Eurasia Tunnel è Marmaray sò trà i posti più sicuri in un terremotu

Eurasia Tunnel è Marmaray sò trà i posti più sicuri in un terremotu.
Eurasia Tunnel è Marmaray sò trà i posti più sicuri in un terremotu.

Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì i mega-prughjetti di Turchia sò custruiti per resiste à i terremoti maiò è hà dettu: "I mega-prughjetti, cum'è i Martiri di u 15 di lugliu è i Ponti Fatih Sultan Mehmet è i tunnelli Eurasia è Marmaray, sò resistenti à i venti forti. è ancu i terrimoti ". disse.

U Ministru Turhan hà evaluatu u statutu di resistenza à u terrimotu di i prughjetti maiò, cum'è strade, ponti è tunnel, chì sò ghjunti à u primu postu dopu à i terrimoti in Manisa, Ankara è Elazig.

Turhan, chì hà dichjaratu chì ogni tipu di pussibulità sò stati cunsiderati durante a cuncepimentu di "mega prughjetti" implementati sottu a coordinazione di u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura, hà dettu: "E strade, ponti è tunnelli custruiti per via di u fattu chì Turchia hè in a zona di u terrimotu. sò fatti mantenendu u fattore di terramotu in primu pianu ". disse.

Indicà chì i ponti Osmangazi è Yavuz Sultan Selim sò stati cuncepiti per sopravvive ancu in u terremotu severu "assai grande" chì pò accade una volta in 2 500 anni, Turhan hà enfatizatu chì e linee di falla in u Marmara di u Nordu è e Regioni di u Mari Neru sò state esaminate per i dui. ponti.

Turhan hà dettu: "Analisi di dannu sismicu (terremotu) probabilità di ponti, analisi di risposta di terra non lineari, analisi di danni di probabilità di spostamentu di difetti sò state realizate. Inoltre, studii di cuncepimentu di supportu speciale sò stati realizati per riduce l'effetti sismichi ". utilizatu l'espressioni.

"Dui ponti rinfurzati"

Enfatizendu chì i Martiri di u 15 di lugliu è i Ponti Fatih Sultan Mehmet sò stati ancu rinfurzati sismicamente, Turhan hà dettu:

"Per fà i dui ponti resistenti à i terremoti maiò, i travaglii di rinfurzamentu sò stati realizati da l'internu di a torre per allargà a basa di sedia di supportu, installà cable anti-caduta, rimpiazzà i supporti esistenti, rimpiazzà i giunti di espansione esistenti, è impedisce possibili danni l'eventu di una collisione di ponte-torre. In u scopu di u travagliu maiò di riparazione è di rinfurzamentu strutturale di u ponte Fatih Sultan Mehmet, sustituzione di corde di sospensione, rinfurzamentu di torri, rinfurzà di diaframmi di fine di fasciu di scatula, rimpiazzamentu di spaventosi di cavi principali, supporti di penduli è morsetti di cavi principali, piastre di sospensione, rinnuvamentu. è l'ispezione di u sistema di avvolgimentu di u cable principale. Tutti i travaglii necessarii sò stati realizati ".

Cusì, Turhan hà indicatu chì i dui ponti anu righjuntu a listessa resistenza sismica cum'è i ponti Osmangazi è Yavuz Sultan Selim cù i travaglii di rinfurzamentu sismicu è strutturale realizati secondu e specificazioni attuali, è hà dettu: "À a fine di i studii, tutti i ponti sò stati stati. purtatu à un spettaculu chì scuntrà i risichi chì saranu in i pussibuli terremoti in u Mari di Marmara ". disse.

"Eurasia è Marmaray sò trà i posti più sicuri in un terremotu"

Turhan hà rimarcatu chì i prughjetti cum'è i Tunnels Eurasia è Marmaray, chì passanu sottu à u Mari di Marmara, sò custruiti in una manera chì serà unu di i posti più sicuri in casu di un terremotu pussibule in Istanbul, è chì i sistemi di monitoraghju ( 26 accelerometers, 13 inclonometers è 6 3 sensor di spostamentu dimensionale), è ancu u Sistema di Controlu Centrale di u Trenu in cunnessione cù u Sistema d'Avvertimentu Precoce di Kandilli.

Turhan hà dichjaratu chì u Tunnel Eurasia, chì hè statu cuncepitu secondu l'ultimi standard internaziunali, cunsiderendu carichi di terramoti, effetti di tsunami è liquefaction, hè statu custruitu cù 7,5 sigilli sismichi, resistenti à un terremotu di magnitudine 2 chì puderia esse nantu à a falla di l'Anatolia Nordu:

"Cù u Sistema di Monitoraghju di Salute Strutturale installatu, 9 accelerometri longu u tunnel è 3 sensori di spostamentu chì monitoranu in 3 dimensioni in 18 lochi in ogni junction sismica sò stati posizionati è cumissioni. U sistema custruitu sottu u Bosforu hà da pudè cuntinuà u so serviziu senza alcun dannu, ancu in l'eventu di un terremotu severu chì pò accade una volta in 500 anni in Istanbul, è hà da pudè esse messu in serviziu cù mantenimentu minore in una terrimotu assai severu chì pò accade una volta in 2 500 anni.

L'onda di tsunami sò ancu cunsiderate

Turhan hà enfatizatu chì u Tunnel di Marmaray hè statu cuncepitu cunsiderà criteri estremamente stretti in quantu à a resistenza à i terrimoti, postu chì hè u tunnel subacqueu più prufondu mai custruitu in u mondu è hè vicinu à una linea di falla geologica attiva.

Cahit Turhan hà dichjaratu chì u tunelu hè statu custruitu cù u scopu di evità un terremotu cù una magnitudine di 7,5, risicu di sicurezza zero, perdita minima di funzione, priservà a tenuta di l'acqua in u tunnel immersa è i so junctions, è hà dettu:

"I giunti di terrimotu flessibili sò stati fatti in ogni puntu di junzione trà i segmenti in u tunnel di tubu per minimizzà u trasferimentu di carica è isolà e duie strutture sismicamente. Un sistema d'alerta precoce hè statu stallatu per impedisce chì i treni fora di u tunelu entrenu in u tunnel di tubu immersi in Marmaray durante è dopu un terrimotu, è per assicurà chì quelli di l'internu sò ritirati in un locu sicuru. E strutture d'entrata di e stazioni sò state elevate à 1,5 metri contr'à l'onda di tsunami ".

Dichjarà chì a sicurezza è a durabilità sò sempre in prima linea in tutti i prughjetti realizati sottu a coordinazione di u Ministeru, u Ministru Turhan hà dettu: "Tutti i 'mega prughjetti' cum'è i martiri di u 15 di lugliu è i ponti Fatih Sultan Mehmet, i tunnelli Eurasia è Marmaray sò resistente à i venti forti è à i terrimoti ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*