Cengiz İnşaat hà da custruisce una ferrovia di 2.7 miliardi di lire in Croazia

Cengiz İnşaat hà da custruisce una ferrovia di 2.7 miliardi di lire in Croazia
Cengiz İnşaat hà da custruisce una ferrovia di 2.7 miliardi di lire in Croazia

Cengiz İnşaat per custruisce una ferrovia di 2.7 miliardi di lire in Croazia: Kerim Ülker, unu di i columnisti di u ghjurnale Dünya, hà dettu: "Cengiz custruirà una ferrovia di 2.7 miliardi di lire in Croazia!" Hà publicatu u so articulu intitulatu. Eccu i dettagli di l'articulu; I prublemi pulitichi cù i paesi di u Golfu è l'agitazione interna in corso in l'Africa di u Nordu portanu i contractors turchi à novi ricerche. I cuntratturi turchi, chì anu aumentatu a so prisenza in l'Asia Centrale cù a recessione ecunomica in corso in Russia, anu vultatu a so attenzione à i paesi europei cù a diminuzione di u mercatu domesticu. Cengiz Holding hè u più notu trà l'imprenditori turchi chì perseguenu licitazioni in e parti cintrali è orientali di l'Europa. Cengiz Construction, diretta da l'imprenditore Mehmet Cengiz, chì viaghja da Slovenia à Montenegro, da Bulgaria à Bosnia-Erzegovina, soprattuttu à l'antichi paesi di u Bloccu di l'Est, hà da furnisce l'Autostrada Corridor 5C in Bosnia-Erzegovina, induve hà iniziatu l'annu passatu, in 2021. A Linea Ferroviaria Elin Pelin-Kostenets in Bulgaria compie ancu u so travagliu in 2025.

A BULGARIA HA INIZIATU U PROGETTU

Cengiz aghjunghjenu un novu à i prughjetti ferroviari in Europa, chì hà iniziatu cù Bulgaria. In a nutizia annunziata da u ghjurnale Dünya per a prima volta l'annu passatu, 10 cumpagnie è cunsorzi di offerta nantu à u prughjettu ferroviariu più impurtante di Croazia, è duie cumpagnie turche; Avemu scrittu chì Yapı Merkezi è Cengiz eranu in competizione. Ddu prucessu d'offerta hè stata cumpletata è Cengiz hè diventatu u vincitore di u prugettu. Cengiz İnşaat rinnuverà a ferrovia di 42.6 chilometri chì si estende da Krizevci-Koprivnica in Croazia à a fruntiera ungherese. U prughjettu, chì serà adattatu per i treni chì viaghjanu à una vitezza di 160 chilometri à l'ora, includerà ancu una nova pista. Cengiz İnşaat compie u prugettu, chì serà finitu in 48 mesi, per 400 milioni d'euros, vale à dì, circa 2.7 miliardi di lire à u scambiu di l'oghje. Cengiz İnşaat hà da inizià a custruzzione di u prugettu in a prima primavera di 2020.

L'OFFERTA 10 DI 2 VENU DA COMPANIE TURCHE

U prughjettu, chì si estende à a fruntiera Kryzevci-Koprivnica-Ungheria, hè statu presentatu in lugliu 2019 è hà ricevutu 10 offerte diverse. Trà i candidati per u prugettu, Yapı Merkezi İnşaat da Turchia è u cunsorziu Kolektor Koling da Slovenia, Comsa è Generale Costruzioni Ferroviarie partenariatu da Spagna, Strabag da Austria, cumpagnie cinesi Tiesiju è China Railway Electrification Engineering Group eranu trà i degni di nota. Inoltre, Croatian Div Grupa, Slovak TSS GRADE è Greek Avax anu attiratu l'attenzione trà e cumpagnie prominenti durante u prucessu di licitazione.

Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir Sezione Eşme-Salihli, Ferrovia Bandırma-Bursa-Ayazma, Tunnel T26 di Trenu Alta Velocità Ankara-Istanbul, Metro Novu Aeroportu Gayrettepe-Istanbul, Ferrovia Palu-Genç-Muş, Gebze -Halkalı Cengiz İnşaat, chì hà intrapresu travaglii cum'è u Migliuramentu di a Linea Ferroviaria Suburbana, u Prughjettu Ferroviario Ankara-Sivas, in un certu sensu, hà purtatu a so sperienza in u mercatu domesticu in Bulgaria è Croazia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*