmir hè statu acquistatu prima.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*