Ministru Turhan: U Prughjettu di u Canale Istanbul serà finitu da u 2026

U ministru Turhan l'averà finitu cum'è u prughjettu di u canali Istanbul
U ministru Turhan l'averà finitu cum'è u prughjettu di u canali Istanbul

U Ministru turcu di Trasporti è Infrastrutture Cahit Ministru Turhan hà fattu dichjarazioni riguardanti u Prughjettu Kanal Istanbul. Chjarificà perchè Kanal Istanbul hè necessariu, Turhan hà dettu chì u Bosforu hè una via navigabile utilizata in u trasportu marittimu internaziunale è hè esposta à un trafficu marittimu assai intensu.

Turhan hà dichjaratu chì sta strada d'acqua hè aduprata assai in a matina è a sera da i citadini chì vivenu da i dui lati di Istanbul, è 57 moli quì sò usati per u trasportu marittimu da i dui lati di u Bosforu.

Attenti à l'impurtanza di Istanbul in quantu à u turismu, Turhan hà dettu chì u trafficu marittimu per u tour di u Bosforu per i turisti domestici è stranieri chì venenu in a cità hè ancu intensu.

Turhan hà dettu: "In un tali ambiente, u fattu chì u Bosforu hè unu di i passaggi più risicatu in u mondu per u trafficu marittimu cù u trasportu cummerciale crescente minaccia a vita di e persone chì vivenu in u Bosforu. Questu hè u nostru primu mutivu. In altre parolle, a vita di e persone chì vivenu in u Bòsforu è intornu à u Bòsforu sò in risicu. Siconda, i manufatti storichi situati nantu à a riva di u Bosforu, chì face Istanbul Istanbul. Queste opere sò a pruprietà di l'umanità. Istanbul hè stata a culla di parechje civilisazioni, tutti chì anu tracce è artefatti. A nostra nazione hà ancu valori storichi finu à 800 anni. Vulemu prutege è priservà tutti. Videmu questi artefatti, chì sò u legatu di l'umanità passata, cum'è a fiducia di e generazioni future, è avemu bisognu di prutezzione è prutegge. Avemu bisognu di riduce i risichi chì li minaccianu. Ùn pudemu micca chjude sta via d'acqua, ma avemu stabilitu e regule chì l'utilizatori devenu seguità, determinemu e cundizioni ". disse. U numaru di navi chì passanu hè diminuitu, a quantità di carica aumenta

Ricordendu chì quelli chì ùn sanu micca di u trafficu di u Bosforu criticanu: "Ùn ci hè micca bisognu di custruisce u canali, perchè un novu canali deve esse usatu quandu ci hè digià una via d'acqua libera", hà spartutu i dati nantu à u trafficu di u Bosforu.

Dichjarà chì u numeru di navi chì passanu per u Bosforu in l'ultimi 15 anni hè di 48 296 in media annu, Turhan hà dettu:

"Questa cifra hè aumentata à più di 50 mila di tantu in tantu. A media di l'ultimi anni 5 hè 42 mila 258. I numeri anu diminuitu è ​​diminuite gradualmente. Quelli chì dicenu sti numeri cun una intelligenza cum'è "Allora u Bosforu ùn hè micca usatu" utilizanu questu per rinfurzà a so tesi, ma i fatti ùn sò micca cusì. A media di l'ultimi anni 3 hè 41 mila 731, ma a media di 2005, 2006 è 2007 hè 55 mila 426. Questa hè una figura assai alta. A media di l'ultimi trè anni hè 41 mila è in 2019 ci sò stati 41 mila 112 transizioni. Sti figuri ùn sò micca u trafficu marittimu chì utilizanu u Bòsforu è chì transita senza una fermata, micca u trafficu urbanu. Hè cresce ancu ghjornu per ghjornu. Avemu vistu chì ci hè stata una diminuzione di 15 per centu in i numeri di transitu di navi in ​​l'ultimi 25 anni. In altre parolle, hè diminuitu da 48 mila 296 à 41 mila, ma ci hè un incrementu di 53 per centu in a quantità di carica purtata da queste navi. Eccu a quantità di a carica chì passa è a quantità di sustanza periculosa in a carica chì ci spaventa u più. Porta GNL, gas naturale, chimichi, petroleum, splusivi. A quantità di merchenzie periculose, chì era u 10 per centu di a carica 25 anni fà, hè issa crescita à 35 per centu. Ci hè un aumentu di l'11% in a quantità di merchenzie periculose è questu hè in crescita ".

