Lancia l'applicazione Smart Taxi in Gaziantep

gaziantep dà vita à l'applicazione intelligente di taxi
gaziantep dà vita à l'applicazione intelligente di taxi

Cù a cooperazione di a municipalità metropolitana di Gaziantep, a Camera di i Cunduttori è i Prufessiunali di l'Automobile, hè stata ottenuta una prima in u scopu di u Trasportu Intelligente.

U sindaco metropolitanu Fatma Şahin hà riunitu cù u presidente di a Camera di i Conduttori è di l'Automobile, Ünal Akdoğan, per implementà l'applicazione "Smart Taxi". Un studiu esemplare hè statu prisentatu à a riunione induve e valutazioni sò state fatte in u scopu di a reta di trasportu urbanu. Per quessa, u sistema "Driver Card" serà introduttu per furnisce un serviziu megliu à i citadini chì preferanu i taxi in u trasportu. Cusì, serà destinatu à prevene u prublema di a fiducia, chì hè unu di i prublemi più grande in i cità metropolitani.

ŞAHİN: U LAVORO PILOTA INIZIARÀ PRESTU

U presidente Fatma Şahin hà dichjaratu chì anu realizatu un travagliu esemplare inseme cù a Càmera di i Conduttori è l'Automobiles è hà dettu: "In u trasportu intelligente, avemu bisognu di integrà u software è l'hardware fattu da l'autobus municipali è trasfurmà i taxi in taxi intelligenti. Questu hè bisognu di infrastruttura. Fornendu "Driver Card" à i nostri cunduttori, avemu creatu l'infrastruttura di u taxi intelligente, induve tutte l'infurmazioni ponu accede cù una sola carta. U 21u seculu hè u seculu di dati. Se ùn riunitemu micca i dati, i nostri brami ùn ponu andà oltre i desideri è i desideri. U presidente di a Càmera di i Cunduttori è di l'Automakers, Ünal Akdoğan, è a squadra di a Municipalità Metropolitana anu creatu l'infrastruttura per a realizazione di stu prughjettu. Utilizendu hardware è software in a superstruttura di questu, hè di assicurà chì i citadini chì piglianu u taxi ponu accede à tutte l'infurmazioni chì volenu. Stabbilimentu di a fiducia porta ancu un trasportu còmode è tranquillu. Dunque, u più impurtante in e cità intelligenti hè di eliminà i prublemi cù a tecnulugia. Implementaremu stu prughjettu, chì darà un esempiu per tutta a Turchia, u più prestu pussibule. Avemu u scopu di sparghje stu prughjettu in tutta Gaziantep in 2 mesi. U studiu pilotu principiarà u più prestu pussibule ", disse.

Stabbiliremu un trasportu sicuru

U presidente Fatma Şahin hà dettu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà pigliatu e cità intelligenti sottu a so prutezzione è hà dettu: "Ora, campemu in u mondu di l'infurmazione è a tecnulugia. Quellu chì usa megliu a tecnulugia è a cunniscenza ghjunghjerà à un livellu assai megliu in l'ambiente cumpetitivu. Avemu ancu un scopu cum'è paese. Avemu u scopu di esse a 10ª ecunumia in u mondu. Hè per quessa chì avemu da gestisce assai bè l'ecunumia di a cunniscenza. Cum'è u presidente di l'Unione di i Municipalità di Turchia, vulemu chì tutti i cumuni in Turchia facenu studii nantu à u prufilu di e cità intelligenti. Per d 'altra banda, introduceremu a tecnulugia in Ankara u 15 di ghjennaghju per assicurà chì tutte e municipalità l'utilizanu megliu. U tema più impurtante in e cità intelligenti hè u trasportu intelligente. U trasportu hè direttamente ligatu à a vita di e persone in e cità metropolitane. Trasportu sicuru, trasportu còmode, ognunu di questi hè direttamente proporzionale à a tecnulugia. Oghje avemu eseguitu u megliu software è hardware di Turchia. 500 mila persone anu scaricatu sta applicazione. Avemu fattu una longa strada in u trasportu intelligente in l'ultimu annu. I nostri citadini, chì venenu da una altra cità cù una carta di creditu, ponu viaghjà in i veiculi di trasportu publicu di a cità assai cunfortu è senza prublemi. Avemu ancu bisognu di diversificà per piglià u puntu chì avemu ghjuntu à una pusizioni più altu.

AKDOĞAN: NIMU VENE IN UNA CITTA DUVU A CONFIDENZA ùn hè micca permanente

Unal Akdogan, presidente di a Càmera di i Cunduttori è di l'Automobilisti, hà dettu: "I cunduttori di taxi anu un postu assai impurtante in a nostra vita. In a vita di l'affari è i spazii suciali, i taxi sò trà i mezi indispensabili di trasportu per e persone. Per quessa, noi, cum'è Gaziantep, avemu bisognu di scopre un novu terrenu. Avemu u scopu di furnisce un serviziu assai bonu è sicuru à i citadini chì venenu in Gaziantep o campanu in a cità. Nisun visitatore vene in una cità induve a fiducia ùn hè micca permanente. In questu prughjettu avemu pensatu à implementà; Seremu assai faciule per un citadinu chì si scurda di u so saccu in u taxi per truvà l'articulu persu. Facemu a nostra determinazione osservendu quali veiculi sò i taxi chì operanu nantu à a strada. Cusì, offremu un trasportu sicuru à a ghjente di Gaziantep. In casu di qualsiasi articulu persu, entreremu. Dopu avè signalatu l'articulu persu, vulteremu l'articulu à u so pruprietariu u più prestu pussibule. In questu cuntestu, vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana, Fatma Şahin, chì ci hà supportatu ".

FADILOĞLU: Se ùn ci rinnuvemu micca, seremu scunfitti

U sindaco di Şehitkamil, Rıdvan Fadıloğlu, hà dichjaratu ch'elli anu tenutu una riunione utile cù u presidente di a Càmera di i Conduttori è l'Automobiles Ünal Akdoğan è a so squadra di travagliu sottu a guida di u sindaco metropolitanu Fatma Şahin in tutta a Turchia è Gaziantep, è hà dettu: "Smart. U trasportu vene cù cità intelligenti. . Se ùn ci rinnuvemu micca in u sistema attuale, avemu da esse scunfittu. Hè per quessa chì avemu bisognu di adattà l'equipaggiu tecnologicu à ogni puntu di a cità ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*