Cars Parked at the Station intrinu in a fossa

e vitture parcheggiate in a stazione sò entrate in a fossa
e vitture parcheggiate in a stazione sò entrate in a fossa

A famosa serie televisiva Çukur hà firmatu un prughjettu di rispunsabilità suciale in cooperazione cù IETT. U graffiti in l'ultimu episodiu di a serie, chì andò in onda u luni, hà attiratu l'attenzione à i veiculi civili parcheggiati à l'arrêt d'autobus.

In Istanbul, induve campanu circa 16 milioni di persone, i cunduttori di l'autobus municipali è i passageri soffrenu di veiculi civili parcheggiati à a fermata di l'autobus. L'autobus municipali ùn ponu micca avvicinassi à e fermate per via di i veiculi chì occupanu e fermate. I passageri disabile o anziani anu difficultà à mette in l'autobus. Per questu causa, certi accidenti di ferite ponu ancu accade.

Vulendu sensibilizà i citadini nantu à l'occupazione di e fermate di l'autobus da i veiculi civili, IETT hà scontru cù i pruduttori di a serie Çukur. In l'ultimu episodiu publicatu dopu à a riunione, i graffiti in u quartieru eranu pieni di slogans. L'articuli "A fermata di l'autobus sò tutti noi, ùn parcheghjate micca à a fermata di l'autobus, ùn fate micca accidenti" è "U trasportu publicu hè a vita, u restu hè bugia", ghjunghjenu à l'audienza in a serie TV trasmessa u luni.

Sicondu a lege, hè pruibitu di parcheghja i veiculi à 15 metri da u segnu di a fermata di l'autobus in ogni direzzione. Tuttavia, assai cunduttori ùn seguitanu micca sta regula è parcheghjanu i so veiculi in stazioni d'autobus.

U primu episodiu di Çukur, chì hè statu trasmessu u 23 d'ottobre di u 2017, era davanti à l'audienza cù u so 85 episodiu sta settimana. A serie hè trà e produzzione televisiva più guardata.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*