Ricordendu l'accidentu di una nave chì portava merchenzie periculose in u Bosforu in u passatu, Turhan hà dettu chì l'accidentu essendu à u puntu di uscita di u Bosforu hà permessu di superà l'incidentu cù solu danni materiali. Rimarchendu chì se sta nave hè un altru chilometru in u Bosforu, tutte e case intornu à Karaköy, Moda, Sirkeci è Beşiktaş seranu dannighjate è pò accade un accidentu fatale, Turhan hà dettu: "Ci hè un altru risicu, à u latu sudu di u Bosforu. Bosphorus, à dì u Mari di Marmara, u risicu di u trafficu Bosphorus in u locu più vicinu. Questu hè dettu da i capitani chì utilizanu e navi chì attraversanu u Bosforu, u locu più risicatu hè in e curve trà Sarıyer è u Mari di Marmara, in curve sharp cum'è no chjamemu. I veiculi chì portanu una carica pesante di 1-50-100 metri anu da fà queste manuvre, mentre chì i veiculi di 150-200-250 metri anu usatu per passà queste curve strette cun facilità di manuvra in u passatu. usatu e frasi.

U nostru scopu ùn hè micca di fà soldi, ma di assicurà a sicurità di u Bosforu.

Spieghendu chì anu purtatu alcune restrizioni à u passaghju di i veiculi chì utilizanu u Bosforu, in particulare in l'ultimi anni, Turhan hà dettu chì permettenu u passaghju di carichi o navi risicatu quandu u trafficu è e cundizioni climatichi sò adattati. Turhan hà dettu: "U nostru scopu quì ùn hè micca di fà una "cuntabilità dumrul pazza". Ùn avemu micca intenzione di $ 1 se attraversate u mo ponte è $ 2 si ùn avete micca. U nostru scopu in u Prughjettu Kanal Istanbul hè di assicurà u trafficu marittimu sicuru è sicuru in u nostru paese, è di prutege e persone è i valori. U nostru scopu ùn hè micca di guadagnà soldi da stu trafficu è di trasfurmà in ingressu o prufittu, ma di riduce i risichi crescente assicurendu a sicurità di u Bosforu ". disse.

Informendu chì durante a fase di preparazione di u prugettu, una cumpagnia olandese specializata in u trasportu internaziunale hà avutu un rapportu nantu à l'aumentu di u trafficu di u Bosforu in u periodu à vene, Turhan hà dettu chì i rapporti di fattibilità pertinenti sò stati preparati.

Ricordendu chì l'Aeroportu d'Istanbul hè statu custruitu perchè l'aeroportu Atatürk ùn risponde micca à i bisogni, Turhan hà dettu:

"Avemu dicu no à i paesi chì dumandavanu un permessu di volu per l'aeroportu di Istanbul. Anu ancu dettu micca à alcune di e nostre richieste nantu à a basa di a reciprocità. Era a nostra perdita. Per esempiu, dicemu micca à a Cina. Cina hè un paese in rapidu sviluppu in l'ultimi anni, è vulia vulà à l'aeroportu di Istanbul. Per via di a so situazione, u nostru paese hè in u core di i cuntinenti africani, asiatichi è europei. Vulemu trasfurmà i nostri vantaghji geugrafichi in dimensione ecunomica è ingressu per u nostru paese. Vulemu chì u nostru paese sia una basa logistica è esse aduprata cum'è ponte è crucivia in u cummerciu internaziunale ".

Nutendu chì 7 autostrade internaziunali è 5 ferrovie passanu in Turchia, Turhan hà dichjaratu chì, se i normi di trasportu di queste strade sò aumentati, rifletterà positivamente nantu à l'ingressu è e relazioni diplomatiche cù i paesi cù i quali si cummercianu. Turhan hà dettu: "Per esempiu, s'ellu li pruibisce e rotte di transitu di i paesi di l'Asia Centrale in u so cummerciu cù l'Europa è l'Africa, se li mette una quota, seria ancu à u nostru detrimentu. Vulemu ancu vende merchenzie à l'Asia Centrale. U nostru cummerciu hè cambiatu versu l'Asia Centrale, l'Asia Meridionale. Facemu questu cù a cunniscenza di mutuale win-win, prutegge l'interessi. Kanal Istanbul hè assai impurtante in questu sensu ". hà fattu a so valutazione.

