Ankara Metropolitana urganizeghja un sondaghju di taxi cummerciale

Ankara Buyuksehir urganizeghja un sondaghju di taxi cummerciale
Ankara Buyuksehir urganizeghja un sondaghju di taxi cummerciale

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hà u scopu di furnisce servizii di trasportu sicuri è di alta qualità in a capitale, urganizeghja un "Questionariu di Taxi Commerciale" per risolve i prublemi di i cummercianti di i tassisti è pè ottene e so opinioni nantu à a direttiva preparata.

A Municipalità Metropolitana hà dumandatu à 7 pruprietarii di taxi di participà à l'indagine mandendu un messagiu SMS à i so telefunini. In u cuntenutu di l'inchiesta custituita da 701 dumande; Ci sò prublemi ligati à a prutezzione di a vita è a pruprietà di i passageri è di i cunduttori, assicurendu chì i travaglii sò realizati in un certu ordine, è l'integrità di a sicurità di u trafficu urbanu. In l'ultima parte di l'inchiesta, i cunduttori di taxi sò dumandati à sprime e so opinioni è suggerimenti nantu à a direttiva è altre tematiche.

L'indagine dumanda ancu l'opinioni di i cummercianti nantu à i diritti è l'oblighi di i titulari di licenze di taxi è i cunduttori, u disignu di stazioni di taxi, è l'integrazione di l'applicazioni tecnologiche in i veiculi.

STOP DI PORTARE PASSAGERI NON REGISTRATI IN BAŞKENT

In Ankara, induve ci hè u più altu numeru di taxi secondu a pupulazione, cù l'istruzzioni di u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş per fà una applicazione chì ùn metterà alcuna carica à i cummercianti, i veiculi non registrati seranu terminati per assicurà l'ordine di trafficu. è per migliurà l'imaghjini di i cummercianti di i tassisti.

Fatih Eryılmaz, Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana, hà dettu chì l'incidenti chì implicanu persone incompetenti per l'indifferenza è a mancanza di cuntrollu anu dannatu a reputazione di i tassisti à l'ochji di i citadini, è hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Avemu preparatu una direttiva chì piacerà tutti i partiti. Avemu assicuratu chì era adattatu per e cundizioni lucali di Ankara. U nostru scopu hè di ottene l'opinioni di i citadini è di i tassisti. Ci hè statu parechji incidenti terroristi in Ankara in u passatu. Hè statu determinatu com'è u risultatu di a ricerca chì queste persone anu utilizatu taxi. Il fallait prendre une précaution. U scopu di a direttiva hè di restaurà l'imaghjini di i nostri cunduttori di taxi, chì si prova à deteriorate, è di permette à a nostra ghjente di utilizà sti veiculi in modu sicuru. Siccomu i taxi ùn sò micca stati registrati finu à a data, ci hè un turbulu annantu à questu tema. A regulazione beneficerà ancu i nostri cunduttori di taxi. Ci sò parechje circulari emessi da u Ministeru di l'Interior. Tutti sti sistemi elettronichi sò inclusi in a nostra direttiva in quantu à a sicurità di a cità è l'ordine di i taxi. Un altru benefiziu di u regulamentu chì faremu hè di prutezzione di i nostri cunduttori di taxi contr'à u sistema di veiculi Uber. Siccomu ùn ci hè micca una migliione in termini di cunfortu in i taxi, i taxi sò diventati indesiderati da i nostri citadini. Quì, vulemu chì i nostri cunduttori di taxi sò prutetti oghje è dumane, è assicureremu questu. Cum'è una cumuna, avemu da fà migliuramentu tecnologicu à elli. Uber o qualsiasi altra cumpagnia ùn deve micca ghjucà cù u pane di nimu entra in questa zona. S'ellu hè impurtante per i nostri citadini, quale travaglia in quale taxi? Hà e qualifiche è i requisiti necessarii per esse un tassista? Avemu bisognu di cunnosce questi cum'è i citadini ".

E STAZIONI DI TAXI SONU INFORMATI VISITANU UNA

Eryılmaz hà dettu ch'elli vanu ancu à i posti di taxi per avè l'opinioni di i cunduttori di taxi è di i citadini:

"Avemu garantitu a continuazione di i diritti di i nostri cunduttori di taxi, è cuntinuemu à fà. Avemu pigliatu in cunsiderà i diritti legali di i cummercianti di i cunduttori di taxi in Ankara, è ancu a stazione di taxi è i segni di taxi chì sò stati furmati cum'è locu, è avemu assicuratu chì sò sottumessi à a sicurità legale. Ci pò esse quelli chì volenu mette in dubbitu nantu à a mente di i nostri tassisti è portà un puntu d'interrogazione. Lasciateli esse assolutamente sicuri. Cù l'istruzzioni di u nostru presidente Mansur Yavaş, ùn ci hè nisun sughjettu in questa direttiva chì portarà un pesu supplementu à i nostri cummercianti di tassisti. U nostru scopu, cum'è una cumuna, hè di aiutà i cunduttori di taxi à trasportà u publicu in modu sicuru è cunfortu stabilendu certi standard. Mentre preparava sta direttiva, avemu pigliatu l'opinioni di tutte l'istituzioni di u guvernu. Informemu i nostri cunduttori di taxi per missaghju è dumandemu e so opinioni. Se necessariu, faremu a nostra direttiva a più perfetta per piglià l'opinioni di i nostri citadini ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*