E persone di Aliağa volenu prufittà di i servizii ESHOT

aliagali vulete prufittà di servizii eshotun
aliagali vulete prufittà di servizii eshotun

In Aliağa, induve u trasportu hè furnitu da minibus, ci sò prublemi in u trasportu urbanu. I passageri si lamentanu di i tariffi, a freccia è a pusizione.

In Aliağa, induve centinaie di travagliadori è funzionari civili viaghjanu da i quartieri distanti per travaglià ogni ghjornu, u trasportu urbanu hè furnitu da minibus. I minibus chì partenu da a fermata İZBAN portanu i passageri sia à i quartieri alti, à l'imprese è à u centru di a cità.

UniversaleSicondu a nutizia di Eren Saran; "L'ora di partenza di i minibus chì facenu u trasportu trà u centru è a fermata İZBAN hè stata adattata secondu u trenu in entrata. Hè pruibitu di portà passageri in piedi, ma i minibus in Aliağa ùn lascianu mai finu à ch'elli sò pieni. À u principiu è à a fine di l'ore di travagliu, stu viaghju si trasforma in una prova. In a cità, induve a tarifa completa hè di 2.75, i studienti ponu viaghjà per 2.25 lire, sempre chì rinnuvà e so carte di trasportu scontate ogni annu è li portanu cun elli.

L'ufficiale Ramazan Çelebi, chì vive in İzmir è travaglia in l'Uffiziu Fiscale di Aliağa, dichjara chì u minibus cintrali chì piglia a mattina porta passageri in piedi. Çelebi hà dettu: "Quandu avemu da andà dopu à u travagliu, avemu à pocu pressu à İZBAN. Hanu bisognu di aumentà u numeru di voli, in particulare per l'ore di travagliu ", disse.

"ÙN PUDEmu BENEFICIà DA I SERVIZI ESHOT"

Mustafa Dede, chì hà campatu in Aliağa per 35 anni è si ritirò da PETKİM, dichjara chì i voli ESHOT anu da serve ancu in Aliağa. Dede hà dettu: "Aliağa hè un grande locu avà, è e persone chì vivenu quì duveranu prufittà di l'autobus municipali. Semu lasciati senza alternative. Ci hè ESHOT à Foça, Bergama. Pigliamu ancu l'autobus per Bergama per andà da İZBAN à Şakran, ma ci face u doppiu. Sta questione deve ancu esse regulata ", disse.

Inoltre, Dede hà dettu chì l'applicazione pay-as-you-go di İZBAN crea una carica seria per a ghjente di Aliağa, "Ancu per andà à a fermata più vicina da Aliağa, avemu bisognu di 12.40 lire nantu à a nostra carta. Cumu a ghjente viaghjà quandu calcule questu per una famiglia. U ghjornu vene quandu ùn avete mancu cinque lire accantu à voi. Hè per quessa chì ci sò tante mancate nantu à a strada. Vulemu chì sta pratica sia eliminata u più prestu pussibule ", disse.

TRAFFICO BLOCCATO À INTERCHANGE IMPORTANTE

Osman Yüksel hà dettu chì l'ingorgi di trafficu in certi punti in Aliağa durante l'ora di travagliu, hà dettu: "Una pruduzzione affundata deve esse fatta in TÜPRAŞ, PETKİM è junctions cintrali. Avemu prublemi soprattuttu in u trafficu matinu è sera. In a stagione di l'estiu, possu ghjunghje à u travagliu in 5-15 minuti, à volte in una meza ora ", è attira l'attenzione à u risicu aumentatu di accidenti.

"SIAmu RISCHI DI SCHIACCIARE DOVE SCARICANO"

Gülay Karadana è a so figliola Selvetnur, chì campanu in u paese di Horozgedigi, dicenu chì i minibus chì venenu da u paese à u centru sò ogni ora. Dicendu chì ella vene à a scola cù questi minibus ogni ghjornu, Selvetnur hà dettu: "Viamu unu dopu l'altru. Paghemu trè lire per andà è trè lire per u ritornu, quantu hè a nostra settimana in ogni modu? A situazione di e nostre famiglie hè chjara, li daraghju soldi o fà una indennità per mè stessu ? U locu duv'elli sò partiti hè una volta di strada, simu in periculu d'esse schiacciati. Aspittemu una vittura in u fretu dopu a scola. Aghju utilizatu l'accendisigarette. Calchì volta i vitture passanu senza cullà, aspittemu una ora per l'altru ", disse.

"Semu in assai prublemi. Ci hè una vittura in una ora. Avemu aduprà per u nostru mercatu, simu disgraziati in u fretu in l'invernu è u calore in l'estiu. Se un paziente hà un affari urgente, ùn pudete micca andà. Vulemu chì i numeri sò aumentati. Ci hè un tali prublema per tutti i minibus di paesi ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*