U nostru scopu hè di creà una nova capacità navigabile

Turhan hà indicatu chì ci sò perdite significative in u cummerciu quandu una capacità sufficiente ùn hè micca furnita in u trasportu, è hà dettu:

"Ùn facemu micca à nimu aspittà per nunda. Passemu 25 mila accurtendu a distanza di seguitu nantu à una strada d'acqua cù una capacità di 41 mila anni. Avemu fattu u listessu à l'Atatürk Airport. Aumentavamu a capacità di sbarcu-decollamentu, chì era 1200, à 1400s à 1500s utilizendu i limiti di crociera, atterraggio-decollamentu di l'aeronave à l'ultimu limitu. Perchè avemu custruitu u Ponte Yavuz Sultan Selim? Dicemu "stop, fratellu, ùn si pò passà" trà 06.00 è 10.00 di mane, 16.00 di sera è 22.00 di sera, sia à i nostri trasportatori sia à quelli chì vanu in Europa da u Mediu Oriente, u Caucasu, Asia Centrale è Asia Meridionale da u Bosforu. L'omi sò stati perseguitati, ci era una perdita di ingressu ".

U Ministru Turhan hà dettu: "U nostru scopu quì hè di creà una nova capacità navigabile induve e persone chì utilizanu stu corridore, sta via navigabile pò passà in modu sicuru è sicuru. A capacità di transitu di u novu canale chì custruiremu serà più di 2,5 volte u Bosforu è vicinu à 3 volte ". usatu e frasi.

Kanal Istanbul serà più sicuru per u trafficu marittimu cà u Bosforu

Dichjarà chì e cundizioni geomètrica di Kanal Istanbul sò di un standard più altu ch'è u Bosforu, Turhan hà dettu: "Ci sò 13 curve naturali in u Bosforu. Se pruvemu di cutà Aşiyan è Kanlıca per raddrizzà e curve quì, a bellezza naturale di u Bosforu sparirà. disse.

Indittendu chì Kanal Istanbul ùn hà micca curve strette, Turhan hà dettu chì questu locu serà più sicuru cù l'illuminazione intornu à u passaghju.

Enfatizendu chì u canali serà una strada cù menu risichi in u trafficu marittimu, Turhan hà dettu:

"Furneremu ancu servizii di rimorchiatore durante e traversate da quì. Imponeremu una cundizione per aduprà stu serviziu. Kanal Istanbul ùn hè micca inclusu in a Cunvenzione di u Strettu di Montreux. Questu hè u modu chì facemu. Puderemu passà in modu sicuru 185 navi à ghjornu attraversu Kanal Istanbul, chì hè in standard di autostrada. Attualmente, pudemu passà 118-125 navi à traversu u Bosforu. Di tantu in tantu, interrompemu per via di u trafficu di a nostra cità. U standard di u passaghju in u Bosforu hè cum'è l'antica strada, è u standard di u novu canali chì custruimu hè cum'è l'autostrada. Averemu l'uppurtunità di passà più veloce, più sicura è più veiculi da quì ".

Ci saranu sistemi di cumunicazione cù e navi in ​​Kanal Istanbul

Turhan hà infurmatu chì ci saranu sistemi chì cuntrollanu u trafficu marittimu intornu à u canali è cumunicà constantemente cù e navi, è chì cù u sistema da esse custruitu quì, a capacità di illuminazione di u canale aumenterà quandu ci hè nebbia è chì u trasportu marittimu altu standard. serà servitu.

Enfatizendu chì a ghjente preferisce a strada di pedamentu è u modu più sicuru invece di piglià a strada risicata, Turhan hà dettu: "Forzemu a ghjente chì va da Istanbul à Ankara nantu à a strada di pedamentu? Innò, ma a ghjente usa a strada di pedaghju, ancu a prima ùn era micca abbastanza, custruemu a seconda, a strada di u Marmara di u Nordu. Ancu quì, a ghjente preferirà a strada più sicura invece di piglià a strada risicata ". hà fattu a so valutazione.

Turhan hà ricurdatu chì ci sò compensazioni pesanti per danni ambientali in accidenti marini. Attendendu l'impurtanza di u canali, Turhan hà dettu: "Ùn hè micca abbastanza per pusà è pricà per prutege a ghjente di Istanbul è tutti quelli chì vivenu in Istanbul, ci vole à piglià precauzioni. A necessità di sta misura hè a cumissioni di Kanal Istanbul ". usatu e frasi.

