Data di Cumplimentu di u Prughjettu di Trenu di Alta Velocità Ankara Sivas Annunziata

A data di fine di u prughjettu di u trenu d'alta velocità ankara sivas hè stata annunziata
A data di fine di u prughjettu di u trenu d'alta velocità ankara sivas hè stata annunziata

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Mehmet Cahit Turhan, hà dettu: "Avemu u scopu di inizià i test drive in a sezione Balıseyh - Yerköy - Akdağmadeni di a linea di trenu à alta velocità Ankara-Sivas, lunga 393 chilometri, in costruzione, è di finisce u prugettu in u secondu trimestre di u 2020 ".

In u scopu di u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) Ankara-Sivas, i travaglii di stallazione di ferrovie cuntinueghjanu in a direzzione di Yerköy-Sivas. Mentre chì u 87 per centu di u travagliu in i travaglii di a stallazione di ferrovie hè statu finitu, e parti rimanenti seranu finite in marzu 2020 è poi cumincianu a prova di guida.

U guvernatore di Yozgat, Kadir Çakır, hà fattu un esame in a sezione induve a ferrovia hè stata posta è hà ricevutu infurmazioni da u Manager di Prughjettu di Custruzzione di Yapı Merkezi Mehmet Başer. U guvernatore di Yozgat, Kadir Çakır, chì hà viaghjatu circa 40 chilometri cù u regulatore è u stabilazitor DGS cù i ghjurnalisti in a Stazione di Yozgat, chì si trova in u Distrittu Divanlı di Yozgat è in costruzione, hà dettu chì i travaglii seranu finiti è chì i test drive cumincianu in marzu 2020.

A fine di u tunnel hè apparsu nantu à a linea Ankara-Sivas

Dichjarà chì u Prughjettu Ankara-Sivas YHT hè un investimentu assai grande, Çakır hà dettu: "U populu di Yozgat aspetta stu investimentu per un bellu pezzu. A fine di u tunnel hè avà in vista. Avemu cuminciatu lentu, spergu chì andemu ancu in u veloce. Un investimentu di 13,2 miliardi di lire, vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu. A stallazione di ferrovie hè attualmente in corso. A ferrovia hè stata stallata in Yerköy-Yozgat-Sorgun. Hè ancu stallatu in u distrittu di Akdağmadeni. U 87 per centu di u travagliu hè statu finitu, è a parte restante sperendu esse finita in marzu 2020. Allora i test drives cumincianu. Yozgat hè una cità cù parechje bellezze in quantu à l'aspetti geotermali è storichi. Darà una grande cuntribuzione à a prumuzione di a nostra cità è à a furmazione di investimenti ecunomichi. Questu ùn hè micca qualcosa per esse parlatu. Hè un grande travagliu. Spergu chì finisci, campemu a bellezza di questu inseme ", disse.

In u scopu di u prugramma di posa di raghji, u guvernatore Çakır era accumpagnatu da u cumandante di a gendarmeria provinciale, Colonel Bilgihan Yeşilyurt, è u vice-capu di a polizia provinciale Soner Özyer.

Quandu u prugettu hè finitu, riducerà a distanza trà Sivas è Ankara à duie ore è trà Ankara è Yozgat à circa una ora. U Prughjettu Ankara-Sivas YHT serà integratu cù e linee di treni d'alta velocità Sivas-Erzincan, Erzincan-Erzurum-Kars è integrata in a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars.

Mappa di u Trenu d'Alta Velocità di Ankara Sivas

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*