U staffu di Metro Istanbul hà aduttatu i citadini senza casa

U staffu di metro Istanbul hà pigliatu cura di i citadini senza casa
U staffu di metro Istanbul hà pigliatu cura di i citadini senza casa

L'ufficiali di Metro Istanbul, chì offrenu tè è cibo à un citadinu chjamatu Oktay Sami chì hè ghjuntu à a stazione di metro di Ünalan, anu infurmatu à e squadre di polizia è guidanu Sami à i rifugi di IMM.

M7 versu 20:45 u marti 4 ghjennaghju Kadıköy - Oktay Sami, chì hè ghjuntu à a stazione Ünalan di a Linea di Metro Tavşantepe è hà dettu chì l'altri passageri in a stazione eranu senza casa, sò stati purtati à u capu di a stazione. L'assistenti di a stazione, chì anu riscaldatu Oktay Sami, di 22 anni, offrendu tè è cibo, anu infurmatu à e squadre di polizia per passà a notte in un ambiente adattatu per via di e cundizioni climatichi avversi. E squadre di polizia chì sò ghjunte à a stazione di Ünalan anu purtatu Oktay Sami à i rifugi di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM).

Ekrem İmamoğlu Hà annunziatu ancu ...

Cù l'effettu di a stagione invernale, l'IMM accoglie i citadini chì stanu in e strade. U presidente di l'IMM nantu à u sughjettu Ekrem İmamoğlu chjamò ancu à a ghjente di Istanbul nantu à u so contu di e social media, "Quandu vedi e persone chì anu bisognu d'aiutu in a strada in i ghjorni friddi d'invernu, pudete cuntattà @ibbBeyazmasa chjamendu ALO 153 è aiutanu e nostre squadre à furnisce un rifugiu è servizii di salute. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*