Nantu à a quistione di a tarifa di Kanal Istanbul, Turhan hà dichjaratu chì e persone chì prufittàranu di stu serviziu seranu addebitati una tarifa ragionevule.

A prima licitazione di u prughjettu di u canali Istanbul hè stata cunclusa

Una questione più impurtante di reputazione cà l'ingudu

Turhan hà dichjaratu chì a lucazione di una barca per un ghjornu varieghja trà 50 mila dollari è 120 mila dollari, è chì u tempu d'attesa varieghja ancu secondu e caratteristiche è a dimensione di i veiculi.

Enfatizendu chì u studiu di fattibilità di u prugettu hè statu fattu è hè statu decisu d'investisce secondu u risultatu, Turhan hà dettu:

"Secunnu i nostri calculi, u minimu annu netu chì riceveremu da e navi chì passeranu per Kanal Istanbul hè di circa 1 miliardi di dollari. U numaru di veiculi chì passanu per u canali in u 2035 righjunghji 50 mila. In u 2050, sta cifra risulterà à 70 2070 è in l'anni 80 serà più di 86 2050. A quantità datu à noi in u rapportu hè 78 mila, è in 68 hè 50 mila. Quandu 5 mila navi passanu per u canali di 2070 mila capacità, averemu un ingaghjamentu annuale di 2080 miliardi di dollari, è ghjunghjemu à sti figuri in u futuru. I nostri figlioli vederanu questu. Se pensemu chì simu vicinu à sti figuri, quandu custruimu stu canali, risponderemu à a dumanda di l'anni XNUMX-XNUMX è à i bisogni marittimi di u cummerciu mundiale in questa regione, chì aumenteranu gradualmente. Questu hè un prublema di reputazione chì hè assai più impurtante per u nostru paese chè u redditu ".

I travaglii di Kanal Istanbul Project tornanu à u passatu.

Una persona chì, quandu u presidente Recep Tayyip Erdoğan era u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, hà risoltu tutti i prublemi di a ghjente di Istanbul, preoccupatu per i so prublemi, ma hà sperimentatu i risichi di u trafficu in u Bosforu, chì ùn era micca in a so autorità è e so rispunsabilità. In u 2008, Turhan hà ricurdatu chì Binali Yıldırım era u Ministru di i Trasporti in questu tempu, è hà imaginatu quantu Istanbul era minacciatu da questu. tempu è Recep Tayyip Erdoğan era u Primu Ministru.

Turhan hà dettu ch'elli sò stati urdinati di ricercà studii di rotte per una strada alternativa di rotta marittima chì attraversà u Bosforu, da Erdoğan, è chì mentre era u Direttore Generale di l'Autostrade, anu realizatu studii di u canali cum'è s'ellu facianu studii di l'Autostrada di Marmara di u Nordu. in sicretu, senza sparte cù u settore privatu, spiegò chì anu datu stu compitu à l'ingegneru capu di prughjettu Metin Küçükoğlu per esse realizatu.

Corridori alternativi di Kanal Istanbul

Enfatizendu chì e carte 3D sò state travagliate è 5 corridori sò stati determinati per u prugettu, Turhan hà dettu chì questi studii sò stati trasmessi à Recep Tayyip Erdoğan per mezu di Binali Yıldırım.

Turhan hà dettu chì assai prima di u 2011, anu identificatu i corridori chì passanu u trafficu di u Bosforu à l'ouest di Istanbul in a distanza più sicura, più còmuda è più corta, è cuntinuò cusì:

