U locu più tranquillu in Istanbul Eyüpsultan U locu più deprimente Metrobus

Eyupsultan hè u locu più tranquillu in Istanbul è u metrobus hè u locu più deprimente.
Eyupsultan hè u locu più tranquillu in Istanbul è u metrobus hè u locu più deprimente.

L'Associazione per a Salute Mentale hà esaminatu a spartera di emozioni basatu in locu di l'individui in l'applicazione 'CheckFeel', è hà mappatu i sentimenti di i spazii in Istanbul. Cù l'applicazione ghjunghje à quasi 10 mila utilizatori, i sentimenti sò stati spartuti in circa 150 mila posti. U presidente di l'associu, Dr. Ömer Akgül hà parlatu di i studii.

A ghjente sparte i so sentimenti da u so locu. L'emozione più dominante trà l'emozioni accumulate in quellu locu custituisce u spiritu di quellu locu. Perchè ciò chì crea un locu ùn hè micca a so struttura fisica, ma u so spiritu. Per esempiu, ancu s'è vo distrughjite u Monumentu Çanakkale, ùn pudete micca distrughje u spiritu Çanakkale. Perchè u spiritu di quellu locu esiste prima di quellu munumentu. In altri palori, u nobile hè u spiritu, u surrogatu hè u spaziu.

L'applicazione permette di vede u spiritu di u locu. Cusì, a ghjente pò viaghjà à i lochi chì riflette megliu l'emozioni chì volenu sente. Chjamemu questu "turisimu emutivu". In fatti, u sake di caffè ùn hè micca solu u gustu, ma cumu si sente.

'CAMBIA CU TEMPU'

Visitemu veramente i lochi per via di a sensazione ch'elli sperimentanu quì. A ghjente viaghja in un locu cù l'effettu di e social media. Queste opinioni sò ligati à a dimensione materiale cum'è u gustu è a presentazione visuale in e social media. Tuttavia, postu chì l'omu ùn hè micca solu una criatura materiale, ma hà ancu una dimensione di mana, avemu implementatu una tale applicazione mobile per mette in risaltu u significatu, u spiritu, vale à dì l'emozioni di u locu. In e diverse stagioni di l'annu, in parechji ghjorni di a settimana, ancu in diversi tempi di u ghjornu, u stessu locu pò accoglie più di una emozione. A ghjente sceglie qualchì volta un locu per truvà i so simpatizzanti è qualchì volta per sguassà i so sentimenti. In altre parolle, a ghjente agisce cù u mottu di "andà induve l'emozione ti porta" cù ciò chì a stagione, u ghjornu è l'ora ti facenu sentu. Per esempiu, in a nostra ricerca, a staghjoni in a quale i sentimenti romantichi si sentenu più intensamente in a Torre di a Maiden era u vaghjimu, u weekend era u ghjornu, è u tramontu era l'ora.

CHE SPAZI SENTI ?

U locu più tranquillu: Eyüpsultan

U locu più deprimente: Metrobus

U locu più spaziosu: Camlica Hill

U locu più eccitante: Grand Bazaar

U locu più felice: Istiklal Street

U locu più fideli: Sultanahmet

U locu più romanticu: Maiden's Tower

U locu più disordinatu: Stadii

U locu più tristu: Karacaahmet

source: Imparciale

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*