TCDD hè Vendutu Allegazioni Ricevute! Nisuna privatizazione

tcdd hè vindutu, una risposta hè stata ricevuta, a persunalizazione hè fora di quistione
tcdd hè vindutu, una risposta hè stata ricevuta, a persunalizazione hè fora di quistione

A Republica di Turchia State Railways (TCDD) hà rispostu à l'allegazioni di privatizazione in una dichjarazione fatta in u so situ web. In a dichjarazione, "L'obbligazione di serviziu publicu di TCDD Taşımacılık AŞ finiscerà à a fine di questu annu, è u dettu serviziu serà licitatu da u metudu di licitazione aperta da u 2021 è serà cumpletu da l'operatore ferroviariu chì hà vintu l'offerta. Ùn ci hè nunda cum'è a terminazione di l'attività di trasportu di passageri è di merci in TCDD o a privatizazione di TCDD.

In a dichjarazione scritta da TCDD; Hè statu ritenutu necessariu di fà una dichjarazione publica in quantu à l'UNREALITY NEWS publicata sottu u titulu "VENDEN TCDD" in certi media scritti è internet.

Comu hè cunnisciutu, a liberalizazione di u settore ferroviariu hè stata realizata cù a "Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu N ° 1" chì hè entrata in vigore l'2013 di maghju di u 6461. Cusì, cum'è in u settore di a linea aerea, u settore ferroviariu hè statu liberalizatu di facto in 2017, è era destinatu chì TCDD è l'imprese ferroviarie di u settore privatu operanu ancu nantu à una basa competitiva sottu a tutela di u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura.

Cù l'attuazione di a lege di liberalizazione ferroviaria numerata 6461, 2 operatori di treni di u settore privatu in più di TCDD anu iniziatu e so attività di trasportu di merci ottenendu l'autorizazione di trasportu di merci. E prucedure d'autorizazione per l'operatori di treni di u settore privatu cuntinueghjanu per u trasportu di passageri.

Nant'à e linee induve ùn hè micca pussibule di fà u trasportu cummerciale di passageri per ferrovia, u trasportu hè cuntrattu cum'è "Obligazione di u serviziu publicu". L'obbligazione di serviziu publicu di TCDD Taşımacılık AŞ, chì face sempre stu serviziu, scadrà à a fine di questu annu, è u dettu serviziu serà licitatu da u metudu di licitazione aperta da u 2021 è serà cumpletu da l'operatore di treni ferroviari chì hà vintu. l'offerta.

Cuntinuemu à investisce in l'infrastruttura ferroviaria per presentà l'operazione ferroviaria in u nostru paese cù alta qualità, sicurezza è ecunumia. In più di l'investimenti in infrastrutture, cuntinuemu à investisce in a fornitura di treni d'alta velocità, setti elettrici è diesel per cuntinuà i servizii di trasportu ferroviariu attraversu TCDD.

Ùn ci hè nunda cum'è a terminazione di l'attività di trasportu di passageri è di merci in TCDD o a privatizazione di TCDD. spressioni sò stati usati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*