"U nostru primu corridore hè u Corridor Silivri-Karacaköy. Prima di tuttu, avemu vulsutu alluntanassi da Istanbul, per esse vicinu à Çanakkale, chì hè a surtita, postu chì u trafficu marittimu quì passa per i Dardanelli. Avemu decisu chì l'utilizatori anu preferitu stu locu stessu. Quì, a topografia di a terra hà furnitu l'uppurtunità di fà una tale strada. U nostru secondu corridor hè a linea Silivri-Durusu. U nostru terzu corridor hè a linea Büyükçekmece-Durusu. U nostru quartu corridore hè a linea Küçükçekmece-Durusu. U nostru quintu corridore hè a linea Küçükçekmece-Ağaçlı. U primu corridore di 64 chilomitri pigliava l'acque di Strandja, 50 per centu di u bacinu di u lavu Büyükçekmece, in quantu à l'interazzione di e risorse d'acqua di Istanbul è i so circondu. Ancu s'è u sicondu corridore hè 44 chilometri è hà un costu di custruzzione bassu, taglia u 70 per centu di u lavu Büyükçekmece. U terzu corridore distruggeva tuttu u lavu Büyükçekmece. 44 chilometri è u costu di custruzzione era assai bassu. A distanza più corta hè a linea Küçükçekmece-Ağaçlı cù 36 chilometri. In Agacli, era disattivà a Diga di u Village di Pirinçli chì l'Opere Idrauliche di u Statu pensava di custruisce è u 70 per centu di a Diga Alibeyköy. Pigliava ancu una parte di Sazlıdere Dam è Damascu Dam. Ùn avemu micca sceltu ancu questu locu. A linea Küçükçekmece-Durusu era u corridore u minimu dannusu per a foresta è e risorse d'acqua. Stu corridore hè statu determinatu in l'anni 2010. Questa strada, basatu annantu à i criterii chì avemu determinatu, hè u risultatu d'una decisione presa cù una ottimisazione di l'ingenieria chì hè più benefica chè l'altri rotte, hà u minimu dannu à l'ambiente è hà u costu di custruzzione più bassu. Quandu aghju prisentatu i nostri travaglii à Recep Tayyip Erdoğan, hà dettu: "Femu questu".

Kanal Istanbul cuntribuisce à a trasfurmazioni urbane

Turhan hà dettu chì dopu a decisione hè stata presa, l'infurmazione hè stata data à a Municipalità Metropolitana di Istanbul è u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione.

Ricordendu chì a situazione di u novu aeroportu era chjaru in quellu tempu, è una zona di riserva di custruzzione di 150 milioni di metri quadrati hè stata determinata in questa regione per via di u risicu di terramotu in Istanbul, Turhan hà dettu chì cù stu canale, u prublema di u trafficu marittimu serà eliminatu. .

Turhan hà ancu dichjaratu chì offrenu un locu quì cum'è una zona attrattiva per quelli chì sò in risicu di terremoti è ùn volenu micca lascià e so case in e cundizioni attuali di zoning.

Enfatizendu chì volenu incoronà cù una nova cità intelligente è verde chì aumenterà u valore di a marca di Istanbul cù u prughjettu di trasfurmazioni urbani è u Prughjettu di u Canale di Istanbul, Turhan hà dettu chì Recep Tayyip Erdogan hà urdinatu à Erdogan Bayraktar, chì era u Ministru di l'Ambiente è Urbanizazione in quellu tempu, per questu.

Turhan hà infurmatu chì u canale parte da u Lavu Küçükçekmece è ghjunghje à u Mari Neru da Altınşehir dopu à Sazlıbosna Village, Baklalı è Durusu.

Indicà chì tutti l'edifizii in Şahintepe Mahallesi in questa regione sò risicatu contr'à i terrimoti, Turhan hà dettu chì l'edificazioni sò stati custruiti in zoni senza zona è chì i citadini campanu quì dapoi 30-40 anni.

Dichjarà chì questi spazii intornu à u canale duveranu esse riabilitatu, Turhan hà dettu:

« Daremu à i nostri citadini i so diritti cù a trasfurmazioni urbane, daremu soldi à quellu chì vole, è daremu edifizii à quelli chì volenu da i lochi chì custruiremu in questa regione. Li prisintàremu e scelte. Stu prughjettu hà ancu un tali cuntribuzione à a trasfurmazioni urbane ".

Cumparendu l'infurmazioni chì un grande portu logisticu serà custruitu à l'outlet di u Mari Neru, Turhan hà dettu chì u 85 per centu di l'excavazione chì si trova quì serà utilizatu per u riempimentu.

Turhan hà dettu: "Usemu l'excavazione per esse scavata da u canali cum'è un riempimentu in i scogli trà u Lavu Durusu è u Mari Neru. Facemu di l'area risultante una zona di recreazione ". disse.

Turhan hà dettu chì quandu u canali si apre, a vita marina hà da principià in u lavu Küçükçekmece, è chì e marina è strutture marine seranu custruite quì.

