Accident and Uninsured YHT persu 114 milioni di lire à TCDD

L'accidentu hà causatu una perdita di milioni di lire senza assicurazione
L'accidentu hà causatu una perdita di milioni di lire senza assicurazione

U deputatu CHP Zonguldak Deniz Yavuzyılmaz hà dichjaratu chì u Trenu d'Alta Velocità (YHT), in quale 2018 persone anu persu a vita è più di 9 persone sò state ferite in un accidentu in a stazione di treni Ankara Marsandiz in 90, ùn era micca assicurata è TCDD hà patitu un perdita di 114 milioni di lire.

Dichjarendu chì TCDD ùn hè micca gestitu cù meritu, Yavuzyılmaz hà dettu: " TCDD, chì hè mal gestitu è ​​infligge miliardi di lire in perdite ogni annu, ùn pò micca prutegge a vita di i passageri chì preferanu i treni d'alta velocità, è ancu causa danni publicu per accidenti. causatu da i veiculi ferroviari in u so inventariu. Sicondu u rapportu di a Corte di Conti, u Trenu d'Alta Velocità, chì hà avutu un accidentu in a stazione di treni Marsandiz, ùn era micca assicuratu. Per quessa, u dannu incurru da l'istituzione hè esattamente 114 milioni di lire. Di novu, secondu u rapportu, i nostri citadini chì anu persu a so vita o sò stati feriti in accidenti ferroviari sò obligati à aspittà chì l'istituzione sia culpèvule per riceve a so compensazione.

Yavuzyılmaz, chì hà dettu chì i TCDD sò generalmente utilizati da i studienti per copre queste perdite, hà fattu un aumentu esorbitante di i prezzi di i biglietti di abbonamentu, hà invitatu l'autorità à dumandà u contu di i danni subiti da u publicu. Hà dumandatu ancu l'annullamentu di l'aumentu di i prezzi di i biglietti di abbonamentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*