Legrand Turkey hà cambiatu!

legrand turkey gear big
legrand turkey gear big

U giant francese Legrand Group, chì sviluppa prudutti è sistemi per edifici, infrastrutture elettriche è digitali, cuntinueghja i so investimenti in Turchia. Malgradu i recenti fluttuazioni ecunomiche, Legrand, chì hà implementatu a so nova fabbrica İnform cù un budgetu di 5.5 milioni d'euros, gestisce i so prucessi cummerciale cù u scopu di aumentà u so investimentu in Turchia.

A nova fabbrica di İnform, una sucità in Legrand chì sviluppa prudutti è sistemi per edifizii, infrastrutture elettriche è digitali, hè stata implementata cù un budgetu di 5.5 milioni d'euros.

Dotata di l'ultime tecnulugia è situata nantu à una superficie totale di 28.000 m2, di cui 28.500 m2 hè chjusu, a fabbrica İnform si distingue da i so cuncurrenti cum'è l'unica cumpagnia in u settore UPS chì hà tutti i prucessi di produzzione in casa. A facilità, chì include elementi di avvolgimentu, una facilità di scrittura di carte elettroniche isolata da fatturi esterni, un attellu di produzzione meccanica è linee di assemblaggio, è ancu un Centru R&D è Serviziu Clienti, hè gestitu da una squadra prufessiunale di 300 persone chì sò esperti in u so esercitu. campu. In più di a so tecnulugia, a nova fabbrica, custruita cù l'approcciu di l'Industria 4.0, ospita un equipamentu ecologicu è cunsumu d'energia bassu. Cuntribuisce à u mondu sustenibile cù u so trasformatore d'alta efficienza, illuminazione LED, sensori di muvimentu è presenza, a nova fabbrica di İnform si distingue cù i so analizzatori di putenza chì ponu monitorà u cunsumu è agisce nantu à ogni pannellu di distribuzione è u so disignu di u tettu chì permette l'utilizazione di a luce di u ghjornu.

Xerri : Hè eccitante per noi chì l'investimentu diventa una realità

Frà una dichjarazione annantu à u novu investimentu in fabbrica, u vicepresidentu di u gruppu Legrand per l'Europa, Frederic Dichjarà chì u CEO di Legrand Group, Benoit Coquart, hà annunziatu a decisione d'investimentu di 2018 milioni d'euros durante a so visita in Turchia durante i ghjorni più intensi di fluttuazioni economiche, Frédéric. Dichjarà chì l'alta direzzione di u Gruppu Legrand hà fiducia in a forza di travagliu, a creatività è u sustegnu chì furnisce à u Gruppu in Turchia, Xerri hà dichjaratu chì Turchia hè in una pusizioni impurtante per u gruppu.

Xerri: Cridemu in u populu turcu, a forza di travagliu turca

Spieghendu chì anu aumentatu sia a capacità sia a qualità cù a nova fabbrica, Xerri hà dettu: "Sapemu chì avemu da ottene una qualità è efficienza sustinibili cù i prucessi di produzzione chì avemu strutturatu in u quadru di l'Industria 4.0. Prevemu chì questi risultati di l'affari previsti portanu più opportunità di travagliu in Legrand Turkey. Evaluendu a performance di u gruppu in 2018, Xerri hà dettu; "Avemu fattu assai bè in Turchia in 2018. Legrand, chì hè cresciutu di 8.6 per centu in u mondu, hè cresciutu di 40 per centu in Turchia in u stessu periodu. In 2019, avemu crisciutu di novu in duie cifre in Turchia. Hè assai difficiule per mè di cummentà nantu à u 2022 prevedendu i sviluppi in u mondu è in Turchia, ma cum'è Legrand Group, credemu in a forza di travagliu turca è in Turchia ".

Legrand Turkey Country Manager Levent Ilgın hà dettu chì anu triplicatu i so metri quadrati nantu à una basa di fabbrica in Turchia in l'ultimi dui anni è hà dettu: "Avemu radduppiatu a nostra capacità di pruduzzione autumatizzandu cumplettamente u nostru parcu di macchine".

Xerri : A parte di l'Internet di e Cose in fattura hè in crescita

Frédéric Xerri hà dettu ch'elli anu da fucalizza nantu à l'internet di e cose da avà; "In 2019, avemu ottinutu un fatturatu di 450 milioni d'euros da l'internet di e cose. Avemu u scopu di aumentà questu à 2020 miliardi d'euros in 1. "Cù l'Internet di e Cose, u mantenimentu remotu è a riparazione di l'ogetti grossi chì ùn ponu micca accede serà pussibule".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*