Turhan hà dichjaratu chì u mudellu di u canali hè statu fattu in l'ambienti di u laboratoriu è hà dettu: "I frangiflutti à l'entrata è a bocche di uscita di u canali sò stati pruvati contr'à carichi di terramoti è e carichi d'onda massimi chì u mare pò creà". disse.

Parlendu di a similitudine di u prugettu in u mondu, Turhan hà dettu chì a squadra ligata hà studiatu tematiche cum'è tecniche di custruzzione, operazione è serviziu di trasportu marittimu.

Ùn avemu micca scontru critiche in quantu à prublemi tecnichi.

Enfatizendu chì trovanu tutte e critiche fatte per cuntribuisce à u prugettu utili, Turhan hà dettu:

"Ùn avemu micca scontru alcuna critica in quantu à prublemi tecnichi. Ancu se u sindaco di a municipalità metropolitana d'Istanbul hè contru à a custruzzione di u canali, qualchì volta hà utilizatu una frasa cum'è "20 metri 75 centimetri ùn sò micca abbastanza". Hà fattu una critica tecnica, "Scavazioni in u canali pruvucarà altre difetti in Istanbul". dice. Mentre stavamu dimensionendu stu locu, avemu esaminatu a sismologia, a geotecnia, a meccanica di a terra, l'idrogeologia, a biologia, a vita suciale chì u canali affettarà, è u so effettu nantu à e cumpagnie chì produci in u paese, se ci hè.

Rimarchendu chì u 60 per centu di a diga di Sazlıdere serà fora di serviziu cù a custruzzione di u canali, Turhan hà dettu chì per risponde à u 2,5 per centu bisognu d'acqua di Istanbul, chì emergerà in questu modu, i dighe di Hamzalı, Pirinççi è Karacaköy saranu. esse custruitu in a vicinanza immediata di a cità è ch'elli risponderanu à u requisitu d'acqua in quistione, disse chì puderia permette di più.

"Ekrem İmamoğluAvemu una risposta à ogni quistione di

Turhan, sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğluDichjarà chì ùn hà micca fattu alcuna dumanda à u Ministeru per uttene infurmazioni nantu à Kanal Istanbul, hà dettu: "Ancu se rispondemu à ogni dumanda, ùn sentimu micca bisognu di risponde perchè sapemu chì ùn serà micca cunvintu. U nostru contu hè cù a nostra nazione, è cun a cuscenza di questu, facemu u nostru travagliu perchè credemu chì hè per u benefiziu di u paese ". disse.

Spieghendu chì anu fattu prughjetti di trasportu à scala naziunale in cunfurmità cù e lege pertinenti è li anu signalatu à a municipalità metropolitana, Turhan hà cuntinuatu cusì:

"Ma stu prughjettu ùn hè micca solu un prughjettu di trasportu, hè diventatu unu di i prublemi più impurtanti di Istanbul, un prughjettu di trasfurmazioni urbane, un prughjettu per trasfurmà l'edifizii sottu u risicu di u terremotu in quelli sicuri. U nostru Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione hà iniziatu i studii di pianificazione dopu chì a zona di custruzzione di u prugettu hè stata determinata. L'uggetti à stu prughjettu sò esaminati è risposti. L'autorità di l'applicazioni relative à queste hè u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione ".

L'amministrazione publica rispunsevule ùn hè micca cusì.

Ricordendu chì u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, u Ministeru di l'Energia, u Ministeru di a Cultura è u Turismu, u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione è a Municipalità Metropolitana di Istanbul anu preparatu un protokollu prima di inizià a custruzzione di u canali, Turhan hà dettu: Ekrem İmamoğluEllu disse chì si ritirò da e so rispunsabilità in questu protocolu.

Dichjarà chì a rispunsabilità di a Municipalità Metropolitana di Istanbul in u protokollu hè a custruzzione di linee di trasmissione, strade di trasportu è linee di metro, Turhan hà nutatu chì a municipalità beneficerà ancu di l'affitti è di i redditi da ottene.

Turhan ùn dice micca: "Ùn pigliu micca u so ingressu", ma dice "Ùn facciu micca l'infrastruttura". L'omu di statu rispunsevule, u manager di l'istituzione publica ùn hè micca cusì. Eramu stati cun un tali prughjettu, "per via di u spustamentu di strutture infrastrutturali 2-3 quì". Ùn pudemu micca dì ". usatu a frasa.

