Sivas Center in a Produzzione Naziunale di Carru di Carga

sivas cintrali in a pruduzzione naziunale di carri di merci
sivas cintrali in a pruduzzione naziunale di carri di merci

U Carru Naziunale di Carga di Nova Generazione prodottu in Sivas era nantu à l'agenda di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. U presidente Erdoğan hà dettu chì a produzzione di carri naziunali di merci di nova generazione prudutte in TÜDEMSAŞ continuerà.

TÜDEMSAŞ hà fattu cuntributi significativi à l'ecunumia di u paese in a produzzione domestica cù a so avanzata in l'ultimi anni. I vagoni pruduciuti in TÜDEMSAŞ, chì si concentranu in a produzzione domestica è naziunale, sò esportati in Europa. U presidente Recep Tayyip Erdoğan, in a so valutazione di l'investimenti fatti da u statu in 2019, hà ancu inclusu i Vagoni Naziunali pruduciuti in TÜDEMSAŞ. Esprimendu chì a produzzione continuerà, u presidente Erdoğan hà dettu: "Avemu messu in serviziu 150 carri naziunali di merci naziunale di nova generazione finu à avà. Partendu da a prima mità di questu annu, pruduciamu 100 carri naziunali di merci naziunali più ".

HA FINITA IN YHT

U presidente Erdoğan, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à l'opere di u Trenu di Alta Velocità Ankara-Sivas, hà dettu: "E linee di treni d'alta velocità Ankara, Istanbul, Konya, Eskişehir sò digià in serviziu. Finu a data, più di 53 milioni di i nostri citadini anu viaghjatu nantu à e rotte Ankara-Eskişehir-Istanbul è Ankara-Konya-Istanbul. Avemu purtatu quasi 2019 milioni di passageri in tutte e nostre ferrovie in 245. Semu u 8u paese in u mondu è u 6u paese in Auropa in l'operazione di treni à alta velocità. Semu sempre vicinu à a fine di a custruzzione di una linea di treni à alta velocità di 1889 chilometri trà Ankara-İzmir è Ankara-Sivas. Cuminciamu i test drive à a fine di marzu nantu à a sezione Balıseyh-Yerköy-Akdağmadeni di a linea Ankara-Sivas. Rimarchendu chì in più di e linee di treni à alta velocità, anu ancu custruitu e linee di treni à alta velocità induve u trasportu di merci è di passageri pò esse realizatu inseme, Erdoğan hà dettu: "Bursa-Bilecik, Konya-Karaman, Niğde-Mersin, Adana-Osmaniye. -Gaziantep-Çerkezköy-A custruzzione di 1626 chilometri di linea ferroviaria d'alta velocità, cumprese Kapikule è Sivas-Zara, cuntinueghja. disse.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì anu stabilitu treni d'alta velocità è veiculi di metro in Sakarya, interruttori di treni d'alta velocità in Çankırı, traverse di treni d'alta velocità in Sivas, Sakarya, Afyon, Konya è Ankara, è strutture chì producenu materiali di fissazione ferroviaria domestica in Erzincan. In a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars avemu apertu, 2017 mila tunnellate di carica sò stati trasportati finu à avà. Nuvembre scorsu, u primu trenu da a Cina hà righjuntu a capitale ceca Praga in 326 ghjorni cù a cunnessione Marmaray. Rafurtemu ancu i ligami aghjunghjendu u trasportu di passageri à u trasportu di merci in questa linea ", disse. (Verità/ Rise Violet)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*