A ghjente di Başkent hà dettu chì cambia i posti di i vagoni di Ankaray

A ghjente di a capitale hà dettu chì i sedi di i vagoni Ankaray deve esse cambiatu.
A ghjente di a capitale hà dettu chì i sedi di i vagoni Ankaray deve esse cambiatu.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà da cambià a disposizione di i vagoni in Ankaray, u sistema di ferrovia leggera chì serve trà Dikimevi è AŞTİ. In dui sondaggi opzionali, hè statu decisu di "cambià" l'attuali sedi doppiu in i vagoni di Ankaray cù una tarifa di 70.4 per centu, o di cambià à u novu sistema di sedili in fila.

Sicondu i risultati di l'indagine, l'arrangiamentu di a doppia sedia esistente hè stata creata in a mità di u vagone di trenu numeratu A13 per i passageri per osservà prima chì i sedi esistenti in i vagoni sò stati rimpiazzati cù sedi in fila, è a nova disposizione di sedili in fila hè stata creata in l'altra mità. .

CAMBIA L'ARMAZIONE DI SEDI DI VAGON COME RESULTU DI L'INVESTIGA

Da l'indagine realizata da a municipalità nantu à se l'arrangiamentu di i posti deve esse cambiatu o micca, a decisione hè stata "di cambià" cù 70.4 per centu. U 29.6 per centu di quelli indagati vulianu stà in l'arrangiamentu attuale di i posti. I posti in Ankaray seranu riorganizzati in cunfurmità cù i risultati di l'indagine. U primu carru principià à serve cù u novu layout in 20 ghjorni. Tutti i vagoni saranu cambiati à a nova disposizione di sedi in fila in 6 mesi. A municipalità farà u novu arrangiamentu di a sede interamente cù e so risorse è i so travagliadori. Quandu i sedi in i carru sò cambiati, seranu dati à u viaghju.

VANTAGGI DI NUVI SEDI

L'ufficiali di l'EGO anu enfatizatu chì l'arrangiamentu sequenziale di a sedia mostrarà una distribuzione omogenea in a densità di passageru, è questu avarà assai vantaghji, è hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Grazie à a nova disposizione di sedili in fila, a capacità di passageri in ogni fila di vagoni aumenterà da 240 à 270. L'internu di u vagone diventerà più spaziosu. In particulare, l'accumulazioni in i spazii di a porta seranu impedite. Serà più faciule per i passageri cù bagagli da o da AŞTİ à scendi è à i treni. In novu, i passageri chì viaghjanu cù e so valige anu l'uppurtunità di mette e so valige in i lochi vicinu à a porta. In u risultatu di l'espansione in e zone di porte, serà pussibule per i passageri disabili (in particulare quelli chì viaghjanu cù sedie à rotelle) di trasfurmà più facilmente durante l'imbarcu è l'ingressu à i nostri veiculi ".

Ankaray, chì hà 11 tappe, serve più di 100 mila passageri ogni ghjornu trà Dikimevi è l'autobus interurbanu di Ankara. U primu sistema di ferrovia leggera di Ankara, Ankaray, hè un sistema di trasportu impurtante preferitu da i studienti universitari è da i passageri chì arrivanu o partenu in autobus interurbani in a Capitale.

MAPPA ANKARAY

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*