Un novu prughjettu di a linea di metro

Spieghendu chì ci sò novi prughjetti previsti in u prugramma d'investimentu di u Ministeru, Turhan hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à i prughjetti sopra citati:

"Pensemu à una linea di metro chì attraverserà u Bosforu di novu cù a traversata di l'autostrada. Avemu ghjuntu à l'ultima tappa in u travagliu di u prughjettu chì chjamemu u Great Istanbul Tunnel. Quandu si tratta di interessi naziunali, ognunu hà da piglià a pusizione principale, cunnosce u so postu, l'autorità è a so rispunsabilità, travaglià cù a so rispunsabilità, cù l'autorità chì anu pigliatu, è serve à a nazione. Hà cessatu di risolve i prublemi è i prublemi di Istanbul è hà cuminciatu à trattà cun ellu stessu (Ekrem İmamoğlu) Ùn pensu micca bè chì ellu prova à ottene bonus.

Risposta à a critica di risicu di terramotu

In risposta à a critica chì l'area induve Kanal Istanbul hè custruitu hè risicatu per i terrimoti, Turhan hà dettu chì i studii tecnichi sò stati realizati nantu à u sughjettu è chì ùn ci sarà micca scavi chì affettanu u terrimotu.

Turhan hà dettu: "Quandu simu solu cù u terrimotu, chì chjamemu u 'grande terremotu d'Istanbul', videremu i bisogni urgenti di e persone u più prestu pussibule, è avemu pianificatu l'ospitale è i bisogni alimentari di queste persone, ancu. cum'è lochi di riunione. Ùn purteremu micca e persone chì sò stati esposti à i terrimoti à u trafficu quì. Riuniremu l'Istanbuliti in i parcheghji designati è vedemu i so bisogni umanitarii ". disse.

"Avemu determinatu u costu di custruzzione cum'è 15 miliardi di dollari"

Dendu infurmazione nantu à u costu di Kanal Istanbul, Turhan hà dettu: "Dopu à u disignu di u prughjettu di u canale, avemu determinatu u costu di pruduzzione cum'è 15 miliardi di dollari. Avemu determinatu chì stu costu hè a rinuvazione di l'infrastrutture esistenti da fà prima di a custruzzione di u canali. 10 miliardi di dollari hè u costu di custruzzione di u canali stessu. In altre parolle, parlemu di un prughjettu chì hà un budgetu di 15 miliardi di dollari è chì necessita di finanziamentu ". disse.

Nutendu ch'elli custruiranu principalmente ponti in u scopu di l'attività di custruzzione, Turhan hà dettu chì u trafficu chì nascerà da a custruzzione di u ponte serà regiunale è ùn affetterà micca tuttu Istanbul.

novu travagliu di strada

Turhan hà rimarcatu chì e sezioni induve a custruzzione di u canali si svolgerà sò soprattuttu zone rurale è u trafficu lucale ùn hè micca pesante quì, è hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"Custruiremu una nova strada d'alta capacità chì vene da Nakkaş, Hadımköy, Başakşehir è cunnetta à Hasdal nantu à u canale. U mese prossimu, speramu d'offerta per a strada chì unisce Hasdal, Hadımköy, Başakşehir, Bahçeşehir, Esenyurt è l'Autostrada di Marmara di u Nordu, chì chjamemu a 7a Sezione di l'Autostrada di Marmara di u Nordu. Questa sarà una strada di 2 per 4 corsie in u standard di l'autostrada ".

Dichjarà chì elevaranu l'Autostrada TEM 64 metri sopra u nivellu zero di u canale, Turhan hà dettu: "Ricustruiremu stu locu per chì i veiculi marittimi ponu passà. It; Aumenteremu ancu u ponte induve si trova a strada Çobançeşme, Safaköy, Avcılar, Beylikdüzü. Per e strade esistenti, servenu senza toccu u trafficu esistente, faremu una variante per questu. A so metodulugia di custruzzione hè stata determinata in dettagliu è i so prughjetti sò stati preparati. Entr'à quist'annu, avemu da principià in ordine di priorità è lasciaremu à a custruzzione di u canali. usatu a frasa.

"Misure tecniche sò state pigliate per i movimenti di l'acqua sotterranea"

Turhan hà rimarcatu chì per via di a custruzzione di u canali, u trafficu di terra è di scavi quì serà spustatu à u nordu, in u so propiu corridore, è hà dichjaratu chì u lavu Terkos ùn serà micca danatu in questu cuntestu.

Dichjarà chì e misure tecniche necessarie sò state pigliate per impediscenu i movimenti di l'acqua sotterranea da esse affettati da l'opere, Turhan hà dettu chì e fughe d'acqua seranu ancu impedite.

U scopu di finisce in 2026

Parlendu di u tempu di cumpletamentu di u prugettu, Turhan hà dettu: "Se scavemu in 2020, cuminciaremu prima cù ponti è strade. Dopu à quessa, avemu finitu u prugettu in 6 anni. In altre parolle, seremu finiti à a fine di u 2025, in u 2026 ". disse.

Dichjarà chì custruiranu i ponti da u nordu à u sudu in ordine di priorità per inizià a scavazione di a custruzzione di u canali, Turhan hà dichjaratu chì u 75 per centu di l'excavazione di a custruzzione hè in u nordu.

Dichjarà chì i canneti è i paludi seranu riabilitatu, Turhan hà dettu: "Faremu di sti lochi un locu di vita per a ghjente di Istanbul. L'excavazione sottu u livellu di l'acqua hè di 150 milioni di metri cubi. Avemu statu in cuntattu strettu cù squadre olandesi è belghe chì anu sperimentatu in u canali è anu squadre esperte è equipaghji in questu sensu ".

"L'attacchi terroristi ecunomichi anu riduciutu a vulintà è l'appetite di l'imprenditori. Avà l'ambiente hà migliuratu di novu "

Indittendu chì aspettanu circa 20 miliardi di dollari in entrate da Kanal Istanbul per un periudu di 60 anni, Turhan hà dettu: "Avemu soprastimatu e spese cù un redditu bassu. Avemu dettu queste à quelli chì sò disposti à fà stu travagliu ". disse.

Turhan hà dichjaratu ch'elli pensanu à inizià u prugettu l'annu passatu, ma e cumpagnie cù partenarii stranieri mettenu u prucessu in attesa per via di l'attacchi ecunomichi contr'à Turchia, è hà dettu:

"L'attacchi terroristi ecunomichi anu riduciutu a vulintà è l'appetite di l'imprenditori. Avà l'ambiente hà migliuratu di novu. Offreremu un prughjettu di 15 miliardi di dollari cù i figuri di l'oghje per 20 miliardi di dollari cù un scontu di 25-12 per centu. 15 miliardi d'investimentu, 60 miliardi di trasfurmazioni di dollari. U prughjettu cù una tarifa interna di ritornu di 15 per centu. Ùn ci sò assai prughjetti cum'è questu in Turchia. Hè per quessa chì dicemu chì stu prughjettu hà una alta prufittuità è una rata di prufittuità interna in sè stessu ".

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì l'ingressu di u turismu chì u prugettu purtarà à Istanbul incuraghjerà quelli chì investiranu in a regione.

"L'Europeani sò interessati à u prugettu"

Spieghendu chì i europei anu dimustratu più interessu in u prughjettu, Turhan hà dettu chì questi paesi ùn sò micca solu interessatu in a custruzzione, ma ancu in a custruzzione è u finanziamentu di prestitu.

Enfatizendu chì cù u prugettu in quistione, serà creatu un novu spaziu di vita, Turhan hà dettu: "Questa pupulazione vene da Istanbul per via di a trasfurmazioni urbane. Una cità intelligente è verde serà custruita intornu à u canali. Serà pianificatu secondu i principii di l'urbanismu cuntempuraneu. Credu chì questu serà unu di i spazi viventi più ricercati è attraenti in Istanbul in u futuru ". hà fattu a so valutazione.

Dichjarà chì circa 40 per centu di e terre intornu à Kanal Istanbul appartenenu à u publicu, Turhan hà dettu:

"Cù u prugettu, u valore attuale di i terreni aumenterà forse 10 volte. U publicu prufittà di questu. A municipalità metropolitana di Istanbul, a municipalità di Arnavutköy, a municipalità di Küçükçekmece, a municipalità di Başakşehir è, in una misura minore, a municipalità di Esenyurt beneficerà più di l'ingressu da i prughjetti di pianificazione urbana intornu à stu canale. Attualmente ùn guadagnanu micca ingressu da elli. Tuttu u mondu hà da prufittà di stu prughjettu in nome di u publicu. Tutti i Istanbuliti prufittàranu di i rivenuti turistici chì stu prughjettu purterà à Istanbul. "(Fonte: UAB)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*